رویه کوبی و تعمیرات مبل در ولنجک

اگر در محدوده ولنجک ساکن هستید و به دنبال مرکز تعمیرات معتبر در شمال تهران و در منطقه ولنجک هستید. مبل ترنج آماده ارائه خدمات در زمینه رویه کوبی و تعمیرات مبل در ولنجک است. شما می توانید انواع مبل خارجی و مبل ایرانی خود را برای خدمات تعویض پارچه مبلی، تقویت کلاف مبل و زیر سازی، تعمیر منبت کاری، تغییر و ترمیم چوب مبل به دست ما بسپارید. در ادامه می توانید تصاویر قبل و بعد تعمیرات مبل را مشاهده کنید.

امروزه مبلمان عضو جدا نشدنی دیزاین منزل، اداره، دفترکار و… شده است؛ چرا که نشستن روی آن بسیار راحت بوده و جلوه زیبایی برای دکوراسیون اتاق ها ایجاد می کند. اما مبل مانند هر وسیله دیگری پس از چند سال استفاده فرسوده می شود و نیاز به تعویض دارد. اما از آنجایی که هزینه خرید مبلمان نو بالاست بسیاری از افراد ترجیح می دهند که مبل های قدیمی را تعمیر کنند. تعمیر مبل مطابق سلیقه مشتری انجام می شود و در واقع یک تیر و دو نشان است. در این مقاله به بررسی نحوه تعمیرات مبل در ولنجک می پردازیم. تا انتها همراه ما باشید.

تعمیرات مبل در خیابان ولنجک

تعمیر و زیر سازی مبل در محدوده ولنجک

پس از باز کردن مبل اجزای آن که شامل اسفنج، فوم، تسمه و… است را خارج کرده و قسمت های فرسوده را حذف می کنند. اسکلت چوبی مبل بررسی می شود و برای بخش هایی که نیازمند تعمیر است تغییرات لازم اعمال می شود. برای الگوگیری راحت تر سعی می شود به پارچه قدیمی صدمه وارد نشود. این در صورتی است که مشتری تقاضا تغییر مبل قدیمی به مبل جدید نداشته باشد. پس از تعمیر اسکلت، تسمه و گونی نصب می گردد. این مرحله از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که زیرساز مراحل بعدی بوده و وجود نقص در آن نتیجه کار را تحت تاثیر قرار می دهد.

تعمیر و زیر سازی مبل در محدوده ولنجک

تعمیر منبت کاری مبل

بخش زیادی از زیبایی مبلمان به منبت کاری چوب های آن بستگی دارد. هنرمندان منبت کاری را جان بخشیدن به چوب معرفی می کنند. منبت کاری بیشتر در مبلمان کلاسیک دیده می شود. به کار بردن این هنر در مبلمان کلاسیک سبب شده تا در بیشتر مکان های رسمی از این نوع مبل استفاده شود. منبت کاری همان تراشیدن چوب است که سبب ایجاد نقش های زیبا و چشم نواز روی چوب خواهد شد.

طرح هایی که بر روی چوب اجرا می شود تنوع زیادی دارد و هزینه آن متناسب با نوع چوب و طرح پیاده شده تعیین می شود. تعمیر منبت کاری بسیار مقرون به صرفه تر از سفارش آن است. برای تعمیر چوب مبلمان دارای طرح منبت کاری، بخش های آسیب دیده با ظرافت بالایی مرمت شده و شکل طبیعی و زیبای خود را حفظ می کنند.

اگر در محدوده ولنجک ساکن هستید می توانید صفر تا صد تعمیرات مبل خود را برای نوسازی به ما بسپارید. تعمیرکار مبل ما در سریع ترین زمان می توانند در محل کار یا منزل شما حضور داشته باشند.

تعمیر و تعویض پارچه مبلی در خیابان ولنجک تهران

انتخاب پارچه مبلی با سلیقه مشتری است. تنوع زیادی در پارچه های رو مبلی وجود دارد که از طرح و رنگ متعددی برخوردار هستند.انتخاب رنگ و طرح پارچه ها را براساس دکوراسیون منزل انجام دهید تا هارمونی لوازم منزل شما حفظ شود. شما می توانید انواع پارچه مبل ترک و ایرانی و حتی پارچه ایتالیایی را برای تعمیرات مبل خود انتخاب کنید.

شما می توانید برای تعمیرات انواع مبل راحتی و کلاسیک خود در محدوده ولنجک با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما بعد از براورد قیمت تعمیرات مبل شما و کارشناسی دقیق مبل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با رویه کوبی و تعمیرات مبل در ولنجک

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*