تعمیرات مبل شهر قدس

در این مطلب یک خبر خوب برای ساکنین شهر قدس داریم. همپطنان گرامی که ساکن شهر قدس هستید، برای عید نگران کهنگی و فرسودگی مبل های تان نباشید. مرکز تعمیر مبلمان ترنج، شعبه شهر قدس، جهت انجام هرگونه خدمات تعمیرات مبلمان در خدمت شماست.

اگر پارچه مبلهایتان پارچه یا کهنه شده است؛ اگر چوب بدنه مبل کهنه یا آسیب دیده است؛ اگر فوم نشیمن مبلمان تان از بین رفته و فرسوده شده است، مرکز ترنج می‌تواند یاری‌گر شما در انجام تعمیرات قبل از عید باشد.

مجموعه تعمیرات مبل ترنج به عنوان مرکز تعمیرات مبل غرب تهران با افتخار در خدمت ساکنین شهر قدس است. به جرات می‌توانیم بگوییم که با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات مبل، خود را متخصص تعمیر انواع مبلمان می‌دانیم.

تعمیرات مبل شهر قدس

تعمیر مبل راحتی در شهر قدس

همانطور که از عنوان و ساختار مبل راحتی مشخص است، مبلمانی آن که برای استراحت افراد خانه طراحی و ساخته شده است. بنابراین بیشترین استفاده را در خانه دارد. کوسن‌های نرم و پشتی‌های بلند به داشتن راحتی بیشتری در این مبلمان، کمک می‌کند. پس از چندین سال استفاده مداوم و چندین بار شستشو، مبل راحتی دچار فرسودگی خواهد شد. در این حالت باید به فکر تعمیر مبل راحتی در شهر قدس باشیم.

مبل راحتی ممکن است نیاز به چندین نوع تعمیر به صورت جداگانه یا باهم داشته باشد:

  • تعمیر روکش مبل: روکش یا پارچه مبل از اجزایی است که دچار پارگی و ساییدگی می‌شود. این مشکل می‌تواند به دلیل استفاده مداوم، تماس با اشیاء تیز و یا نور خورشید ایجاد شود. در این حال تعمیرکار ترنج پارچه کهنه را به صورت حرفه‌ای با پارچه جدید تعویض خواهد کرد. اگر روبه مبل چرمی باشد، نیاز به انجام رنگ‌رزی و ترمیم رویه نیز خواهید داشت.
  • تعویض فوم و اسفنج: فوم و اسفنج، دچار فرورفتگی و له شدگی در نشیمن گاه و کوسن‌ها می‌شود. در این صورت باید اسفنج و فوم نو جایگزین فوم های فرسوده گردد.
  • تعمیر پایه‌ها: گاهی نیز ممکن است کار سخت باشد و پایه ها به دلیل جابجایی مبل، ضربه خوردن و یا استفاده نادرست، باعث شکستگی و لقی شوند. شکستن و لق شدن پایه‌ها با استفاده از چسب و یا اتصالات جدید، تعمیر می‌شود.
  • تعمیر فنربندی: استفاده مداوم و وزن زیاد، می‌تواند به فنربندی مبل آسیب برساند و باعث ایجاد صدا و یا فرو رفتن بیش از حد مبل شود. در این صورت، باید فنرهای معیوب با فنرهای جدید جایگزین شوند.

خبر خوشحال کننده مرکز مبل ترنج این است که تعمیر مبل راحتی شهر قدس، با توجه به تجربه و تخصص ما، کار دشواری نیست. با کمی دقت و حوصله، می‌توان به راحتی هر مشکلی را بر طرف کرد.

خدمات تعمیر مبل شهر قدس

وجود مبل در هر خانه‌ای مهم است. اما خراب نشدن و عدم نیاز آن به تعمیر، امری غیر قابل اجتناب است. به دلیل اینکه مبلمان با قیمت بالایی خریداری می‌شود، در هر بار خرابی و فرسودگی امکان خرید مجدد آن وجود ندارد. اگر درست فکر کنیم، خرید مجدد مبل اصلا کار عاقلانه و به صرفه‌ای نیست، زیرا گاهی ممکن است فقط روکش مبل خراب شدن باشد یا یکی از پایه‌ها شکسته باشد. به همین دلیل مراکز تعمیرات مبلمان به وجود آمده اند، تا کمک حال مردم کشورمان در این گرانی و تورم باشند.

خدمات تعمیرات مبل در شهر قدس شامل تعویض پارچه، تقویت کلاف مبل، تعویض اسفنج مبل، رنگ کاری مبلمان و تقویت پایه مبل برای انواع مبل راحتی و استیل است.

با اعتماد به خدمات تعمیر مبل شهر قدس، می‌توانید نسبت به کیفیت کار و تعمیر درست و بدون بازگشت خرابی، اطمینان داشته باشید. مرکز تعمیرات مبل ترنج، با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات انواع مبل، به یک متخصص برای بازگرداندن زیبایی به مبل‌ها تبدیل شده است. تیم مجرب ما با استفاده از بهترین مواد و ابزار، و با ضمانت کیفیت کار، مبل‌های راحتی شما را به بهترین نحو تعمیر می‌کنند.

۵/۵ - (۲ امتیاز)
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با تعمیرات مبل شهر قدس

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*