تعمیرات مبل محدوده دهکده المپیک

ساکنین محدوده دهکده المپیک در صورت خرابی مبل ها می توانند از خدمات تعمیرات مبل غرب تهران استفاده کنند. تعمیرات مبل محدوده دهکده المپیک شامل رویه کوبی، تعویض پارچه مبلی، تغییر رنگ چوب مبل و مواردی از این قبیل است. برای براورد قیمت تعمیرات مبل و کارشناسی می توانید با شماره تماس تعمیرات مبل در دهکده المپیک تماس بگیرید.

رویه کوبی مبل در دهکده المپیک

یکی از اصلی ترین مراحل ساخت یا تعمیر مبل، رویه کوبی مبل است. اهمیت رویه کوبی بسیار بالا بوده و نیازمند افراد حرفه ای و با تجربه است. رویه کوبی با ابزار مخصوصی انجام می گیرد و شامل چند مرحله است. هدف از رویه کوبی نصب پارچه مبلی جدید بوده که باید دقیق و با ظرافت بالا انجام گیرد.

مرحله رویه کوبی پس از بررسی کلاف مبل و رفع اشکالات آن است. مبلمان قدیمی معمولا با اشکلاتی در کلاف همراه هستند که باید تعمیر شود. برای مثال ممکن است در چوب کلاف شکستگی وجود داشته باشد و یا بخش هایی از آن پوسیده باشند. در این حالت لازم است کلاف تقویت شود و سپس فوم و اسفنج روی آن قرار گیرد.

رویه کوبی مبل در دهکده المپیک

عوض کردن رنگ مبل در دهکده المپیک

یکی از تاثیرگذارترین لوازم منزل در هارمونی رنگ ها، مبلمان است. به همین دلیل افراد سعی می کنند رنگ پرده، فرش، مبل و… را به گونه ای برگزینند که با هم تناسب داشته باشد. عوض کردن رنگ مبل قدیمی تغییر زیادی در منزل پدید می آورد. برای این کار نیاز به تعویض پارچه رو مبلی قدیمی با پارچه جدید است. جنس های مختلفی برای پارچه های مبلی وجود دارد و از تنوع رنگ بالایی برخوردار هستند. پنبه، چرم، نخ، پلی استر و… چند نمونه پارچه رو مبلی پرطرفدار محسوب می شوند. ضخامت بالای پارچه های رو مبلی سبب افزایش طول عمر مبلمان خواهد شد.

عوض کردن رنگ مبل در دهکده المپیک

تعمیر منبت کاری مبل استیل محدوده دهکده المپیک

بخشی از نمای مبلمان راحتی و کلاسیک چوب به کار رفته است. زیبایی این چوب ها که معمولا در قسمت تاج مبل قرار می گیرد به هنر منبت کاری بستگی دارد. منبت کاری در واقع همان کنده کاری های هنری روی چوب است که باعث جان بخشیدن به چوب می شود. منبت کاری مبلمان به دو روش دستی و صنعتی انجام می گیرد. چوب هایی که در منبت کاری استفاده می شود باید استحکام بسیار بالایی داشته باشد در غیر این صورت ظاهر مطلوبی ایجاد نمی کند و به راحتی آسیب می بیند.

تعمیر منبت کاری مبل استیل محدوده دهکده المپیک

تعویض رویه مبل راحتی محدوده دهکده المپیک

برای تعویض رویه مبل راحتی ابتدا پارچه های قدیمی را از آن جدا می کنند. در صورتی که اسفنج های قدیمی سالم باشد آن ها می شویند تا از آلودگی پاک شود. سپس برای تعویض پارچه مبلی جدید الگو کشیده می شود و تعمیرکار آن را برش می دهد. در مرحله آخر نیز قطعات برش خورده توسط ابزار صنعتی مخصوص به کلاف متصل می شوند.

تعویض رویه مبل راحتی محدوده دهکده المپیک

بسیاری از افراد دوست دارند با تعویض مبلمان قدیمی در منزل تغییراتی ایجاد کنند. اما واقعیت این است که هزینه خرید یک ست مبل جدید بالا بوده و برای همه افراد امکان پذیر نیست. به همین دلیل عده زیادی تصمیم به تعمیرات مبلمان و تعویض رنگ روکش می گیرند. در این صورت علاوه بر داشتن مبل جدید، صرفه جویی بیشتری در هزینه های خواهد شد. کافی است مبلمان را به کارگاه های تعمیر مبل بسپارید و تغییرات دلخواه را درخواست کنید. تعمیرات مبل محدوده دهکده المپیک خدمات ویژه ای برای مشتریان در نظر گرفته است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*