تعمیر مبل در بلوار فردوس

اگر مبل شما قدیمی شده است و می خواهید مبل خود را نو و در محدوده بلوار فردوس به دنبال تعمیرات مبل هستید، تعمیر مبل بلوار فردوس در غرب تهران آماده ارائه خدمات به شما است.

شاید مبلمان شما هم بر اثر عوامل مختلفی دچار پارگی شده و می‌خواهید آن‌ها را ترمیم کنید تا بتوانید باز هم از آن‌ها استفاده کنید. باید دقت کنید که تعمیر مبل کار تخصصی است و خودتان توان تعمیر آن را نخواهید داشت. بنابراین باید کار تعمیر مبل خود را به استادکاران حرفه‌ای و با تجربه بسپارید تا آن‌ها این وسیله را با تجهیزات و ابزارآلات خود به بهترین نحو ممکن تعمیر کنند تا مبلمان ساختار و ظاهری کاملا نو و جدید داشته باشند. با یک تعمیر باکیفیت، مبل مانند روز اول چهره زیبای خود را بدست خواهد آورد. با تعمیر مبل در بلوار فردوس، از کیفیت تعمیر مبل خود رضایت بالایی خواهید داشت.

تعمیر مبل در بلوار فردوس به عنوان بهترین تعمیرات مبل غرب تهران آماده ارائه خدمات در زمینه رویه کوبی و تعویض پارچه مبلی برای انواع مبل راحتی و استیل است.

قبل و بعد تعمیرات مبلمان

خدمات تعمیرات مبل بلوار فردوس

خدمات تعمیر مبل در بلوار فردوس با این هدف انجام می‌شوند که مبل تعمیر شود و زیبایی اولیه خود را بدست آورد. این خدمات بسیار متنوع هستند که در ادامه در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

خدمات تعمیرات مبل بلوار فردوس

وصله کردن

در صورتی که روکش مبل به صورت جزئی دچار پارگی شده باشد و پارچه آن پوسیدگی یا تغییر رنگ نداشته باشد؛ قسمت پاره شده وصله می‌شود. وصله پارچه مبل نیز با چسب یا با دوخت انجام خواهد شد.

تعویض روکش مبل

تعویض پارچه مبل، اصلی‌ترین خدمات تعمیر مبل بلوار فردوس است. این فعالیت شامل حذف روکش کهنه، پوسیده و آسیب دیده و اضافه کردن پارچه جدید و نو به جای آن است. در این مرحله مبل کاملا نو می‌شود و می‌توانید با انتخاب پارچه‌ای با طرح و رنگ جدید دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید.

رویه کوبی مبلمان

در فرایند رویه کوبی، پشتی و کف مبل تعمیر و تعویض می‌شود تا مبل نو شود و راحتی آن نیز تامین شود. حتی مبلمانی که ساختار سالمی دارند، ولی بر اثر استفاده زیاد راحتی خود را از دست داده اند، رویه کوبی می‌شوند. در این فرایند اسفنج و فوم‌های خوابیده یا آسیب دیده بررسی و تعویض خواهند شد.

رنگ کاری مبل

در رنگ کاری مبل قسمت چوبی بازسازی و رنگ کاری و پولیش شده تا ظاهر آن مجدد زیبایی اولیه خود را به دست آورد. در این فرایند آسیب، لکه و خراش‌های چوب پوشش داده خواهد شد و با پولش نیز سطح چوب براق و زیبا می‌شود. حتی می‌توان طبق سفارش مشتری رنگ چوب را متناسب با رنگ پارچه تغییر داد.

تعمیر مبل راحتی در بلوار فردوس

در تعمیر مبل راحتی در بلوار فردوس امکان تغییر کلاف، فنربندی و روکش مبل وجود دارد. این مبل‌ها به دلیل سادگی و عدم وجود پیچیدگی در ساختار، به راحتی و با هزینه کمتر تعمیر می‌شوند. پارچه و فوم به کار رفته در آنها بیشتر است و بسته به اندازه مبل، این فوم استفاده شده متفاوت خواهد بود. در نوع مبل راحتی امکان تعمیر و تعویض روکش و فوم وجود دارد. به دلیل ‌عدم استفاده از چوب در ظاهر مبل راحتی، جهت تعمیر آن نیازی به رنگ کاری نخواهد بود.

تعمیر مبل استیل و سلطنتی

مبل سلطنتی و استیل به دلیل اینکه ساختار پیچیده‌تری نسبت به نوع راحتی داشته، تعمیرات سخت‌تری دارد. در این مبل فوم کمتر و چوب بیشتری به کار رفته و تعمیرات آن شامل تعویض یا تعمیر پارچه، رنگ کاری چوب و تعویض یا تعمیر فوم است. ممکن است چوب استفاده شده در آن دارای منبت کاری‌های پیچیده‌ای باشد و حتی لمسه کاری‌ها و دکمه‌های پشتی مبل کار تعمیرات آن را پیچیده‌تر می‌کند؛ به همین دلیل هزینه تعمیرات آن‌ها بیشتر خواهد بود. در صورتی که چوب مبل دچار آسیب یا شکستگی یا لقی شده باشد، امکان تعمیر آن‌ وجود دارد. همچنین تعمیر این گونه مبل‌ها کاملا متناسب با طرح و مدل آن‌ها انجام می‌شود؛ مثلا تزئینات به طور کامل روی آن‌ها اجرا خواهد شد.

تعمیر مبل استیل و سلطنتی

برآورد هزینه تعمیرات مبل سلطنتی در بلوار فردوس

هزینه تعمیرات مبل سلطنتی در بلوار فردوس به فاکتورهای مختلفی وابسته است که این فاکتورها شامل میزان پوسیدگی یا پارگی، نوع مواد اولیه استفاده شده، نوع تعمیرات و غیره فرق دارند؛ مثلا اگر مبل رویه کوبی شده و پارچه آن عوض شود، هزینه تعمیرات مبل بیشتری را خواهد داشت، نسبت به موقعی که فقط پارچه آن وصله شود. در ادامه عوامل موثر بر قیمت تعمیر مبل را معرفی خواهیم کرد.

  • مقدار و نوع پارگی و پوسیدگی: اگر مقدار آسیب دیدگی جزئی باشد، هزینه تعمیر نیز کم خواهد بود. ولی اگر ساختار یا اسکلت مبل دچار آسیب شده باشد، تعمیرات عمیق و هزینه آن بالا‌تر خواهد بود.
  • مدل و طراحی مبل: هرچه طراحی و مدل مبل پیچیده‌تر باشد، تعمیر آن نیز سخت‌تر بوده و هزینه افزایش پیدا می‌کند.
  • جنس روکش: پارچه مبل در جنس و کیفیت‌های مختلفی موجود است و بسته به کیفیت نیز قیمت آن فرق دارد. مثلا پارچه ترک از نوع ایرانی قیمت بالاتری دارد. به طور کل هر چه تراکم بافت و ضخامت پارچه بیشتر باشد، کیفیت و قیمت آن بالاتر خواهد بود.
  • کیفیت مواد اولیه: هرچه کیفیت مواد اولیه به کار رفته بیشتر باشد، هزینه بالاتر خواهد بود. مثلا کیفیت پارچه، نوع و کیفیت فوم، کیفیت رنگ کاری، کیفیت دوخت و غیره در هزینه نهایی تاثیرگذار هستند.
۵/۵ - (۲ امتیاز)
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با تعمیر مبل در بلوار فردوس

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*