تعمیرات مبل در الهیه

اگر به دنبال مرکز تخصصی تعمیرات مبل در محدوده الهیه هستید در ادامه با ما همراه باشید تا با هزینه تعمیرات مبل در الهیه و انواع خدمات برای تعمیر و بازسازی مبلمان آشنا شوید.

در میان اسباب زندگی، مبلمان جزو وسایلی هستند که بسیار زیاد و طولانی مدت مورد استفاده قرار می‌گیرند. همین مسئله موجب می‌شود که به مرور زمان دچار فرسودگی، کهنگی، شکستگی و… شوند‌ از آنجایی که خرید مجدد مبلمان، هزینه بسیار بالایی دارد، اکثر افراد تصمیم می‌گیرند که مبلمان فرسوده‌شان را تعمیر کنند. به همین دلیل در هر منطقه‌ای که نیاز باشد مراکز تعمیر مبلمان شکل می‌گیرد.

قبل و بعد تعمیر مبل الهیه

الهیه از مناطقی در پایتخت است که محله ای عیاننشین دارد، به همین دلیل مرکز مبل ترنج تصمیم گرفت جهت رفاه حال ساکنین این منطقه، شعبه‌ای در الهیه افتتاح کرده و به ساکنین نسبت به تعمیرات مبل خدمات رسانی نماید. در این مطلب می‌خواهیم خدمات مرکز تعمیرات تخصصی مبلمان ترنج را برای اهالی منطقه الهیه بازگو کنیم.

تعمیرات مبل در الهیه

هزینه تعمیرات مبل الهیه

با توجه به تورم و گرانی، خرید مبل، هزینه‌های زیادی برای افراد جامعه به همراه دارد. اما تعمیر مبل، یک مسیر مقرون به صرفه است که موجب نوسازی دکوراسیون منزل شما خواهد شد. جالب است بدانید که با تعمیر مبل، ۷۰% از هزینه‌های شما کاهش خواهد یافت. هزینه تعمیرات مبل در الهیه به چندین فاکتور بستگی دارد:

هزینه تعمیرات مبل الهیه

  • اولین فاکتور نوع مبل است. همانطور که میدانید مبل‌های راحتی، کلاسیک، استیل، و مدرن، هر کدام دارای ساختار متفاوتی هستند. به همین دلیل هزینه تعمیر آن‌ها نیز، بسته به پیچیدگی که دارند، متفاوت است.
  • دومین معیار میزان آسیب دیدگی است. هرچه میزان آسیب مبل بیشتر باشد، به طبع هزینه تعمیرات آن نیز بیشتر خواهد بود.
  • سومین فاکتور نوع آسیب دیدگی است. تعویض روکش یا ترمیم پارگی، همیشه هزینه کمتری دارد. اما مالک مبلی که نیاز به تعویض فنر یا کلاف مبل دارد، باید هزینه های گزافی متحمل شود.
  • همواره هزینه تهیه مواد اولیه باکیفیت و مرغوب، بیشتر بوده است. به همین دلیل مراکزی که از مواد اولیه با کیفیت استفاده می‌کنند، هزینه تعمیرات بالاتری دارند.
  • دستمزد تعمیرکاران با توجه به مهارت، تخصص و تجربه‌شان مشخص می‌شود.

برای برآورد دقیق هزینه تعمیرات مبل، بهترین راه حل این است که با ار تعمیرکاران مجرب و ماهر کمک بگیرید. تعمیرکار مبل با بررسی دقیق مبل، می‌تواند نوع و میزان آسیب را تشخیص داده و برآوردی دقیق از هزینه تعمیرات ارائه دهد.

تعمیرات مبلمان محدوده الهیه

تعمیرات مبل سلطنتی و استیل در الهیه

مبل‌های سلطنتی و استیل، نسبت به مبلهای راحتی قیمت بالاتری دارند. این اختلاف قیمت به دلیل ظرافت و پیچیدگی ساخت آن هاست. از این رو این مدل مبل‌ها نیاز به تعمیرات تخصصی دارند. تعمیر این نوع مبل‌ها باید توسط افراد باتجربه و ماهر انجام شود تا زیبایی خود را حفظ کنند.

تعمیرات مبل سلطنتی و استیل در الهیه

برخی از خدمات در تعمیرات مبل سلطنتی و استیل در الهیه عبارتند از:

  • تعویض روکش: در این مدل مبل ها از روکش های گران قیمت و با کیفیت فوق العاده استفاده می‌شود. در صورتی که این روکش‌ها دچار پارگی، رنگ رفتگی، یا کهنگی شوند، میبایست پارچه جدید را با پارچه کهنه جایگزین کرد.
  • ترمیم و رنگ‌کاری: خراشیدگی، لکه، یا آسیب دیدگی بدنه مبل از مشکلات عمومی است که در طول استفاده برای مبل‌ها اتفاق می‌افتد. ترمیم و رنگ‌کاری، روشی است که زیبایی مبل را بازمی‌گرداند.
  • استحکام‌بخشی: مبل‌های سلطنتی و استیل، وزن زیادی دارند. لق شدن پایه‌ها یا اتصالات از مشکلاتی است که بیشتر برای مبل های سلطنتی رخ می‌دهد. در این صورت تعمیرکار با استفاده از چسب، بست و اتصالات جدید، مبل را تعمیر کردن و استحکام مبل را افزایش خواهد داد.
  • تعویض فوم و اسفنج: فوم و اسفنج سازنده اصلی قسمت نشیمن مبل است. این اجزا در گذر زمان فرسوده شده و نیاز به تعویض خواهند داشت. در واقع ایستایی و زیبایی مبل با فوم ها شکل می‌گیرد.
  • تعویض فنر: فنرهای مبل، پس از مدتی شل یا شکسته می‌شوند. در اینصورت باید با فنر های جدید تعویض شوند تا عمر مبل افزایش یابد.

تعمیرات مبل راحتی در الهیه

مبل راحتی از پر فروش ترین مدل‌های موجود در بازار است. زیرا کاربری این مبل‌ها بسیار بالا بوده و در ادارات، منازل، مجتمع‌ها و…. قابلیت استفاده دارند‌ به دلیل ساختار اسفنجی که جهت راحتی افراد است، این مدل مبل پس از مدتی استفاده، دچار کهنگی و فرسودگی می‌شود. تعمیر مبل راحتی، روشی مقرون به صرفه برای احیای این اسباب با اصالت در منزل است. موضوع خوشحال کننده این است که با تعمیرات مبل‌های راحتی توسط متخصصان مجرب، زیبایی و کارایی به آن‌ها باز خواهد گشت. هزینه تعمیر مبل راحتی در الهیه بسیار کمتر از مبل‌های سلطنتی خواهد بود.

تعمیرات مبل راحتی در الهیه

با تعمیر انواع مبل در مرکز تعمیرات مبلمان ترنج، می‌توانید زیبایی و کارایی آنها را به زمان خریدشان بازگردانید و از صرف هزینه‌های هنگفت برای خرید مبل جدید جلوگیری کنید. اگر در محدوده الهیه ساکن هستید می توانید از خدمات تعمیرات مبل در این محدوده استفاده کنید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با تعمیرات مبل در الهیه

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*