تعمیرات مبل راش

از بیشترین افراد مراجعه کننده به مرکز تعمیرات مبلمان ترنج، دارای مبلمان راش هستند. مبل‌های راش به دلیل داشتن استحکام و زیبایی بی‌نظیر، طرفداران زیادی دارد. زیرا چوب راش، با رگه‌های زیبا و رنگ گرم و دلنشین، به هر خانه‌ای صمیمیت و گرما می‌بخشد.

اما مانند هر وسیله دیگزی، این وسیله نیز علارغم داشتن استحکام بالا، گاهی دچار مشکلاتی می‌شود که مبلمان را فرسوده و کهنه می‌کند. هر مبلمانی پس از مدتی استفاده، دچار خرابی و کهنگی می‌شود، مبل راش نیز از این موضوع کنار نیست اما زمان فرسودگی این مدل مبلمان کمی بیشتر از مبلمان‌های دیگر است.

در این بخش از سایت مبل ترنج، قصد بررسی خدمات تعمیرات مبل راش را داریم. زیرا راهکار مناسب و کم هزینه‌ای که برای خلاصی از فرسودگی مبلمان وجود دارد، تعمیر آنهاست. البته خرید مبل نو هم راهکار خوبی است اما برای همه‌ی مردم پاسخگو نخواهد بود. زیرا با وجود تورم، خرید مبلمان جدید هزینه زیادی خواهد داشت. در این مطلب قصد داریم شما را با خدمت تعمیر مبل راش که توسط مرکز مبل ترنج انجام می‌گیرد آشنا کنیم. با مطالعه این مطلب، در نهایت خواهید دانست که چگونه مبل‌های راش آسیب‌دیده جانی دوباره می‌گیرند.

مرکز مبل ترنج با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات مبل آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل راش به شما عزیزان است. شما برای تعمیر چوب مبل راش و تعویض پارچه و تقویت کلاف و حتی رنگ کاری مبل راش خود می توانید با ما تماس بگیرید.

قبل و بعد تعمیرات مبل راش

مراحل تعمیرات مبل راش

مراکز تعمیرات مبلمان مکانی قابل اعتماد جهت نوسازی انواع مبلمان شماست با این وجود، گاهی افراد تصمیم می‌گیرند که خودشان کار تعمیرات را انجام دهند. این کار توسط ما پیشنهاد نمی‌شود؛ مگر اینکه دانش و مهارت تخصصی این کار را داشته باشند. در این بخش مراحل انجام تعمیرات مبل راش را جمع آوری کرده ایم تا شما بزرگواران با آگاهی کامل نسبت به این موضوع، مبلمان تان را به دستان تعمیرکاران ما بسپارید.

  • ارزیابی آسیب مبل: مرحله اول در تعمیرات مبل راش، ارزیابی دقیق نوع و میزان آسیب است. این کار به تعمیرکار کمک می‌کند تا بهترین روش تعمیر را انتخاب کند. مبل راش در حالت رایج، ممکن است دچار آسیب‌های مانند خراش، شکستگی، لق شدن، رنگ‌پریدگی و پوسیدگی شود؛ که تشخیص هر کدام بر عهده تکنسین مبل ترنج است.
  • انتخاب روش تعمیر: پس از تشخیص نوع آسیب دیده‌گی، نوبت به انتخاب روش تعمیر مبل راش می‌رسد تا بهترین نتیجه حاصل شود. روش‌های مختلفی برای تعمیر مبل راش وجود دارد

چندین مرحله کلی جهت تعمیر کلی مبلمان وجود دارد که بنابر نوع و میزان آسیب دیده‌گی مبلمان، متغیر خواهد بود.

  • تمیز کردن مبل: تمیز کردن سطح چوب مبلمان از گردو غبار، موجب می‌شود تعمیرات سطوح صاف یکدست و بدون عیب انجام شود.
  • ارزیابی آسیب: همانطور که این مرحله را در بخش قبل توضیح دادیم، در این گام، نوع و میزان آسیب را به دقت بررسی می‌شود.
  • انتخاب روش تعمیر: بهترین روش بنابر نوع آسیب مبلمان، انتخاب می‌شود.
  • انجام تعمیر: تعمیرات لازم انجام می‌شود.
  • پاک‌سازی: پس از تعمیر، مبل را به طور کامل تمیز شده و به مشتری تحویل داده می‌شود.

انواع خدمات تعمیرات مبل راش

  • ترمیم خراش و رنگ‌پریدگی: برای ترمیم خراش و رنگ‌پریدگی مبل راش، از بتونه چوب، رنگ چوب و قلم مو استفاده می‌شود.
  • ترمیم شکستگی مبل: در تعمیر شکستگی مبل راش، چسب چوب، گیره و پیچ کاربرد دارد.
  • ترمیم لق شدن: اگر پایه‌های مبل لق شده باشند، تعمیرکار با استفاده از چسب چوب، میخ و پیچ آنها را محکم می‌کند.
  • ترمیم پوسیدگی: تعمیر پوسیدگی نسبت به آسیب‌های دیگر کمی دشوار تر است. زیرا باید قسمت پوسیده چوب را جدا کرده و با چوب جدید جایگزین کنند.
  • تعویض پارچه مبل راش: اگر پارچه مبل آسیب دیده باشد، تعویض پارچه مبل با پارچه ایرانی و ترک امکان پذیر است.

مرکز تعمیرات مبلمان ترنج، با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات انواع مبلمان، آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان در زمینه تعمیرات مبل راش است. مبل‌های راش به دلیل استحکام و راحتی توسط بسیاری از شما عزیزان انتخاب می‌شود و از آن دسته مبلمانی محسوب میشود که ارزش رسیدگی و تعمیرات را دارد. تعمیرکاران مجرب ما با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و بهترین مواد، به شما در ترمیم و بازسازی مبل‌های راش آسیب‌دیده تان کمک می‌کنند.

۵/۵ - (۲ امتیاز)
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با تعمیرات مبل راش

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*