تعمیرات و رویه کوبی مبل در سردار جنگل

تعمیرات مبل سردار جنگل با ارائه خدمات تعمیرات و رویه کوبی مبل آماده خدمت رسانی به شما است. ساکنین سردار جنگل شمالی و محدوده بزرگراه آبشناسان ، سردار جنگل مرکزی و سردار جنگل سفلی می توانند از خدمات تعمیر مبل، تعویض پارچه و تغییر رنگ مبل استفاده کنند.

نحوه رویه کوبی مبل در سردار جنگل

رویه کوبی نیازمند ابزار ویژه ای است اما مهارت افراد نیز اهمیت زیادی دارد. در رویه کوبی مبل قدیمی پس از جدا کردن اسفنج های قدیمی، اسفنج جدید با تراکم بالا قرار داده می شود. چند لایه اسفنج و فوم به هم متصل شده و برش داده می شوند. در رویه کوبی اتصال پارچه بخش مهمی به حساب می آید. پارچه برش داده شده و براساس مدل مبل دوخته می شود. استفاده از متریال درجه یک، در نتیجه کار تاثیر زیادی دارد.

مراحل تعمیر مبل راحتی

برای تعمیر مبل راحتی ابتدا قطعات بررسی می شوند و بخش های فرسوده را جدا می کنند. آن بخشی از مبل که آسیب دیده با مواد باکیفیت تعمیر می شود. در مبل راحتی مقدار بیشتری اسفنج و فوم استفاده شده است و جایگزین کردن فوم جدید باید مطابق استانداردها انجام بگیرد.اسفنج کم تراکم در قسمت نشیمنگاه پس از مدتی انعطاف خود را از دست می دهد و باید از بهترین نوع اسفنج برای این بخش انتخاب شود. فنر مبل راحتی پس از مدتی استفاده فرسوده می شود و نیازمند تعویض با فنر جدید است.

لازم به ذکر است که امکان تغییر مدل مبل راحتی به کلاسیک نیز وجود دارد و انتخاب مدل به سلیقه مشتریان وابسته است.

مراحل تعمیر مبل راحتی

مراحل تعمیر مبل کلاسیک

مبل های کلاسیک برخلاف مبل راحتی دارای منبت کاری بیشتری هستند. تعمیر آسیب دیدگی های چوب مبل کلاسیک مانند دسته و پایه ممکن است نسبت به مبل راحتی کمی سخت تر باشد. لقی کلاف بررسی شده و برای تعمیر چوب ها نجاری انجام می گیرد.

پس از زیرسازی مبل، نوبت به رویه کوبی می رسد. پارچه مبلی توسط مشتری انتخاب شده و براساس مدل مبل الگو آن کشیده می شود. پس از برش پارچه بخش هایی از آن منگنه می شود. برای نو کردن مبل قسمت های چوبی رنگ می شوند و تزئینات بیشتری به آن اضافه می گردد.

مبل ها از مهمترین لوازم منزل هستند که نقش پررنگی در دیزاین سالن پذیرایی به وجود می آورند. همچنین استفاده از مبل راحتی در کافه ها، ادارات، دفاتر کاری و… نیز مرسوم است. بسیاری از افراد برای ایجاد تغییر در منزل یا محل کار دست به تغییر مبلمان می زنند. اما همیشه خرید وسایل جدید لازم نیست. در مورد مبلمان می توان با ایجاد تغییرات و تعمیر مبل های قدیمی دکوراسیون جدیدی ایجاد کرد. تعمیرات مبل مراحلی دارد که باید توسط افراد متخصص انجام گیرد. در این مطلب به مراحل تعمیرات آن می پردازیم.

برای استفاده از خدمات تعمیرات مبل سردار جنگل و استفاده از خدمات تعویض پارچه و رویه کوبی می توانید با ما تماس بگیرید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*