تعمیرات مبل چیتگر برای مبل راحتی و سلطنتی

اگر به دنبال مرکز تخصصی تعمیرات مبل در غرب تهران هستید، تعمیرات مبل چیتگر با ارائه خدمات رویه کوبی و تعمیر مبلمان آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. ساکنین چیتگر با استفاده از خدمات تعمیرات مبل چیتگر، به صورت چشم گیری در هزینه ها و همچنین در زمانشان صرفه جویی می کنند؛ به همین دلیل نیز در این بخش علاوه بر بررسی خدمات تعمیر انواع مبل در چیتگر، نحوه برآورد هزینه ها را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تعمیر مبل راحتی در چیتگر

خدمات تعمیر مبل راحتی در چیتگر با توجه به نیاز شما، زیر نظر متخصصین ماهر و با تجربه ارائه می شود. درواقع یک کارگاه تعمیرات مبل حرفه ای در چیتگر، قبل از ارائه هر نوع خدماتی، به بررسی و عیب یابی مبلمان می پردازد و با توجه به شرایط آن بهترین و مناسب ترین روش ارائه خدمات را برای تعمیر مبل راحتی تعیین می کند.

تعمیر مبل راحتی در چیتگر

به عنوان مثال زمانی که مبل راحتی شما نیاز به تعویض پارچه مبلی داشته باشد، ابتدا از استحکام کلاف مبل اطمینان حاصل می شود و سپس نسبت به انتخاب پارچه مبلی با توجه به سلیقه و دکوراسیون شما اقدام می گردد. نکته جالب در رابطه با رویه کوبی این است که برخی از رویه کوب ها فقط در رویه کوبی با یک نوع پارچه خاص، متخصص هستند.

به عنوان مثال تعویض پارچه مبلی چرمی مبل که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است؛ حتما باید توسط رویه کوبی که تخصص بسیار زیادی در زمینه پارچه چرمی دارد انجام شود. بنابراین همواره تاکید داریم که قبل از دریافت خدمات رویه کوبی، حتما رویه کوب را با توجه به نوع پارچه و میزان تخصص و مهارت او انتخاب کنید. ساده ترین راه برای تشخیص مهارت و در نتیجه تصمیم گیری بهتر این است که نمونه کارهای رویه کوبی مبل با پارچه موردنظر را ببینید.

تعویض پارچه مبلی چرمی مبل در محدوده چیتگر

تعمیر مبل سلطنتی درچیتگر

تعمیر مبل سلطنتی در چیتگر جزو خدمات بسیار تخصصی است بنابراین ما در مجموعه مبل ترنج نسبت به ارائه این خدمات، دقت و حساسیت بسیار بالایی به خرج می دهیم؛ این خدمات تعمیرات مبل استیل و سلطنتی در چیتگر عبارتند از:

  1. ترمیم و تغییر رنگ چوب مبل به رنگ های سفید، طلایی، فندقی، طوسی، صدفی و مشکی
  2. تعمیر و تقویت کلاف مبل
  3. رویه کوبی و تعویض پارجه مبل
  4. تعویض اسفنج مبل
  5. طلاکاری
  6. لکه گیری و براق کردن فلز

تعمیر مبل سلطنتی درچیتگر

برآورد هزینه تعمیرات مبل چیتگر

هزینه تعمیرات مبل تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد؛ در ادامه شما را با این عوامل آشنا خواهیم کرد:

نوع مبل

نوع مبل با توجه به گران قیمت بودن مبل ها، میزان پیچیدگی و حساسیت لازم برای تعمیر آن ها، تاثیر بسزایی در برآورد هزینه تعمیرات مبل چیتگر دارد. به عنوان مثال مبل های راحتی به دلیل سادگی در ساختار، تعمیرشان نیز ساده و آسان تر است اما در مقابل مبل های استیل و کلاسیک، هم گران قیمت تر از مبل های راحتی هستند و هم تعمیر کردنشان نیازمند تخصص و مهارت بسیار زیادی است؛ درنتیجه تعمیرشان نیز هزینه بیشتری در بر می گیرد. در بخش دیگر به صورت مفصل به هزینه تعمیرات مبل راحتی پرداخته ایم.

تعداد نفرات مبل

همیشه هزینه تعمیرات مبل یک نفره کم تر از مبل های چند نفره است زیرا برای تعمیر مبل های چند نفره هم مواد و متریال بیشتری نیاز است و هم زمان بیشتری باید صرف تعمیر آن ها شود.

میزان آسیب دیدگی مبل 

طبیعی است که هر چه میزان آسیب دیدگی مبل بیشتر باشد باید هزینه بیشتری هم برای تعمیرات آن صرف شود.

نوع تعمیرات

هر کدام از خدماتی که تعمیر مبلمان که به مشتری ارائه می شود، تعرفه متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند، بنابراین شما در حین برآورد هزینه تعمیرات مبل چیتگر، باید به نوع خدمات و تعمیراتی که دریافت می کنید نیز توجه کنید. به یاد داشته باشید که برخی از خدمات مانند خدمات تعمیرات کلاف مبل و تعویض پارچه مبل با پارچه خارجی، جزو خدمات پر هزینه محسوب می شوند.

کیفیت مواد اولیه

کیفیت مواد اولیه همواره نقش اساسی را در هزینه مربوط به تعمیرات مبل ایفا کرده است بنابراین نباید نسبت به آن بی توجه بود. درواقع هر چه از مواد اولیه باکیفیت تری در تعمیر مبلمان استفاده شود، به همان اندازه نیز طول عمر مبلمانتان افزایش خواهد یافت؛ بنابراین هیچگاه نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشید که از چه موادی برای تعمیرات مبلمان شما استفاده می شود. یا هیچگاه برای کاهش هزینه هایتان  مواد اولیه نامرغوب را انتخاب نکنید.

دستمزد تعمیرکاران و استادکاران

صد البته که دستمزد تعمیرکاران و استادکاران نیز تاثیر چشم گیری در هزینه های تعمیرات مبل می گذارد؛ درواقع هر چه تعمیرکار ماهرتر و باتجربه تر باشد، مزد بیشتری نسبت به تعمیرکاران تازه کار دریافت می کند. البته پرداخت دستمزد بیشتر، به اطمینان از کیفیت نتیجه نهایی می ارزد.

۴.۷/۵ - (۴ امتیاز)
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با تعمیرات مبل چیتگر برای مبل راحتی و سلطنتی

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*