مرکز تخصصی تعمیر مبلمان محدوده ستارخان

در مرکز تخصصی تعمیر مبلمان محدوده ستارخان، خدمات متنوعی برای ساکنین این منطقه در نظر گرفته شده است که به صورت حرفه‌ای و زیر نظر مجرب‌ترین تعمیرکاران مبل ارائه می شود. در ادامه شما را با این خدمات آشنا خواهیم کرد.

عیب یابی مبل شما در ستارخان

اولین گام برای ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای، عیب یابی مبل شما است به همین دلیل نیز در بهترین مرکز تخصصی تعمیر مبلمان نظیر ترنج، بعد از دریافت مبل های مشتری، آن را عیب یابی کرده و سپس با توجه به وضعیت مبل، به اصولی ترین و حرفه ای ترین شکل ممکن به ارائه خدمات مورد نیاز می پردازند.
لازم به ذکر است که متخصصین مبل ترنج فقط به توضیحات مراجعین اکتفا نمی کنند و مبل را از جوانب مختلف مورد بررسی قرار می دهند و آن را عیب یابی می کنند تا با تعمیر اصولی و به موقع، از بروز آسیب های بیشتر جلوگیری کنند.

تعمیر و تعویض اسفنج ها

تعمیر و تعویض اسفنج مبل یکی از خدمات پر تقاضا و در عین حال جزو سریع ترین اقداماتی است که می توانید در راستای نوسازی مبل هایتان انجام دهید؛ درواقع شما با تعمیر و یا تعویض اسفنج مبلمانتان، می توانید زیبایی ظاهری و همچنین راحتی روز های ابتدایی را دوباره به آن ها باز گردانید.
نکته قابل توجه این است که برای تعمیر و تعویض اسفنج ها، باید به نوع مبلمان توجه کرد به همین دلیل نیز ما در مرکز تخصصی تعمیر مبلمان ترنج، تعمیر و تعویض اسفنج مبل ها را زیر نظر بهترین تعمیرکاران ارائه می دهیم.
از طرفی نیز تشخیص و انتخاب مناسب ترین و بادوام ترین فوم و اسفنج با توجه به نوع مبل، فقط توسط یک تعمیرکار ماهر امکان پذیر است؛ بنابراین نباید این خدمات را به چشم خدماتی ساده که نیاز چندانی به تخصص و مهارت ندارد، ببینید و در انتخاب تعمیرکار ماهر بی توجهی کنید.

تعمیر کلاف مبل در ستارخان

طول عمر مبل شما به سلامت کلاف آن وابسته است چرا که کلاف ، اسکلت و ساختمان اصلی مبل به حساب می آید؛ بنابراین اگر دچار کوچک ترین مشکلی شود و شما بدون رفع آن به تعمیرات دیگر نظیر تعویض رویه مبل و… بپردازید، شک نکنید که بودجه خود را هدر داده اید.
از آن جایی که مجموعه ترنج، به اهمیت و نقش سلامت کلاف مبل در طول عمر آن به خوبی واقف است، قبل از ارائه هر نوع خدماتی، در مرحله عیب یابی به بررسی دقیق کلاف می پردازد.
همچنین به دلیل این که تعمیر کلاف مبل، جزو خدمات تخصصی در این صنعت محسوب می شود، نباید توسط تعمیرکاران تازه کار و یا غیر متخصص انجام شود. در غیر این صورت باید قید استفاده مجدد از مبلتان را بزنید؛ چرا که آسیب های وارد شده به کلاف مبل در حین تعمیر، غیر قابل جبران است و همانطور که گفته شد مقاومت و دوام مبل در گرو کلاف باکیفیت و همچنین نحوه تعمیر و تقویت اصولی آن است.

رنگ کاری مبل

رنگ کاری و تعمیر رنگ مبل چوبی یکی دیگر از خدمات اصلی مرکز تخصصی تعمیر مبلمان محدوده ستارخان و مجموعه ترنج است که در طول عمر و زیبایی ظاهری آن نقش مهمی را ایفا می کند؛ پس حتما باید توسط متخصصین در این زمینه ارائه شود وگرنه شاهد از دست دادن بودجه خود خواهید بود.
رنگ کاری مبل به دو روش پوششی و پاششی انجام می شود که نوع مبل نقش اصلی را در به کارگیری هر یک از این روش ها ایفا می کند. رنگ کاری علاوه بر نوسازی مبل ها، روشی ارزان قیمت برای افرادی است که می خواهند به دلیل تغییر دکوراسیون، مبل هایشان را تغییر دهند؛ زیرا با رنگ کاری حرفه ای مبلمان، می توانید با هزینه بسیار پایین، رنگ آن ها را با دکوراسیون جدید هماهنگ کنید.

با استفاده از تکنیک های بروز شما می توانید مبل خود را به رنگ های سفید، صدفی، مشکی و پلاتینی و رنگ های دیگر تبدیل کنید. مبل ترنج آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل ستارخان است.

رنگ کاری مبل چوبی ستارخان

نجاری مبلمان

خبر خوبی که برای ساکنین ستارخان داریم این است که مرکز تخصصی تعمیر مبلمان ترنج، خدمات نجاری مبل را نیز ارائه می دهد. بنابراین فرقی نمی کند که شما قصد تعمیر بخشی از مبلمانتان را دارید، یا می خواهید مبلی که کیفیت چوبش از دست رفته است را احیا کنید؛ در هر صورت شما می توانید با سپردن مبل هایتان به دست کارگاه نجاری، با هزینه ای بسیار ناچیز جان دوباره به مبل هایتان ببخشید و سال های سال از آن ها استفاده کنید.
درواقع شما فقط با مراجعه به یک مجموعه می توانید تمام خدمات موردنظرتان را زیر نظر متخصصین دریافت کنید و علاوه بر صرفه جویی در هزینه هایتان، در زمانتان نیز صرفه جویی کنید.

رویه کوبی مبل

اگر نیازمند دریافت خدمات رویه کوبی مبل هستید، باید به این نکته توجه داشته باشید که رویه کوبی را انتخاب کنید که تجربه و مهارت لازم در رویه کوبی با انواع پارچه ها و مبل ها را دارد. زیرا بسیار مشاهده شده است که یک رویه کوب، مهارت زیادی در رویه کوبی یک نوع مبل با پارچه ای خاص دارد اما مهارت لازم در رویه کوبی سایر مبل ها با پارچه های مختلف را ندارد.

رویه کوبی مبلبنابراین پیش از هر اقدامی، شما باید از میزان مهارت و تخصص رویه کوب اطمینان حاصل کنید؛ چرا که کیفیت ظاهری و همچنین راحتی مبل شما در گرو میزان مهارت و تخصص رویه کوب است.
اگر این کار به صورت غیر اصولی انجام شود، نه تنها استفاده از خدمات رویه کوبی برایتان به صرفه نخواهد بود بلکه باید قید پارچه رو مبلی که خریداری کرده اید را نیز بزنید.
به همین دلیل نیز ما در مجموعه مبل ترنج، برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی و حفظ بودجه و سرمایه شما، خدمات رویه کوبی را زیر نظر متخصصین و رویه کوب های ماهر و باتجربه ارائه می دهیم.

۵/۵ - (۳ امتیاز)
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با مرکز تخصصی تعمیر مبلمان محدوده ستارخان

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*