تعمیرات مبل در کامرانیه

ساکنین محله کامرانیه و شهیدبازدار در صورتی که می خواهند از خدمات تعمیرات مبل تهران استفاده کنند با مرکز تعمیرات مبل ترنج تماس بگیرند. تعمیر مبل در کامرانیه توسط استادکار و تعمیرکار ماهر انجام می‌شود تا بتوان بدون نگرانی از مبل تعمیر شده سال‌های سال استفاده کرد. در تعمیرات مبل باید توجه داشت که این وسیله کلاف یا اسکلت سالمی داشته باشد تا بتوان دیگر اجزا را تعمیر یا تعویض کرد.

تعمیر منبت کاری در کامرانیه تهران

مبل‌های سلطنتی و استیل از نمونه‌هایی هستند که عنصر چوب در آن‌ها بیشتر به کار رفته است، به گونه‌ای که در تاج، دسته، لبه‌ها و پایه‌های آن‌ها چوب استفاده شده و این چوب نیز دارای منبت کاری شده در نقش و نگارهای متنوعی است. منبت کاری‌های چوب نیز ممکن است بر اثر استفاده زیاد دچار خط و خش یا خراش شده باشد که این آسیب‌های وارد شده را می‌توان با تعمیر برطرف کرد. صیقل دادن این بخش‌ها یکی از راه‌های رفع خراش‌های بخش‌های منبت شده است.

تغییر رنگ و رنگ کاری مبل

بخش‌های چوبی مبل در صورتی که دچار رنگ پریدگی شده باشند، می‌توان آن‌ها را رنگ کرد. همچنین اگر از رنگ مبل خود خسته شده اید، می‌توانید متناسب با رنگ روکش جدید مبل و سبک دکوراسیون داخلی، بخش چوبی را رنگ کنید. علاوه بر رنگ کاری بخش‌های چوبی، می‌توان این قسمت‌ها را با براق کننده درخشان کرد تا علاوه بر ضد آب شدن آنها، آلودگی را به خود جذب نکنند و تمیز کردنشان نیز راحت شود. همچنین با این وجود قسمت‌های براق شده ظاهر شیک و زیبایی پیدا می‌کنند. در صورتی که قسمت چوبی مبل دچار خط و خش شود، امکان صیقل دادن آن‌ها نیز وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به تعمیر رنگ مبل چوبی مراجعه کنید.

تغییر رنگ و رنگ کاری مبل

تعویض پارچه مبلی

پارچه مبل از اجزای مهم مبل است که ضمن تماس با بدن دچار سایش و پارگی می‌شود. این جز در صورتی که آسیب ببیند، امکان تعمیر آن وجود دارد. پارچه مبل کهنه ممکن است از نوع چرمی یا پارچه‌ای باشد و هر دو نوع را می‌توان در مدل جدید انتخاب کرد. جهت تعویض روکش، ابتدا محتویات کهنه مبل مانند پارچه و فوم از مبل جدا می‌شوند. سپس اسکلت بررسی شده تا در صورت سالم بودن، مبل تعمیر شود.

در مرحله بعد دیگر اجزای مبل مانند فنرها و فوم بازدید و تعمیر آن‌ها انجام خواهد شد. جهت آماده کردن پارچه جدید، باید آن را طبق الگو برش داد، لذا می‌توان از پارچه قبلی به عنوان الگو استفاده کرد و بدین منظور درزهای پارچه قبلی باید شکافته شوند. بعد از اینکه برش پارچه جدید انجام شد، باید درزهای پارچه جدید دوخته شوند. در مرحله آخر بعد از اینکه فوم جدید نصب شد، پارچه با منگنه یا چسب به مبل وصل می‌شود.

تعویض پارچه مبلی

تعمیر نشیمن مبل

نشمین مبل از فنرها، فوم و پارچه تشکیل شده، در صورتی که نشیمن دچار فرورفتگی شود، نشان دهنده آسیب در فنرهاست و در این صورت باید فنرها تعمیر شوند. اگر فوم مبل در نشیمن دچار نشست شده باشد و حالت ارتجاعی خود را از دست داده باشد، باید نسبت به تعویض آن اقدام کرد. خرابی فوم و فنرها باعث از بین رفتن راحتی مبل می‌شوند و کهنگی پارچه نیز باعث از بین رفتن زیبایی مبل خواهد شد. برای اینکه نشیمن دوام بالایی داشته باشد، باید از فوم باکیفیت در این قسمت استفاده کرد. فوم در دو مدل سرد و گرم موجود است که نوع سرد کیفیت و دوام بیشتری دارد.

تعمیر نشیمن مبل کامرانیه تهرانمبل وسیله‌ای است که با استفاده زیاد، دچار آسیب می‌شود و در صورتی که آسیب ببیند یا باید مبلی جدید را خریداری و جایگزین آن کرد یا همان مبل کهنه را تعمیر کرد. تعمیر مبل قبلی راهی کم هزینه‌تر و باصرفه‌تر جهت داشتن مبلی نو و شیک است. با تعمیر مبل، شما می‌توانید روکش و فوم این وسیله را عوض کنید و مبلی نو و جدید داشته باشید. اگر قصد نوسازی مبل در کامرانیه را دارید می توانید از خدمات شعبه فعال تعمیرات مبل در شمال تهران استفاده کنید.

امتیاز دهید.
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*