تعمیر مبل و رویه کوبی محدوده یادگار امام

اگر به دنبال تعمیرات مبل حرفه ای در غرب تهران برای تعمیر مبلمان خود هستید می توانید از خدمات تعمیر مبلمان ترنج استفاده کنید. تعمیر مبل و رویه کوبی محدوده یادگار امام با ارائه انواع خدمات تعمیر مبلمان از جمله رویه کوبی، تعمیر پایه مبل، تعمیر نشیمن و اسفنج مبل، تعویض پارچه مبلی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

مبلمان از جمله وسایلی محسوب می‌شوند که لوکس و لاکچری بودن آن‌ها دکوراسیون پذیرایی را مدرن می‌کند. این وسایل، با استفاده مدام، در معرض پارگی و فرسودگی قرار می‌گیرند. در صورتی که پوسیده شوند، یا باید مبل را تعویض کنید یا نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. تعمیر مبل در صورتی باید انجام شود که اسکلت و کلاف آن سالم و مستحکم باشد. مثلا مبلی که اسکلتش از چوب نامرغوب است، ارزش تعمیر ندارد. با تعمیر این وسیله مبل نو و دکوراسیون پذیرایی نیز شیک خواهد شد. با تعمیر مبل و رویه کوبی یادگار امام، می‌توانید مبل خود را مانند روز اول شیک و زیبا کنید.

تقویت کلاف مبل چگونه انجام می‌شود؟

کلاف یا اسکلت مبل از بخش‌های اصلی مبل است، زیرا تمامی وزن محتوای این وسیله را تحمل می‌کند. در صورتی که کلاف، مقاومت و استحکام بالایی نداشته باشد، در مقابل وزن دیگر اجزا دچار شکستگی خواهد شد. اسکلت از انواع چوب‌های باکیفیت مانند راش، افرا، توسکا، بلوط، روس، گردو و غیره و چوب‌های نامرغوب ساخته می‌شود. اگر اسکلت از چوب مرغوب ساخته شده باشد، مسلما دوام زیادی خواهد داشت و مبل ساخته شده با آن نیز ارزش تعمیرات دارد. ولی اگر از چوب نامرغوب ساخته شده باشد، به دلیل دوام کم، مناسب تعمیرات نخواهد بود.

در صورتی که در اتصالات کلاف مشکلی ایجاد شده باشد، می‌توان آن را تعمیر و تقویت کرد. تعمیرکار در حین تعمیر، محتویات مبل را خارج کرده و کلاف آن را بررسی می‌کند تا در صورت وجود مشکل در آن، در مورد تعمیر مبل تصمیم بگیرد. اگر در مبل حین استفاده صدای لغزش شنیده شود، نشان می‌دهد که اسکلت دچار مشکل شده است.

تعمیر پایه مبل

پایه مبل نیز از جنس چوب است، در مبل‌های سلطنتی، استیل و راحتی، علاوه بر پایه، دسته، لبه و تاج این وسیله نیز از جنس چوب انتخاب می‌شود. در صورتی که در پایه خراشیدنی یا خط و خش ایجاد شده باشد، پایه رنگ‌آمیزی شده و پولیش می‌شود؛ حتی امکان براق کردن آن نیز وجود دارد؛ در صورت براق کردن، پایه در برابر رطوبت مقاوم شده و پاک کردنش راحت خواهد شد. برخی مواقع می‌بینیم مبل نو است، ولی در اثر اسباب کشی، پایه دچار شکستگی شده و حیف است که مبل دور انداخته شود، در این صورت پایه تعمیر خواهد شد.

پایه در مبل‌های استیل و سلطنتی ممکن است دارای منبت کاری و کنده کاری باشد که این بخش‌ها نیز قابل تعمیر هستند. به طور کل می‌توان در صورت عوض شدن روکش مبل، پایه آن را نیز متناسب با رنگ پارچه عوض کرد. در مبل‌های سلطنتی پایه متصل به اسکلت، دسته و لبه‌های مبل است و هر دو از یک چوب انتخاب می‌شوند، لذا در صورت با کیفیت بودن این بخش ها، مسلما مبل شما دوام بالایی خواهد داشت و ارزش تعمیرات را دارد.

رویه کوبی و تعویض پارچه

در رویه کوبی تمام محتویات مبل جداسازی شده و تعمیرات می‌شوند، همچنین در صورت نیاز، این اجزا تعویض خواهند شد. این محتویات شامل پارچه و فوم هستند که در صورت وجود پوسیدگی و پارگی در آن‌ها تعویض خواهند شد. اگر فوم دچار فرورفتگی و پوسیدگی شده باشد، امکان تعویض آن وجود دارد. فوم‌ها در دو نوع سرد و گرم موجود هستند که نوع سرد دوام بیشتری دارد، لذا مشتری می‌تواند بسته به بودجه خود از هر کدام در مبل استفاده کند.

رویه کوبی و تعویض پارچه یادگار اماک

پارچه این وسیله نیز اگر پوسیده یا پاره شده باشد تعویض خواهد شد. این پارچه در جنس‌ها و اشکال متنوعی در بازار موجود است که نمونه‌های باکیفیت تراکم بافت و ضخامت بالایی دارند، مشتری نیز می‌تواند پارچه را متناسب با سلیقه، دکوراسیون و بودجه خود انتخاب کند. برخی مواقع مبل حالت ارتجاعی خود را از دست داده و دچار فرورفتگی شده که در این صورت تعمیرکار فرم و فنرها را بررسی می‌کند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*