تعمیرات مبل و صندلی برای تالارها و باغ عروسی

تعمیرات مبل و صندلی برای تالارها و باغ عروسی
۲۹ / اردیبهشت / ۱۴۰۳

مبل و صندلی تالار از مهم‌ترین وسایلی هستند که استفاده زیادی دارند، به همین دلیل در معرض کهنگی و استهلاک قرار می‌گیرند. این وسایل اکثرا از جنس چوب ساخته می‌شوند و بیشترین متریال به کار رفته در آن‌ها چوب است. به گونه‌ای که اسکلت آن‌ها را چوب تشکیل می‌دهد. در کفی و پشتی این صندلی‌ها اسفنج یا فوم استفاده می‌شود و روی اسفنج نیز با پارچه یا چرم پوشش داده خواهد شد. لذا ممکن است در بخش چوبی، فوم یا پارچه صندلی و میزها شکستگی یا پارگی ایجاد شود که این مشکلات قابل تعمیر هستند. مبل ترنج با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات مبل آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر مبل برای تالار های عروسی و تعمیرات انواع صندلی است.

تعمیرات مبل تالارها عروسی

تعمیرات میز و صندلی تالار شامل چیست؟

انواع میز و صندلی تالار در صورتی که دچار مشکل شوند قابل تعمیر هستند. تعمیرات این وسایل عبارتند از:

  • بخش چوبی و اسکلت: در صورتی که قسمت‌های چوبی صندلی و میز دچار رنگ پریدگی یا خط و خش شوند، این بخش‌ها قابل تعمیر هستند، مثلا می‌توان این بخش‌ها را پولیش داد یا رنگ کرد و امکان تغییر رنگ آن‌ها وجود دارد. اگر در اتصالات اسکلت نیز مشکل به وجود آمده باشد، می‌توان این مشکلات را برطرف کرد.
  • فوم صندلی: اگر فوم صندلی بر اثر استفاده زیاد، اثر ارتجاعی خود را از دست داده باشد یا دچار نشست شده باشد، می‌توان فوم را عوض کرد. فوم در دو مدل سرد و گرم وجود دارد که نوع سرد دوام بیشتری دارد.
  • پارچه صندلی: اگر پارچه صندلی پوسیده یا پاره شده باشد می‌توان آن را عوض کرد. روکش صندلی ممکن است از نوع پارچه‌ای یا چرم باشد و اگر روکش چرم است، می‌توان روکش جدید را از نوع پارچه‌ای انتخاب کرد.

تعمیرات پارچه صندلی تالار

شما می توانید تعمیر انواع صندلی شیواری و صندلی روستیک تالار خود را به ما بسپارید. همچنین مبل ترنج خدمات ویژه ای برای تعمیر مبل تالار شما در نظر گرفته است.

هزینه تعمیرات میز و صندلی تالار

اگر میز و صندلی تالار اسکلت چوبی، سالم و مقاومی داشته باشد، می‌توان این وسایل را تعمیر کرد. هزینه تعمیرات این وسایل نیز بسته به نوع تعمیرات فرق دارد، مثلا اگر بخواهید تنها چوب آن‌ها را رنگ کنید یا زمانی بخواهید هم چوب را رنگ کنید و هم فوم و پارچه را عوض کنید، هزینه تعمیرات یکسان نخواهد بود.

هزینه تعمیرات میز و صندلی تالار

۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*