کارگاه تعمیرات مبل در افسریه

تمامی ساکنین محله افسریه از غرب افسریه تا بزرگراه بسیج تا شرق آن افسریه و مسعودیه و قصر فیروزه و سه راه افسریه و شهرک والفجر می توانند از خدمات کارگاه تعمیرات مبل در افسریه استفاده کنند.

در دیزاین و طراحی فضای منزل، مبل و صندلی نقش زیادی دارند. هارمونی رنگ ها در هر فضا بسیار مهم است و در اتاق های پذیرایی بیشتر رنگ ها متناسب با رنگ مبل انتخاب می شوند. اما مبلمان پس از مدتی استفاده فرسوده شده یا تکراری می شوند که افراد تصمیم به خرید مبل جدید می گیرند. متریال ساخت مبل اعم از چوب مرغوب و پارچه های مبلی درجه یک هزینه زیادی دارند. علاوه بر آن دستمزد ساخت مبل نو بالاست. در این شرایط بازسازی مبل قدیمی مقرون به صرفه تر بوده و شما را به هدف می رساند. در این مقاله به بررسی خدمات کارگاه تعمیرات مبل در افسریه می پردازیم. تا انتها همراه ما باشید.

خدمات تعمیر مبل افسریه

تعمیر مبل در کارگاه ها مراحلی دارد که باید مطابق استاندارد و دقیق انجام بگیرد. در مرحله اول مبل را باز کرده و کلاف آن را بررسی می کند. در بیشتر مبل ها در اثر استفاده طولانی مدت، فنرها بلااستفاده شده و اسفنج و فوم انعطاف پذیری خود را از دست می دهد. علاوه بر آن ممکن است اسکلت چوبی مبل دچار شکستگی شده باشد. بخش های فرسوده مبل در این مرحله جدا می شوند. اگر در دسته مبل یا پایه های آن شکستگی وجود داشته باشد آن را با چوب مرغوب و مخصوص تعمیر می کنند. لقی کلاف را برطرف کرده و بخش هایی که نیازمند نجاری هستند تکمیل می کنند.

در تعمیر مبلمان راحتی اسفنج بیشتری نسبت به مبل کلاسیک به کار می رود. هر چقدر اسفنج ها تراکم بیشتری داشته باشند انعطاف پذیری مناسب تری داشته و طول عمر آن ها بیشتر خواهد بود. بخش زیادی از مبل کلاسیک معمولا با چوب ها منبت کاری شده است. در صورتی که این قسمت های چوبی صدمه ببیند لازم است با چوب های منبت کاری جدید تعمیر شود. برای یکدست شدن چوب ها رنگ کاری انجام می گیرد.

تعویض اسفنج مبل افسریه

پارچه مبلی بنابر سلیقه مشتریان انتخاب می شود. این پارچه ها تنوع زیادی از لحاظ رنگ و جنس دارند. پس از انتخاب پارچه، بر اساس مدل مبل الگو کشیده شده و پارچه ها برش می شوند. سپس با استفاده از منگنه کوب مستقیما به سازه مبل متصل می شود و تزیینات نهایی انجام می گیرد.

تعویض پارچه و رویه مبل افسریه

مواردی وجود دارد که مبلمان دچار آسیب دیدگی در فنر یا از بین رفتن انعطاف اسفنج ها می شوند. کارگاه تعمیر مبل مطابق درخواست مشتری فقط بخش های صدمه دیده را تعمیر می کند و پس از شستشو و نو کردن مبل آن ها را تحویل می دهد.

شما می توانید برای خدمات تعویض رویه مبل، تعمیر و بازسازی مبل و تغییر رنگ چوب مبل و تعمیر اسفنج مبل از خدمات تعمیرات مبل در افسریه استفاده کنید.

امتیاز دهید.
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*