تعمیر مبلمان یوسف آباد

اگر در محدوده یوسف آباد ساکن هستید می توانید برای خدمات تعمیرات مبل در تهران از کارشناسان ما بهره ببرید. ساکنین محله یوسف آباد و محله های اطراف از جمله دوراهی یوسف‌آباد، محله فاطمی، محله ونک و محله امیرآباد می توانند از خدمات تعمیرات مبل استفاده کنند. شما می توانید برای تعویض پارچه مبلی، تعمیر کلاف مبل و سایر تعمیرات مبل از خدمات تعمیرات مبل یوسف آباد استفاده کنید.

مبل وسیله‌ای پر استفاده در پذیرایی است که گاهی اوقات نیازمند تعمیرات جزئی یا کلی خواهد بود. اگر مشکلی کوچک در قسمتی از آن ایجاد شود، تعمیرکار در خانه شما آن را تعمیر می‌کند، ولی اگر این عیب یا مشکل بزرگ باشد، مبل در داخل مرکز تعمیراتی منتقل شده و تعمیرات آن انجام می‌شود. اگر ترمیم کلی باشد، تعمیرکار محتویات داخل مبل را خارج کرده و اسکلت یا کلاف را بررسی می‌کند؛ اگر بخش چوبی یا اسکلت سالم و مقاوم باشد، به گونه‌ای که کارکرد بالایی داشته باشد، نسبت به تعمیرات آن اقدام می‌شود.

در تعمیرات مبلمان یوسف آباد، فوم، پارچه، فنرها و بخش‌های چوبی تعمیرات می‌شوند و حتی بخش‌هایی از آن طبق سلیقه و بودجه مشتری تعویض خواهند شد.

کارگاه تعمیرات مبل یوسف آباد چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

کارگاه تعمیرات مبل یوسف آباد خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد که این خدمات عبارتند از:

  • تعمیر و تعویض پارچه: اگر در روکش مبل پارگی یا پوسیدگی مشاهده شود و این پارگی کم باشد، این قسمت وصله یا رفو خواهد شد. ولی اگر مقدار پارگی و پوسیدگی زیاد باشد، روکش عوض خواهد شد.
  • تعمیر و تعویض فوم: فوم مبل بر اثر استفاده زیاد و تحمل وزن بدن، دچار فرورفتگی شده و حالت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد یا با گذر زمان پوسیده خواهد شد که امکان تعویض آن وجود دارد.
  • تعمیر فنرها: اگر در مبل فرورفتگی ایجاد شده بود، ممکن است علت آن خرابی فنرها باشد که این بخش را می‌توان تعمیر یا تعویض کرد.
  • تعمیر بخش‌های چوبی: بخش‌های چوبی مبل شامل اسکلت، پایه، دسته، تاج و لبه‌های مبل هستند که اگر این قسمت‌ها دچار خط و خش شوند، رنگ خواهند شد. همچنین رنگ آن‌ها را نیز می‌توان عوض کرد، همچنین در صورت بروز مشکل در اتصالات، تعمیر آن‌ها ممکن خواهد بود.

کارگاه تعمیرات مبل یوسف آباد

تعمیر نشیمن مبل یوسف آباد

نشیمن مبل را فوم و روکش تشکیل داده که اگر فوم دچار پوسیدگی و فرو رفتگی شده باشد، می‌توان آن را عوض کرد. در برخی مدل‌های مبل، نشیمن از نوع جدا شدنی است و می‌توان به راحتی آن را جدا کرد. اگر در پارچه نشیمن پارگی دیده شود، امکان وصله یا رفو کردن یا تعویض آن وجود دارد. اگر نیاز باشد روکش نشیمن عوض شود، باید روکش کل مبل را عوض کرد، در غیر اینصورت مبل دورنگ خواهد شد. نشیمن مبل را فوم نیز تشکیل داده که این فوم در دو نوع سرد و گرم عرضه می‌شود؛ نوع سرد کیفیت بالایی داشته و مناسب بخش نشیمن خواهد بود.

تعمیر مبل آمریکایی و فرانسوی

مبل آمریکایی و فرانسوی در مدل‌های مختلفی موجود هستند که امکان تعمیر آن‌ها وجود دارد. این مبلمان اگر از نوع سلطنتی باشند، به دلیل ساختار پیچیده، تعمیرات پیچیده‌تری دارند. اگر در این مبلمان ظرافت کاری وجود داشته باشد، تعمیرات آن سخت‌تر بوده و با هزینه‌های بیشتری انجام می‌شود. تمام اجزای این مبلمان قابل تعمیر و تعویض هستند و مشتری می‌تواند فرم و پارچه‌ای که قرار است در آن‌ها استفاده شود را خودش انتخاب کند. رنگ پارچه و چوب بیرونی مبل را می‌توان متناسب با هم انتخاب کرد. برای اطلاع بیشتر از تعمیر این نوع مبل به تعمیرات مبل آمریکایی، فرانسوی مراجعه کنید.

تعمیر مبل آمریکایی

تعمیرات مبل چستر

مبل چستر دارای پشتی و دسته پهن بوده و ارتفاع متمایل به عقب و پهنی دارد. در بدنه لمسه کاری شده و برجستگی و فرورفتگی در اشکال مختلف روی آن مشاهده می‌شود. در لمسه کاری یا از دکمه استفاده می‌شود یا این کار بدون دکمه انجام خواهد شد. پارچه‌های مخمل، حریر، چرم، ژاکارد و کوبلن مناسب لمسه کاری هستند. در صورتی که در لمسه کاری پارگی ایجاد شود یا دکمه لمسه جدا شود یا شکسته شود، امکان تعمیر آن وجود دارد.

جهت اجرای لمسه از اسفنج با تراکم ۳۰ تا ۳۵ کیلویی و از نوع یورولوکس استفاده خواهد شد. جهت لمسه کاری، پارچه روی اسفنج پهن شده و دوخت و برجستگی روی دو لایه چسبیده شده، انجام می‌شود.

ساکنین منطقه یوسف آباد می توانند برای خدمات رویه کوبی و تعمیرات انواع مبل راحتی، سلطنتی و چستر با ما تماس بگیرند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*