تعمیرات مبلمان قسطی

مژده پایان سال را از مرکز تعمیرات مبلمان ترنج بشنوید. این خبر خوب برای کسانی است که از هزینه تعمیر مبل هایشان نگران هستند. تیم ترنج تصمیم گرفته است جهت یازی مردم عزیزمان از هر لحاظ، هزینه تعمیرات مبلمان را به صورت اقساطی از مشتریان گرامی دریافت کند.

بادر نظر گرفتن رفاه حال مشتریان، طرح تعمیر مبل اقساطی از همین حالا شروع شده‌است. با استفاده از این طرح، شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت تمام هزینه تعمیر به صورت نقدی، مبل‌های خود را تعمیر کنید و هزینه آن را در چند قسط پرداخت کنید. برای دریافت مشاوره و براورد هزینه تعمیرات مبل به صورت اقساطی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
۰۹۱۹۸۱۹۷۷۴۰

مزایای تعمیر مبل اقساطی

شرایط پرداخت قسطی هزینه تعمیرات مبلمان برای افرادی که توانایی‌ پرداخت یکجا و نقدی را ندارند، بسیار مفید بوده و دارای مزایایی است. در این بخش به این مزایا اشاره خواهیم کرد.

  • صرفه‌جویی در هزینه: مزیت اصلی در پرداخت اقساطی هزینه‌ تعمیرات مبل، صرفه جویی است. اینکه مجبور نباشید یک هزینه نسبتا سنگین را یکباره متحمل شوید یک امتیاز بزرگ است.
  • تضمین کیفیت خدمات: تعمیر مبل ترنج در هر صورت کیفیت کار خود را ضمانت می‌کند، اما در حالت اقساطی یک اطمینان خاطر به مشتری دست خواهد داد که مرکز تعمیرات مبل، کار را به بهترین نحو انجام خواهند داد.
  • گارانتی: مبل ترنج خدمات چه به صورت نقدی و چه به صورت اقساطی، با گارانتی ارائه می‌دهد.

شرایط تعمیر مبل اقساطی با ترنج

هزینه تعمیر مبل قسطی شامل دو نوع هزینه ثابت و متغییر است. هزینه ثابت مربوط به مرکز و تعمیرکاران است که در صورت تماس اطلاع داده خواهد شد. اما هزینه های متغییر مربوط به لوازم و اقلام مربوط به تعمیر مبل شماست که بستگی به نوع و شدت خرابی آن دارد. بنابراین شرایط تعمیر مبل اقساطی با مبل ترنج، بسته به مدل مبلمان متفاوت است و توسط مدیران تیم تعیین و تایید می‌شود. شما بزرگواران جهت اطلاع از این شرایط میبایست با کارشناسان ما تماس بگیرید. تکنسین های تعمیرات مبل ترنج شما را به نحو احسنت راهنمایی خواهند کرد و از هر لحاظ از هزینه ها مطلع خواهند ساخت.

شرایط تعمیر مبل اقساطی با ترنج

انواع تعمیرات مبل به صورت اقساطی

همانطور که اشاره کردیم، نوع و زمان تعمیر مبل بستگی به مدل مبل و میزان آسیب دیدگی مبل دارد. اما جای نگرانی نیست چون مبل ترنج یک مرکز جامع برای انجام هرگونه خرابی و فرسودگی مبلمان شماست. خبر خوب این است که مبل ترنج انواع خدمات تعمیرات مبل را به صورت اقساطی نیز ارائه می‌دهد. این خدمات شامل:
تعویض روکش مبلمان: روکش مبل‌های شما با پارچه‌های جدید و باکیفیت تعویض می‌شود. برای این کار از طیف گسترده‌ای از پارچه‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده می‌شود. شما عزیزان جنس، رنگ‌و طرح پارچه مبل‌تان را مطابق با سلیقه خود، انتخاب خواهید کرد.

ترمیم و رنگ‌کاری چوب مبل: خراشیدگی، لکه، و آسیب دیدگی جزئی مبل‌ها به ترمیم و رنگ کاری برطرف می‌شوند. رنگی که برای ترمیم مبل استفاده می‌شود، از رنگ‌های باکیفیت و مرغوب است. با رنگ آمیزی بخش های از بدنه که همیشه قابل رویت است، ظاهر مبل‌های شما به حالت اولیه باز می‌گردد.

استحکام‌بخشی: در مراحل تعمیرات مبلمان توسط مبل ترنج، استحکام بخشی با تعمیر پایه‌ها و اتصالات مبل‌ها انجام می‌شود. با این کار لق شدن و لرزش مبل‌ها برطرف می‌شود و طول عمر مبل‌های شما افزایش می‌یابد.

تعویض فوم و اسفنج: در این مرحله‌ مهم، فوم و اسفنج نشیمن و بالشتک‌های مبل‌ها تعویض می‌شوند. با تعمیر اسفنج و ابر مبل راحتی مبل‌های شما افزایش یافته و ظاهر مبل‌ها زیباتر و نو تر می‌شود.

تعویض فنر مبل: در هنگام تعویض فنر، در صورت خرابی و از کارافتادگی، فنرهای معیوب مبل‌ها با فنرهای جدید و محکم جایگزین می‌شود. با تعویض فنرهای مبل، استحکام و طول عمر مبل‌های شما افزایش یافته و راحتی مبل تضمین می‌گردد.

مرکز تعمیرات مبلمان ترنج هر نوع خدمات تعمیراتی مبل را پشتیبانی کرده و با سالها سابقه توانسته است رضایت و لبخند شما مشتریان گرامی را به همراه داشته باشد.

تعمیر مبل استیل اقساطی

مبل استیل از چندین مدلی است که بیشترین درخواست تعمیر و بازسازی را در مرکز مبل ترنج دارد. انواع تعمیرات مبل استیل شامل تعویض روکش مبل، تعمیر پایه‌ها، استحکام بخشی بدنه و… است. تعمیر مبل استیل توسط مبل ترنج به صورت اقساطی انجام می‌شود. درخواست تعمیر مبل استیل اقساطی با مبل ترنج شامل مراحل زیر است:

  • ثبت درخواست: شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت مبل ترنج یا تماس با شماره‌های ما، درخواست خود را برای تعمیر مبل استیل به صورت اقساطی ثبت کنید.
  • کارشناسی: پس از ثبت درخواست، کارشناس مبل ترنج به محل شما مراجعه می‌کند و مبل‌های شما را کارشناسی می‌کند.
  • برآورد هزینه: پس از کارشناسی، هزینه تعمیر مبل به شما اعلام می‌شود.
  • انعقاد قرارداد: در صورت تمایل شما، قرارداد تعمیر مبل به صورت اقساطی منعقد می‌شود.
  • تعمیر مبل: پس از انعقاد قرارداد، تعمیر مبل شما توسط تعمیرکاران مجرب مبل ترنج انجام می‌شود.
  • پرداخت اقساط: شما می‌توانید هزینه تعمیر مبل را در چند قسط، مطابق با توافق خود با مرکز تعمیرات مبل ترنج، پرداخت کنید.

تعمیر مبل استیل اقساطی

تعمیرات مبل چرم اقساطی

انجام تعمیرات مبل چرم به صورت اقساطی از دیگر خدمات ممتاز مرکز مبل ترنج است. مبل چرمی به دلیل روکش تمام چرمی که دارد، فرآیند پیچیده‌ای برای تعمیر و نوسازی را پشت سر می‌گذارد. همین روکش تمام چرم موجب خواهد شد که هزینه تعمیرات مبل بیشتر از نوع‌های دیگر باشد. به همین دلیل تعمیر مبلمان قسطی یک امتیاز خوب برای مشتریان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تعمیرات مبل راحتی اقساطی

مبل راحتی به یک عضو جدا نشدنی در هر خانه‌ای تبدیل شده است. اما به دلیل استفاده زیاده، پس از چندین سال، نیازمند تعمیر و نوسازی خواهد بود. تعمیرات مبل راحتی، در مرکز تعمیرات مبل ترنج با استفاده از مهارت و ابزار های مخصوص در کمترین زمان انجام خواهد شد. این مرکز جهت رفاه شما مشتریان گرامی، امکان ارائه خدمات تعمیرات مبل راحتی اقساطی را نیز فراهم کرده است. برای مشاهده نمونه کار های بیشتر می توانید به بخش تعمیرات مبل راحتی به صورت اقساطی مراجعه کنید و از شرایط تعمیر مبل راحتی قسطی اطلاعات کسب کنید.

تعمیرات مبل راحتی اقساطی

۵/۵ - (۳ امتیاز)
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با تعمیرات مبلمان قسطی

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*