تعمیرات مبل و تعویض پارچه عباس آباد

تمامی ساکنین منطقه عباس آباد و خیابان بهشتی می توانند از خدمات تعمیر مبلمان استفاده کنند. خدمات تعمیرات مبل در تمامی محلات آپادانا، نیلوفر، نوبخت، مهناز، اندیشه، سورنا، میرعماد و پارسا شامل تعویض رویه مبل و تعمیرات کلی و جزئی مبلمان است.

مراحل تعویض پارچه مبلی

جهت تعویض پارچه مبل مراحل مختلفی طی می‌شود که این مراحل را در ادامه ذکر خواهیم کرد.

  • در مرحله اول پارچه مبل انتخاب می‌شود، پارچه را می‌توان متناسب با دکوراسیون خانه، در هر رنگ و جنسی انتخاب کرد، ولی باید توجه داشت که هر چه پارچه ضخیم‌تر باشد و بافت متراکمی داشته باشد، دوام بیشتری خواهد داشت. بعد از انتخاب پارچه، روکش قبلی باید جدا شود و بدین منظور درزها شکافته شده و روکش جدا می‌شود. توجه کنید که از این روکش می‌توانید به عنوان الگو نیز استفاده کنید.
  • بعد از اینکه روکش کهنه جدا شد، باید پارچه جدید را از روی الگو برش دهید و توجه کنید حین برش باید یک یا دو سانتی متر به اندازه جای دوخت، بیشتر برش دهید.
  • بعد از برش، باید درزهای پارچه را بدوزید، توجه کنید که درزها باید کاملا با ظرافت و حساسیت بالا دوخته شوند تا بعد از نصب روی مبل، چروک در آن ایجاد نشود.
  • بعد از دوخت پارچه، باید آن را روی مبل نصب کرد و نصب آن با منگنه یا دیگر ابزارآلات انجام می‌شود. نصب آن نیز باید با دقت انجام شود تا در سطح پارچه، کشیدگی یا چروک ایجاد نشود.

مراحل تعویض پارچه مبلی

خدمات تعمیرات مبل در عباس آباد

در خدمات تعمیر مبل، اجزای مختلف مبل تعمیر می‌شود، این خدمات عبارتند از:

  • تعویض پارچه: در صورتی که پارچه پوسیده یا پاره شده باشد، می‌توان آن را تعمیر یا تعویض کرد. اگر مقدار پارگی کم باشد امکان وصله یا رفو کردن آن وجود دارد.
  • تعویض فوم: فوم مبل اگر پوسیده یا پاره شده باشد، تعویض می‌شود. این فوم را می‌توان در انواع سرد یا گرم انتخاب کرد، نوع سرد دوام بیشتر و قیمت بالاتری دارد.
  • تعمیر فنر: اگر کف مبل دچار نشست شده باشد، ممکن است در فنرها مشکل ایجاد شده باشد که امکان تعمیر آن‌ها وجود دارد.
  • تعمیر چوب میل: بخش چوب مبل را می‌توان رنگ، پولیش و براق کرد و امکان تعمیر شکستگی‌های آن نیز وجود دارد.

خدمات تعمیرات مبل در عباس آبادشاید خیلی‌ها سوال کنید که آیا مبلمان را می‌توان تعمیر کرد یا نه؟ آیا مبل ما ارزش تعمیر دارد یا نه؟ مبلمان یکی از وسایل پراستفاده هستند که در اتاق نشیمن یا سالن استفاده می‌شوند. بنابراین با استفاده زیاد دچار پوسیدگی و استهلاک خواهند شد، به گونه‌ای که عناصر مختلف آن مانند پارچه، پایه و فوم آن یا دچار پارگی یا دچار پوسیدگی خواهد شد. لذا در صورتی که کلاف یا اسکلت مبل سالم باشد و دچار شکستگی نشده باشد، امکان تعمیر مبل وجود دارد. همانطور که همه می‌دانید همه وزن عناصر مبل و وزن انسان را اسکلت تحمل می‌کند و در صورتی که این بخش دچار شکستگی شود، تعمیر مبل به صرفه نخواهد بود.

امتیاز دهید.
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*