تعمیر مبل اقدسیه

اگر ساکنین منطقه اقدسیه تا خیابان ارتش، خیابان موحد دانش و محدوده پاساژ آوا سنتر و خیابان سپند و فیروزبخش می توانند از خدمات شعبه تعمیر مبل اقدسیه استفاده کنند.

مبلمان از جمله وسایل قابل تعمیر هستند که با تعمیر آن‌ها راهی فراهم شده تا بتوان مبلی جدید با قیمت مناسب داشت. در تعمیر مبل تمامی عناصر این وسیله که دچار کهنگی و پارگی شده‌اند، قابل تعمیر هستند، ولی باید توجه کرد که مبل ارزش تعمیرات را داشته باشد. لذا مبلی ارزش تعمیرات را دارد که کلاف سالمی داشته باشد و این کلاف از استحکام کافی جهت تحمل وزن مبل و افراد برخوردار باشد. در مرکز تعمیر مبل اقدسیه می‌توانید مبل خود را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تعمیر کنید و مبلی جدید و نو متناسب با سلیقه خود داشته باشید.

تعویض پارچه مبلی در اقدسیه

پارچه مبل از جمله قسمت‌هایی به شمار رفته که در تماس با بدن انسان و در معرض سایش است، بنابراین به راحتی دچار پارگی و کهنگی می‌شود. علاوه بر این در صورتی که روکش دچار سایش و کهنگی شود، در ظاهر مبل تاثیر زیادی می‌گذارد و آن را زشت می‌کند. بنابراین در صورت بروز مشکل در این عنصر، واجب است که آن را تعمیر یا تعویض کنید.

اصلی‌ترین قسمت مبل که باعث زیبا شدن آن می‌شود همان روکش است. لذا شما می‌توانید با انتخاب یک روکش زیبا و جدید، مبل خود را نو و جدید کنید. حتی اگر روکش مبل قبلی شما چرمی بوده و از مشکلات روکش چرمی خسته شده اید، می‌توانید روکش جدید را از نوع پارچه‌ای انتخاب کنید. دقت کنید پارچه‌ای که ضخامت و تراکم بالایی داشته باشد، دوام زیادی خواهد داشت و سال‌های زیادی مبل شما را سالم نگه می‌دارد.

تعویض پارچه مبلی در اقدسیه

رنگ کاری مبل در اقدسیه

در برخی از مدل‌های مبل‌ها چوب زیادی به کار رفته، به شکلی که در دسته، پایه و لبه‌های آن چوب استفاده شده، مانند مبل سلطنتی که چوب منبت کاری شده زیادی در آن میبینیم. لذا چوب نیز مانند دیگر بخش‌های مبل ممکن است دچار رنگ پریدگی شده و در صورت بروز خط و خش در آن می‌توان آن را رنگ کاری کرد. در صورتی که پارچه مبل را در رنگ و طرح جدید انتخاب کرده اید، می‌توانید قسمت‌های چوبی را متناسب با رنگ پارچه تغییر دهید.

علاوه بر رنگ کاری چوب مبل، امکان براق کردن یا جلا دادن به آن وجود دارد. با پوشش دادن بخش چوبی با براق کننده، این قسمت‌ها در برابر نفوذ آب و آلودگی مقاوم خواهند شد و تمیز کردن این بخش‌ها راحت‌تر خواهد شد. در اقدسیه بخش‌های چوبی مبل توسط تعمیرکار مجرب رنگ کاری می‌شوند و مشتری می‌تواند متناسب با سلیقه خود هر رنگی را جهت پوشش دادن قسمت‌های چوبی انتخاب کند.

خدمات رنگ کاری مبل در اقدسیه شامل رنگ کاری و تعویض رنگ کامل مبل به رنگ های طلایی، مشکی، فندقی، صدفی انجام می شود.

رنگ کاری مبل در اقدسیه

تعمیر اسفنج و فوم مبل

به طور کلی در کفی، پشتی و دسته مبل فوم یا اسفنج استفاده می‌شود. در مبل راحتی از فوم یا اسفنج به مقدار بیشتری به کار می‌رود و حتی بخش پایین مبل و دسته‌ها با فوم پوشش داده می‌شوند. لذا فوم بر اثر استفاده زیاد و حین تحمل وزن بدن انسان، دچار نشست شده و حالت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. در اینصورت علاوه بر اینکه زیبایی مبل از بین می‌رود، بلکه راحتی آن نیز کم می‌شود. بنابراین با تعویض فوم می‌توان مبل را زیبا و جدید کرد و راحتی را به آن برگرداند.

تعمیر اسفنج و فوم مبل

فوم و اسفنج مبل در کیفیت‌های مختلفی موجود هستند، فوم در دو نوع سرد و گرم وجود دارد که نوع سرد به دلیل داشتن دوام بالا مناسب کف مبل است. نوع سرد به راحتی نشست نمی‌کند و حالت ارتجاعی خود را از دست نمی‌دهد. کفی مبل در انواع جداپذیر و پیوسته طراحی می‌شود که نوع جداپذیر را می‌توان در هر موقعی جدا و تعویض یا تعمیر کرد. به طور کل، زمانی می‌توان مبل را تعمیر کرد و فوم و پارچه را عوض کرد، که کلاف سالم و مستحکم باشد، زیرا کلاف اسکلت مبل است و وزن مبل و انسان را تحمل می کند، بنابراین این وسیله در صورتی ارزش تعمیر دارد که کلاف سالمی داشته باشد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*