تعمیرات مبل پونک غرب تهران

اگر به دنبال مرکز تخصصی تعمیرات مبل در محدوده پونک هستید، مبل ترنج یکی از بهترین کارگاه های تعمیرات مبل غرب تهران است. مرکز تعمیرات مبل ترنج، از مرکز معتبر و شناخته شده در این زمینه است که به صورت گسترده در منطقه پونک فعالیت میکند. تیم ترنج با سالها تجربه در زمینه تعمیرات مبل، قادر به انجام کلیه خدمات تعمیرات و بازسازی مبل در پونک است. در ادامه بیشتر با خدمات تعمیر مبل پونک آشنا می شوید.
۰۹۱۹۸۱۹۷۷۴۰

تعویض و ترمیم روکش مبلمان

از خدماتی که بیشترین مراجعه کننده در مرکز تعمیرات مبل غرب تهران پونک را دارند، رویه کوبی یا تعویض روکش مبل است. این خدمت توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص ترنج، با استفاده از پارچه‌های متنوع، به دو روش انجام می‌گیرد:

  • رویه کوبی سنتی: همانطور که از عنوان این نوع تعویض روکش مشخص است، استفاده از متدهای سنتی برای رویه کوبی، ویژگی اصلی آن است.
  • رویه کوبی مدرن: پس از مدتی همه چیز به روز میشود. حتی نوع رویه کوبی مبل نیز دچار تغییرات بزرگی شده و تعمیرکاران از ابزارهای جدید برای رویه کوبی مبل بهره می‌برند.

تعویض و ترمیم روکش مبلمان

 

تقویت کلاف مبلمان (ترمیم و بازسازی اسکلت و کلاف مبل، رفع شکستگی و لق شدن پایه‌ها)

کلاف از مهم‌ترین بخش های مبلمان است که طول عمر آن را مشخص می‌کند. اگر کلاف مبل ضعیف باشد، در مدت کوتاهی پس از استفاده،  مبلمان از بین خواهد رفت. برای همین تعمیرکاران مبل سعی میکنند همواره کلاف مبل را به طور اساسی تقویت کنند تا از ایجاد مشکلات دیگر پیشگیری شود. مرکز تعمیر مبل ترنج با ارائه خدمات تخصصی ترمیم و بازسازی اسکلت و کلاف مبل، یاری رسان شما در نوسازی و افزایش طول عمر مبلمان‌تان خواهد بود.

ترمیم و بازسازی اسکلت و کلاف مبل یک فرایند تخصصی است که بهتر است توسط مراکز تعمیر مبلمان انجام شود. با این حال، قصد داریم شما را با مراحل تقویت کلاف مبل آشنا سازیم. این مراحل به شرح زیر است:

تقویت کلاف مبلمان

  • تشخیص مشکل: چه در تعمیر مبلمان، چه در هر وسیله دیگر، مهمترین و اولین گام تشخیص درست مشکل است. اگر تعمیرکار به درستی متوجه نشود که مشکل از اسکلت مبل است یا پایه‌ها، نمی‌تواند کار تعمیر را به درستی انجام دهد. بقول معروف بدون تشخیص صحیح مشکل، بجای اصلاح ابرو، چشم در می‌آورد.
  • جدا کردن اجزا: مرحله دوم کار، جدا کردن اجزای مبل است که جهت دسترسی به اسکلت، انجام می‌شود.
  • ترمیم اسکلت: این مرحله، به تنهایی شامل چندین مرحله کار اساسی است که هنگام تعمیرات مبل غرب تهران پونک انجام می‌گیرد.
  • شکستگی: برطرف کردن شکستگی مبل با چسب چوب و گیره انجام می‌شود.
  • ترک: برای رفع ترک‌ها، بتونه چوب و سمباده استفاده می‌شود.
  • پوسیدگی: تنها راه رفع پوسیدگی مبل،‌ تعویض قطعات پوسیده با قطعات جدید است.
  • بازسازی کلاف مبل: گاهی ممکن است نیاز باشد کلاف با چوب جدید بازسازی شود.
  • مونتاژ مبل: پس از انجام تمام این کارها، وقت آن رسیده است که قطعات مجدد سرهم شوند؛ تا کار تعمیر ادامه یابد.

رنگ آمیزی و پولیش مبلمان

رنگ آمیزی مبلمان، علاوه بر تعمیر مبل فرسوده، یک میل جدید به شما هدیه می‌دهد. چنانچه شما جهت رنگ آمیزی و پولیش رنگ متفاوتی نسبت به رنگ سابق مبل انتخاب کرده باشید، این ریسک را پذیرفتید که یک تغییر اساسی اما کم هزینه در دکوراسیون خود داشته باشبد. شما با انتخاب رنگی جدید، دکوراسیونی جدید  و منحصر به فرد خواهید داشت.

رنگ آمیزی و پولیش مبلمان

جهت انجام رنگ آمیزی مبل، بهتر است که با یک تعمیرکار ماهر و مجرب در مرکز ترنج مشورت کنبد. برای رنگ‌آمیزی مبلمان‌تان خساست به خرج ندهید و از رنگ و پولیش مرغوب و باکیفیت استفاده کنید. زیرا این مبلهای جدید، سالها در کنار شما خواهند بود.

از دیگر خدمات ضروری جهت تکمیل تعمیرات مبل غرب تهران پونک، تعویض فوم و اسفنج‌های کهنه و فرسوده و تعمیر و تعویض لولا، جک، پایه و… است. با تکمیل این مراحل شما صاحب یک دست مبلمان نو و زیبا خواهید شد. بهتر است قبل از هرگونه اقدام، یک مرکز حرفه ای و معتبر در این زمینه پیدا کنید. زیرا تعمیرات مبلمان از جمله کارهایی است که نمی‌توان هر روزه برای آن زمان و هزینه صرف کرد. هر نگرانی داشته باشید میتوانید با تعمیرکاران ترنج در میان بگذارید. تیم ما همواره در تلاش است که بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

۵/۵ - (۲ امتیاز)
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با تعمیرات مبل پونک غرب تهران

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*