تعمیرات و رویه کوبی مبل جنت آباد

مبلمان شما که روزی مانند نگینی بر روی انگشتر دکوراسیون منزل شما می درخشیدند، حال بعد از مدتی رنگ و روی اولیه خود را از دست داده اند ممکن است در چنین شرایطی اولین اقدامی که به ذهنتان خطور می کند جایگزین کردن مبلمان جدید با مبل های قدیمی باشد؛ اما ما پیشنهاد بهتری پیش رویتان قرار می دهیم تا با صرف هزینه کمتری مبلمانتان را به همان شکوه ابتدایی خود بازگردانید.

دریافت خدمات تعمیرات و رویه کوبی مبل جنت آباد برای ساکنین این منطقه، یکی از بهترین روش ها برای بخشیدن جانی دوباره به مبل های قدیمی است. در ادامه بیشتر به خدمات تعمیرات و رویه کوبی مبل در جنت آباد می پردازیم تا با آگاهی بیشتری به این دنیای جادویی قدم بگذارید و از مزایای بی شمار آن بهره مند شوید. برای اطلاع از هزینه تعمیرات مبل در محدوده جنت آباد با ما تماس بگیرید.

رویه کوبی و تعویض پارچه در جنت آباد

رویه کوبی و تعویض پارچه مبل در جنت آباد به عنوان فرصتی عالی برای نوسازی مبل ها و همچنین ایجاد دکوراسیونی جدید با توجه به سلیقه شخص شما محسوب می شود؛ درواقع اگر شما به دلیل خلاصی از مبل های قدیمیتان خسته شده اید و یا به دنبال تغییر دکوراسیون هستید، به سراغ ایده تعویض مبل بروید قطعا باید هزینه های هنگفتی پرداخت کنید که گاهی به هیچ عنوان منطقی نیستند.

تعویض پارچه در جنت آباد

بنابراین رویه کوبی و تعویض پارچه مبلی توسط نیرو های متخصص و حرفه ای، گزینه خوبی است که می تواند تمامی انتظارات شما را برآورده کند؛ و با خیالی راحت و با هزینه ای پایین تر، هم نوسازی مبلمان منزلتان را انجام دهید و هم به این وسیله تغییری اساسی در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.

نکته مهم: دلیل تاکید ما بر انتخاب تعمیرکار و رویه کوب حرفه ای، تخصصی بودن خدمات رویه کوبی و تعویض پارچه مبلی است که نیاز به تجربه و مهارت بسیار زیادی دارد. مبل ترنج به عنوان تخصصی ترین مرکز تعمیرات مبل غرب تهران آماده ارائه خدمات تقویت کلاف مبل، تعویض پارچه مبلی، ترمیم چوب مبل و تغییر رنگ چوب مبل در جنت آباد است.

به همین دلیل نیز ما در مجموعه ترنج زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای نسبت به ارائه چنین خدماتی اقدام کرده ایم.

مراحل رویه کوبی و تعویض پارچه در مجموعه ترنج به ترتیب زیر است:

  1. انتخاب پارچه مناسب با توجه به نوع و مدل مبل
  2. انتخاب روش مناسب و ابزار و لوازم مورد نیاز
  3. جداسازی اجزای مبل
  4. حذف پارچه مبلی قدیمی
  5. برش پارچه جدید
  6. دوخت پارچه مبلی جدید
  7. نصب پارچه مبلی جدید
  8. مونتاژ مجدد مبل

ترمیم چوب مبل

روشی که متخصصان ما در مجموعه مبل ترنج برای ارائه خدمات ترمیم چوب مبل در پیش می گیرند، کاملا به نوع آسیب دیدگی چوب بستگی دارد. درواقع ابزارهای مورد نیاز برای هر روش نیز کاملا متفاوت خواهد بود که در ادامه به خوبی به بررسی آن ها می پردازیم:

  1. ترمیم خراشیدگی، فرورفتگی و ترک خوردگی: عمیق ترین خراشیدگی ها، فرورفتگی و ترک خوردگی ها مبلمان با روش هایی نظیر بتونه کاری، رزین کاری و خاتم کاری قابل ترمیم است.
  2. رنگ بری و لکه گیری: با گذشت زمان وقتی چوب مبل رنگ خود را از دست می دهد و یا لکه دار می شود، متخصصین ما با ابزار های مخصوص رنگ قدیمی را پاک کرده و سپس با استفاده از موادی مانند رنگ و لاک های مرغوب، نسبت به ترمیم و لکه گیری چوب اقدام می کنند.

ترمیم چوب مبل جنت آباد

تقویت کلاف و استحکام مبل

کلاف و اسکلت مبل با گذر زمان دچار آسیب می شود؛ این امر در استحکام و کیفیت استفاده از آن نیز تاثیر منفی می گذارد.

برخی از نشانه های ضعف کلاف مبل عبارتند از:

  • ایجاد صداهای جیرجیر هنگام نشستن و یا بلند شدن از روی مبل که بر اثر شل شدن اتصالات کلاف و ساییدگی قطعات چوبی ایجاد می شود.
  • نرمی و ناپایداری که دلیل آن شکستگی و یا خم شدن اجزای کلاف است.
  • ایجاد فرورفتگی و گودالی در تشک که ناشی از ضعیف شدن کلاف در بخش زیرین آن است.

زمانی که شما به کارگاه تعمیرات و رویه کوبی مبل جنت آباد مراجعه می کنید، ابتدا کلاف مبل به خوبی مورد بررسی قرار می گیرد سپس با استفاده از روش های زیر تقویت کلاف و استحکام مبل انجام می شود:

  • استفاده از اتصالات محکم جهت تقویت کلاف
  • تقویت نقاط ضعیف با استفاده از قطعات چوبی و فلزی
  • تعویض اجزای آسیب دیده کلاف

تغییر رنگ چوب

در کنار تمام خدمات حرفه ای که در مجموعه ترنج به شما عزیزان ارائه می شود، خبر خوبی نیز برایتان داریم:

ما خدمات تغییر و تعمیر رنگ مبل چوبی را در طیف گسترده ای از رنگ های محبوب و مدرن ارائه می دهیم. درواقع ما این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که رنگ مبلمانتان را به رنگ های زیر تغییر دهید:

  • سفید رنگی شیک و مدرن
  • طلایی رنگی مجلل و لوکس
  • فندقی رنگی گرم و صمیمی
  • طوسی رنگی خنثی و شیک
  • صدفی رنگی لطیف و زیبا
  • مشکی رنگی قدرتمند و کلاسیک

تغییر رنگ چوب جنت آباد

تعمیرات مبل جنت آباد جنوبی

ما در مجموعه ترنج تمامی خدمات تعمیرات مبل جنت آباد جنوبی را زیر نظر متخصصین مجرب و ماهر ارائه می دهیم. گفتنی است که قبل از ارائه خدمات، مبلمان شما به خوبی مورد بررسی قرار گرفته و سپس با توجه به شرایط و وضعیت آن بهترین روش جهت تعمیر انتخاب خواهد شد.

تعمیرات مبل جنت آباد مرکزی

ساکنین جنت آباد برای استفاده از خدمات تعمیرات مبل جنت آباد مرکزی، پیش از هر گونه اقدامی می توانند از خدمات مشاوره ما در مبل ترنج استفاده کنند تا با آگاهی بیشتری نسبت به دریافت خدمات مورد نظرشان گام بردارند و به این صورت هزینه های خود را مدیریت کنند.

تعمیرات مبل جنت آباد مرکزی

تعمیرات مبل جنت آباد شمالی

برای استفاده از خدمات تعمیرات مبل جنت آباد شمالی و تشخیص مراکز معتبر، باید به نکات زیر توجه کنید:

  • سابقه و تجربه کارگاه
  • پرس و جو و تحقیق از آشنایان
  • موقعیت جغرافیایی کارگاه و امکانات آن
  • تجربه و تخصص تعمیرکاران
  • نمونه کارهای تعمیرکاران و کارگاه

در این بخش سعی کردیم به خدمات ارائه شده برای تعمیرات مبل در مبلمان ترنج بپردازیم. درصورت تمایل برای اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیرات و رویه کوبی مبل جنت آباد می توانید با کارشناسان تماس بگیرید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با تعمیرات و رویه کوبی مبل جنت آباد

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*