تعمیرات و بازسازی مبل قدیمی

همیشه تعویض مبلمان قدیمی، بهترین اقدام جهت بخشیدن جان دوباره به دکوراسیون و تغییر آن نیست بلکه گاهی تعمیرات و بازسازی مبل قدیمی، نسبت به تعویض آن ها روش بهتر و هوشمندانه تری خواهد بود؛ چرا که هم نیاز به صرف هزینه های گزاف و هنگفت نیست و هم می توان مبل های عتیقه و قدیم را با تمام خاطراتشان حفظ کرد یا حتی می توان مبل های قدیمی را در یک چشم به هم زدن و با هزینه ای بسیار پایین تر، به مدل های مختلف اعم از مبلمان مدرن و یا چستر تبدیل کرد. درک می کنیم که ممکن است باور آن کمی برایتان دشوار باشد، بنابراین پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید تا با حقیقت ماجرا آشنا شوید.

برای تعمیرات و بازسازی مبل قدیمی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. مبل ترنج با براورد قیمت تعمیرات و بازسازی مبل قدیمی و ارسال کارشناس در محل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

رفو ترمیم چوب مبل قدیمی

رفو ترمیم چوب مبل قدیمی در دسته خدمات حرفه ای قرار می گیرد که باید توسط متخصصین و با ابزارهای خاصی انجام شود. زیرا متخصصین با ارزیابی دقیق، روش مناسبی را برای بازسازی مبل انتخاب می کنند و از همه مهم تر این است که ابزارهای خاص و مورد نیاز برای این کار را در اختیار دارند.

رنگ کاری چوب مبل قدیمی

ما در مجموعه مبل ترنج خدمات رفو و ترمیم چوب مبلمان قدیمی و عتیقه را به صورت زیر ارائه می دهیم:

  • ارزیابی میزان آسیب چوب مبلمان: جهت بررسی میزان آسیب دیدگی و انتخاب بهترین روش ترمیم چوب مبل را ارزیابی و بازرسی می کنیم.
  • آماده سازی سطح چوب: در گام بعدی سطح چوب مبل برای شروع عملیات تعمیرات و بازسازی آماده می شود. درواقع در این مرحله سطح چوب از تمام آلودگی ها پاک می کنیم.
  • ترمیم شکستگی ها و ترک های سطح چوب : در ترمیم شکستگی ها و ترک ها، گاهی مشکل به سادگی با یک چسب چوب حل می شود اما گاهی کار به بتونه و سنباده زنی می رسد.
  • حذف خراش ها و فرورفتگی ها: برای رفع خراش ها و فرورفتگی های سطح چوب نیز با توجه به تشخیص متخصصین مبل ترنج، گاهی از سنباده دستی استفاده می شود و گاهی از سنباده برقی؛ البته درجه زبری سنباده برقی باید متناسب با نوع خراش و فرورفتگی باشد. می توان گفت این مرحله جزو حساس ترین مراحل تعمیرات مبل و بازسازی مبل قدیمی است چرا که با کوچک ترین اشتباه به چوب مبل آسیب می رسد.
  • رنگ آمیزی یا لکه گیری: پس از طی تمام مراحل بالا، نوبت به رنگ آمیزی و لکه گیری می رسد که با رنگ یا لکه چوب قابل انجام است.
  • جلا دادن : پس از اتمام کار، از جلا دهنده چوب به منظور محافظت از سطح چوب و همچنین افزایش زیبایی آن استفاده می شود.

رفو ترمیم چوب مبل قدیمی

تعویض پارچه مبل قدیمی

برای تعویض پارچه مبلی قدیمی بسیار اهمیت دارد که به نوع مبلمان و دکوراسیون توجه شود. درواقع هر مبلمانی پارچه مخصوص به خود را می طلبد تا جلوه خوبی را به خود بگیرد بنابراین در مجموعه ترنج این امکان را برای شما فراهم آورده ایم تا از متخصصین ما مشاوره بگیرید و بهترین پارچه مبلی را برای مبل هایتان انتخاب کنید.

تعویض پارچه مبل قدیمی

تقویت اسکلت مبل قدیمی

همیشه به یاد داشته باشید که تقویت اسکلت مبل قدیمی را به کاردان و متخصص آن بسپارید چرا که با کوچک ترین بی دقتی، باید با مبلمانتان خداحافظی کنید.

مراحل تقویت اسکلت مبل قدیمی به صورت زیر است:

  • بررسی و تشخیص آسیب دیدگی و جداسازی قطعات  اسکلت مبل
  • آماده سازی محل آسیب با سنباده و چسب؛ و جداسازی قطعات فرسوده و شکسته که نیاز به تعویض دارند.
  • تقویت اسکلت مبل قدیمی با چسب چوب، اتصالات چوبی و نبشی های فلزی
  • مونتاژ کلاف مبل

تبدیل مبل قدیمی به جدید

تبدیل مبل قدیمی به جدید با روش های مختلفی امکان پذیر است که معمول ترین آن ها تعویض پارچه مبل قدیمی با پارچه های طرح جدید با کیفیت یا تغییر رنگ چوب مبل است؛ که ما در مجموعه مبل ترنج علاوه بر تعویض پارچه مبلی زیر نظر متخصصین، امکان تغییر رنگ چوب مبل به رنگ های طلایی، مشکی، صدفی، فندقی، طوسی و سفید را فراهم آورده ایم.

اما علاوه بر دو روش بالا که در دسته تعمیرات و بازسازی مبل قدیمی قرار می گیرند، روش دیگری برای تبدیل مبل قدیمی به جدید نیز وجود دارد که آن چیزی نیست جز تغییر اسکلت و ساختار مبلمان که کاری بسیار تخصصی و حساس محسوب می شود؛ بنابراین در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

تبدیل مبل قدیمی به جدید

تبدیل مبل قدیمی به مدرن

در تبدیل مبل قدیمی به مدرن شما باید به چندین نکته مهم زیر توجه داشته باشید تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید.

  • تبدیل همه مبل ها امکان پذیر نیست؛ درواقع برخی از مبل ها به هیچ عنوان قابل تبدیل نیستند و در برخی دیگر نیز می توان تغییرات محدودی ایجاد کرد.
  • گاهی تبدیل مبل قدیمی به مبل مدرن، از نظر صرف هزینه و زمان به هیچ عنوان به صرفه نیست.
  • امکان تبدیل مبل یک نفره به مبل دو نفره وجود ندارد.

بنابراین تاکید می شود اگر قصد تبدیل مبل قدیمی به مدرن را دارید حتما به متخصصین ماهر و باتجربه در این زمینه مراجعه کنید؛ چرا که با یک تصمیم نادرست، گرفتار هزینه های گزاف و غیر ضروری می شوید و یا مبلمانتان را با دستان خود به تکه چوبی غیر قابل استفاده تبدیل می کنید. به همین دلیل نیز ما در مجموعه ترنج برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، امکان استفاده از خدمات مشاوره با متخصصین ماهر و باتجربه را برایتان فراهم کرده ایم.

تبدیل و بازسازی مبل قدیمی به چستر

در پایان خبر شگفت انگیزی برای طرفداران مبل چستر داریم چرا که در مجموعه تخصصی ترنج، امکان تبدیل و بازسازی مبل قدیمی به چستر نیز وجود دارد. درواقع شما با استفاده از این فرصت می توانید با هزینه ای به مراتب پایین تر از خرید مبل چستر، مبل های قدیمی خود را به مبل چستر تبدیل کنید و به دکوراسیون منزل خود شخصیت و هویتی جدید ببخشید.

در این بخش سعی کردیم مراحل و نحوه تبدیل مبل قدیمی به جدید را توضیح دهیم. در صورتی که تمایل داشته باشید برای براورد قیمت بازسازی مبل های قدیمی می توانید با ما تماس بگیرید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با تعمیرات و بازسازی مبل قدیمی

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*