نمایندگی تعمیر مبل استقبال ترکیه

مرکز تعمیر مبل استقبال یکی از بزرگترین مراکز تعمیرات مبل فرا مرزی است. این مرکز بیش از پنجاه سال سابقه در این زمینه داشته و یکی از معروف ترین مراکز جهان است. به همین دلیل با برخی از مراکز تعمیرات مبلمان در ایران همکاری داشته و این مراکز را به عنوان نماینده رسمی و حرفه ای خود در ایران اعلام می‌نماید. مرکز مبل ترنج یکی از این مراکز است که با پشتوانه و حمایت تعمیر مبل استقبال ترکیه، توانسته است خدمات بسیار ارزنده ای در این زمینه به هم وطنان گرامی ارائه دهد.

مرکز تعمیرات مبل ترنج با تکیه بر لطف الهی و مهارت و تجربه تکنسین های خود، در مناطق مختلفی از پایتخت، مانند مرزداران، الهیه، شهر قدس، شهران و… شعبه داشته و به یکی از بزرگترین نمایندگان مبل استقبال ترکیه تبدیل شده است.

نمایندگی تعمیر مبل استقبال ترکیه

نمایندگی تعمیر مبل استقبال ترک

نمایندگی تعمیر مبل استقبال ترک در ایران، که توسط تیم ترنج انجام می‌شود، موجب همکاری و ارتباط این دو شرکت است و برای هر کدام دارای مزایای است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

نمایندگی تعمیر مبل استقبال ترک

مزایای این همکاری برای ترنج چیست؟

  • دسترسی به دانش و تخصص شرکت استقبال: ترنج با اخذ نمایندگی از شرکت استقبال، توانسته است به دانش و تخصص فنی و روز دنیا در زمینه تعمیر مبل‌ها دسترسی پیدا کند.
  • استفاده از برند و اعتبار شرکت استقبال: مبل ترنج با استفاده از نام و اعتبار شرکت استقبال، اعتماد مشتریان را جلب کرده و اعتبار خود در بازار ایران را افزایش داده است.
  • دریافت قطعات و مواد اولیه باکیفیت: این همکاری موجب تامین و دسترسی یه قطعات و مواد اولیه باکیفیت و مرغوب شده است.
  • بهره‌مندی از آموزش‌های تخصصی: استفاده از آموزش‌های تخصصی و فنی شرکت ترکیه ای استقبال برای ارتقای مهارت تعمیرکاران از دیگر مزیت‌های این همکاری است.

مزایای این همکاری برای شرکت استقبال چیست؟

  • افزایش سهم بازار در ایران: اعطای نمایندگی به ترنج، سهم بازار استقبال در ایران را افزایش داده است.
  • معرفی برند استقبال در ایران: مبل ترنج برای استقبال، به عنوان یک معرف معتبر در ایران است.
  • ارائه خدمات پس از تعمیر: شرکت های نماینده مانند ترنج، برای خدمات انجام شده، خدمات پس از تعمیر نیز ارائه میدهند، که موجب افزایش اعتبار شرکت استقبال می‌گردد.

در واقع، نمایندگی، به عنوان یک پل ارتباطی بین شرکت استقبال در ترکیه و مشتریان ایرانی است. این پل ارتباطی، مزایای متعددی برای هر دو طرف به همراه دارد و به ارتقای کیفیت خدمات و رضایت مشتریان کمک می‌کند.

تعویض رویه کوبی و تعمیر مبل استقبال

خدمات تعمیر مبل استقبال ترک

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، تیم مبل ترنج، با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر انواع مبل، به عنوان نمایندگی تخصصی تعمیر مبل استقبال ترکیه در ایران شناخته می‌شود. ما با بهره‌گیری از تعمیرکاران مجرب و ماهر، و استفاده از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب، خدمات تخصصی و باکیفیت را به شما ارائه می‌دهیم.

خدمات تعمیر مبل استقبال ترک

خدمات تعمیر مبل استقبال ترک که توسط مرکز مبل ترنج در کشورمان ارائه می‌شود، به صورت تخصصی و حرفه ای بوده و شامل موارد زیر است:

  • تعویض روکش: روکش‌های مرکز ما، از پارچه‌های نفیس و گران‌قیمت تهیه می‌شوند که موجب ارتقا کیفیت و جلب رضایت شما عزیزان است.
  • ترمیم و رنگ‌کاری: تعمیرکاران ترنج با استفاده از رنگ‌های باکیفیت و مرغوب، که به تایید شرکت استقبال می‌رسد، کارهای ترمیم و رنگ کاری را انجام می‌دهند.
  • استحکام‌بخشی: از دیگر خدمات مبل ترنج، استحکام بخشی به مبلمان است که با استفاده از چسب، بست و اتصالات جدید، استحکام مبل انجام می‌شود. این کار، استحکام تعمیر مبلمان شما را تضمین می‌کند.
  • تعویض فوم و اسفنج: مبل ترنج با استفاده از فوم و اسفنج‌های باکیفیت و مرغوب،که مورد تایید شرکت استقبال است، تعمیرات مبلمان شما را انجام خواهد داد.
  • تعویض فنر: تعویض فنر از دیگر خدمات مرکز مبل ترنج است که با استفاده از فنرهای باکیفیت و مرغوب، طول عمر مبل‌های شما را افزایش خواهد داد.
۵/۵ - (۲ امتیاز)
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با نمایندگی تعمیر مبل استقبال ترکیه

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*