تعمیرات و رویه کوبی مبل شهران

یکی از مراکز معتبر تعمیر مبل که انواع خدمات بازسازی و تعمیرات را در منطقه شهران انجام می‌دهد، مرکز تخصصی تعمیرات مبل ترنج است. در این بخش داریم خدمات تعمیرات مبل در شهران را برای شما همراهان شرح دهیم. اگر در محدوده غرب تهران ساکن هستید می توانید از خدمات کارشناسی مبل ترنج استفاده کنید و با براورد قیمت تعمیرات مبل بتوانید مبل های قدیمی خود را احیا کنید.

رویه کوبی و تعمیر مبل شهران

رویه کوبی مبلمان، از گزینه های تعمیراتی است که برای نوسازی و تغییر ظاهر مبلمان انجام می‌شود. اگر بخواهیم بگوییم که رویه کوبی مبل چیست، بهترین تعریف میتواند این باشد: تصور کنید اسکلت مبل، مثل بدن انسان است. رویه، مثل لباس و تن‌پوش این اسکلت است. همانطور که برای خودمان لباس می‌خریم، مبلمان هم به لباس نو نیاز دارند. رویه کوبی، این لباس نو را به مبل شما هدیه می‌دهد.

رویه کوبی و تعمیر مبل شهران

افرادی که این کار ظریف را انجام می‌دهند، رویه کوب نامیده می‌شوند. رویه کوب‌های مبل ترنج، با مهارت و دقت، لباسی نو و زیبا برای مبلمان شما می‌آفرینند. پس اگر شما ساکنین عزیز منطقه شهران، به تعمیر یا تغییر مبل نیاز دارد، به رویه کوبی و تعمیر مبل شهران، توسط تیم ترنج، اعتماد کنید. این تیم با هنر و تخصص خود، جانی دوباره به مبلمان شما می‌بخشند.

۰۹۱۹۸۱۹۷۷۴۰

تعمیر اسفنج مبل در شهران

تعمیر اسفنج مبل، از دیگر خدمات تیم مبل ترنج در منطقه شهران است. بسیاری از افراد، نیاز به تعمیر اسفنج را مربوط به خرید نادرست مبل میدانند! اما اینگونه نیست. مبل‌ها را اگر‌چه با دقت خریده باشید، بعد از مدتی، فوم‌ها فرسوده می‌شوند و مبل‌هایتان از ظاهر و زیبایی می‌افتند. تعمیر یا تعویض فوم یا اسفنج مبل، راهی ساده و کم‌هزینه برای نوسازی مبلمان شماست.

  • افتادگی و نشست مبل
  • ایجاد فرورفتگی و گودی در تشک‌ها
  • سفت شدن و عدم انعطاف‌پذیری فوم
  • ایجاد صداهای نامناسب هنگام نشستن

علائمی است که نشان می‌دهد، زمان تعمیر فوم مبل شما فرا رسیده است. اما جای نگرانی و دلهره نیست، چرا که تیم ترنج با ارائه خدمات تعمیر اسفنج با بهترین کیفیت، در کمترین زمان، به شما اطمینان می‌دهد که دوباره، مبلمانی نو و شیک خواهید داشت.

تعمیرات پریدگی چوب مبل شهران

در هر منزلی و با هر شرایطی امکان این وجود دارد که چوب های پایه، دسته و یا نشیمنگاه مبلمان، بر اثر ضربه یا جابجایی دچار پریدگی شود. گاهی ممکن است میزان این آسیب بزرگ باشد و مبل را کهنه و فرسوده نشان دهد. در اینصورت نمی‌توان از تعمیر آن صرف نظر کرد.  چندین روش ساده برای رفو و برطرف کردن این پریدگی ها وجود دارد:

  • اگر میزان پریدگی کوچک و ناچیز باشد، میتوان از ماژیک لکه‌گیر چوب استفاده کرد. اما توجه داشته باشید که این ماژیک‌ها به طور موقت پریدگی چوب را ترمیم خواهند کرد.
  • استفاده از بتونه چوب نیز گاهی موثر خواهد بود. این ماده خمیری می‌تواند برای پر کردن پریدگی‌های کوچک موثر باشد. همچنین چسب چوب نیز برای چسباندن قطعات جدا شده چوب مفید خواهد بود. اما در صورتی که پریدگی چوب مبل شما بزرگ یا عمیق باشد، به یک تعمیر کار نیاز دارید.

مرکز تعمیرات مبل ترنج در محدوده شهران، با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات مبل، متخصص تعمیر پریدگی چوب مبل است. ما با استفاده از بهترین مواد و ابزار، پریدگی چوب مبل شما را به طور کامل ترمیم می‌کنیم.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با تعمیرات و رویه کوبی مبل شهران

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*