تعمیرات مبل سهروردی

مبل ترنج با احداث شعبه فعال در محدوده سهروردی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. تعمیر مبل سهروردی خدمات ویژه ای به منازل و شرکت ها در زمینه تعمیرات مبل ارائه می دهد. ارائه خدمات تعمیر مبل سیار و کارشناسی رایگان مبل شما از جمله خدمات تعمیرات مبل در سهروردی است. خدمات تعمیرات مبل به تمامی مناطق سهروردی از جمله سهروردی شمالی و جنوبی و مرکزی ارائه می شود.

تعمیرات مبل منازل در سهروردی

مبلمان در انواع مدل‌های سلطنتی، راحتی و استیل موجود هستند که هر یک را می‌توان به هر شکلی تعمیر کرد. در مبل‌های سلطنتی بیشترین مواد به کار رفته چوب بوده و در نوع راحتی پارچه و فوم بیشتری به کار رفته است. لذا فوم، پارچه، فنر و بخش‌های تزیینات شده این وسایل قابل بازسازی هستند.

تعمیرات مبل منازل در سهروردی

اگر فوم با استفاده زیاد حالت ارتجاعی خود را از دست داده و خوابیده شده، مسلما راحتی آن از بین رفته و با تعمیر آن می‌توان ظاهر مبل را زیبا کرد و راحتی آن را فراهم کرد. روکش مبل نیز مانند فوم با استفاده زیاد، دچار سایش و پارگی می‌شود که اگر پارگی در حد کمی باشد، رفو و وصله می‌شود، ولی اگر پارگی و پوسیدگی روکش زیاد باشد، نیاز به تعویض آن خواهد بود. فوم در دو مدل سرد و گرم وجود دارد که نوع سرد کیفیت بهتری خواهد داشت و پارچه نیز در اشکال متنوع و با کیفیت‌های مختلفی موجود است.

تعمیر میز و صندلی اداری در سهروردی

میز و صندلی نیز مانند مبلمان، به مرور زمان دچار تغییر رنگ می‌شوند. در کفی و پشتی آن‌ها، از فوم یا اسفنج استفاده شده و روکش آن‌ها نیز از چرم یا پارچه است. با استفاده مدام، این اسفنج خوابیده و دچار پوسیدگی می‌شود و روکش نیز سابیده یا پاره خواهد شد، در این صورت می‌توان فوم و پارچه را عوض کرد. اگر بخش چوبی رنگش تغییر کند یا دچار خط و خش شود، امکان پولیش کردن و رنگ کردن آن وجود دارد. حتی اگر از رنگ میز و صندلی خود خسته شده اید، می‌توانید رنگ آن را متناسب با دکوراسیون خود تغییر دهید. حتی با پوشش دادن سطح چوب این وسایل با براق کننده، می‌توانید مقاومت آن‌ها را در برابر رطوبت زیاد کنید، در این صورت تمیز کردنشان راحت‌تر خواهد بود. همچنین اگر قسمت‌های چوبی میز و صندلی دچار ترک یا شکستگی شوند، تا حدالامکان می‌توان آن‌ها را تعمیر کرد.

تعمیر میز و صندلی اداری در سهروردی

هزینه تعمیرات مبل چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه تعمیر مبل بر اساس کاری که روی مبل انجام شده، محاسبه می‌شود. مثلا اگر فوم مبل عوض شده، بر حسب میزان فرم استفاده شده در آن، قیمتش محاسبه می‌شود؛ هر چه ابعاد مبل بزرگتر باشد، فوم بیشتری در آن استفاده خواهد شد. همچنین در مبل‌های راحتی نسبت به نوع سلطنتی فوم و پارچه بیشتری استفاده می‌شود. فوم در دو نوع سرد و گرم موجود است که نوع سرد به دلیل کیفیت بالا، قیمت بیشتری دارد.

پارچه مبل نیز در کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلفی موجود است که به صورت متری محاسبه خواهد شد. پارچه هرچه تراکم و ضخامت بیشتری داشته باشد قیمتش بیشتر خواهد شد. علاوه بر قیمت مواد اولیه، دستمزد استادکار نیز جداگانه محاسبه می‌شود. در برخی مبل‌ها تزیینات مختلفی مانند چستر انجام شده که اجرای این تزئینات زمان بر است، لذا هزینه اجرای این تزیینات نیز جداگانه محاسبه می‌شود. همچنین هزینه ایاب و ذهاب را به هزینه تعمیرات می‌افزایند.

تعمیر مبل فرایندی است که طی آن اجزای تشکیل دهنده مبل که فرسوده و کهنه شده اند، در صورت امکان تعویض یا بازسازی می‌شوند. این تعمیرات ممکن است جزئی یا کلی باشند و در تعمیرات جزئی بخش کوچکی از مبل تعمیر می‌شود؛ در تعمیرات کلی نیز قسمتی از مبل به طور کامل تعویض خواهد شد و ممکن است چند قسمت از اجزای آن تعویض شوند. باید توجه کرد که مبلی قابل بازسازی است که اسکلت مرغوب و مقاومی داشته باشد و در صورتی که اسکلت کارکرد خود را از دست داده باشد، مبل قابل تعمیر نخواهد بود. در مرکز تعمیرات مبل سهروردی با استفاده از فناوری بروز و نیروی حرفه‌ای اجزای مختلف مبل با بهترین کیفیت بازسازی خواهد شد و شما می‌توانید بسیار به صرفه هر مدلی از مبل خود را بازسازی کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*