تعمیرات مبل در باغ فیض غرب تهران

خدمات تعمیرات مبل در باغ فیض شامل رویه کوبی، تقویت کلاف مبل، رنگ آمیزی چوب مبل، تعویض پارچه مبل و … را شامل می شود. کافی است برای کارشناسی مبل خود در باغ فیض با ما تماس بگیرید.

مبل یکی از وسایل منزل است که امکان تعمیر و تعویض اجزای آن وجود دارد. لذا در صورتی که مبل شما کهنه شده؛ ولی همچنان اسکلتی باکیفیت و مرغوب دارد؛ ارزشش را دارد که آن را ترمیم کنید. در فرایند تعمیر مبلمان، پارچه، فوم، اسکلت، فنر و دیگر اجزا بررسی می‌شوند و اقدامات لازم جهت تعمیر و تعویض این اجزای صورت می‌گیرد. اکثر موارد تعمیر مبل راهی آسان و باصرفه جهت داشتن مبل نو و جدید است و با وجود آن می‌توانید از مبل کهنه ولی باکیفیت خود نهایت استفاده را داشته باشید. در ادامه با تعمیرات مبل در باغ فیض غرب تهران با ما همراه باشید.

تعمیر مبلمان باغ فیض

تعویض روکش مبل در باغ فیض

مبلمان از وسایلی هستند که مدام استفاده می‌شوند؛ به همین دلیل در معرض استهلاک قرار می‌گیرند. یکی از اجزای مهم مبل که در تماس با بدن است و در معرض بیشتر سایش قرار می‌گیرد؛ روکش آن است. در صورتی که روکش بر اثر گذر زمان دچار سایش یا پارگی شود؛ امکان تعویض آن وجود دارد. با تعویض روکش مبل، مبل ظاهری زیبا و نو بدست می‌آورد. پارچه مبل را می‌توانید متناسب با سلیقه و دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید. پارچه انتخاب شده هر چه دوام و کیفیت بالایی داشته باشد؛ عمر مبل بیشتر خواهد بود. دقت داشته باشید پارچه‌ای را انتخاب کنید که تراکم بالا و ضخامت زیادی داشته باشد.

مبل ترنج با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات مبل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در زمینه تعمیرات مبل در باغ فیض است.

تعمیر خراشیدگی مبل در باغ فیض

برخی مدل‌های مبل مانند نوع سلطنتی و استیل دارای پایه‌ها و دسته‌های چوبی هستند و حتی در لبه‌های آن‌ها نیز از چوب منبت کاری شده استفاده می‌شود. با گذر زمان این چوب دچار خراشیدگی و خط و خش می‌شود و رنگ آن از بین می‌رود. در این صورت حین تعمیرات مبل، امکان رنگ کردن این چوب‌ها و حتی پولیش و براق کردن آن‌ها وجود دارد. برخی از مبل‌ها دارای روکش چرمی هستند و این روکش در حین برخورد با جسم تیز دچار خراشیدگی می‌شود. لذا این خراشیدگی توسط افراد متخصص و ماهر ترمیم شده یا نسبت به تعویض روکش مبل اقدام می‌شود.

تعمیر مبل سوخته در باغ فیض

برخی مواقع بر اثر حوادثی ناگوار، مبل دچار سوختگی شده و قسمت‌هایی از آن می‌سوزد. اگر در این صورت اسکلت مبل سالم باشد، امکان تعمیر کامل آن وجود دارد. جهت تعمیر مبل سوخته از مجموعه‌ای از خدمات استفاده می‌شود که این خدمات عبارتند از:

  • نوسازی مبل: در این فرایند مبل به طور کامل بازسازی می‌شود و ساختار مبل ترمیم خواهد شد. در این روند فنرها و چهارچوب تقویت شده و اسفنج و پدینگ نیز تعمیر یا تعویض خواهند شد.
  • تعویض پارچه: در این فرایند پارچه کهنه مبل جدا شده و پارچه‌ای جدید و نو نصب می‌شود. این پارچه می‌تواند از انواع مدل‌های مخمل، چرم، پارچه‌ای و غیره انتخاب شود.
  • رنگ کاری چوب مبل: در این مرحله دسته و پایه مبل بازسازی و رنگ‌آمیزی می‌شوند. همچنین عملیات پولیش و براق‌سازی نیز روی پایه و دسته انجام خواهد شد.
  • نجاری مبل: در صورتی که در اسکلت و بخش‌های چوبی مبل عیبی مانند لقی، شکستگی و ترک وجود داشته باشد جهت استحکام بخشی و ترمیم، عملیات نجاری روی آن انجام می‌شود. در این فرایند از چوب‌های سخت، بست ها، پیچ‌های قوی و صفحات پشتی استفاده خواهد شد.
  • تعمیر اسفنج یا فوم مبل: اسفنج مبل کهنه بر اثر استفاده زیاد دچار فرورفتگی می‌شود که در اینصورت باید نسبت به تعویض آن اقدام کرد.

تعمیر فنر مبل در باغ فیض

مبل‌ها وسایلی جهت تامین رفاه خانواده هستند و در صورتی که مدام مورد استفاده قرار گیرند، در کف آن‌ها فرورفتگی ایجاد می‌شود. علت فرو رفتگی مبل می‌تواند از بین رفتن حالت ارتجاعی ابرها یا خراب شدن فنرها باشد. در صورتی که فنرها خراب شوند، باید آن‌ها را تعمیر کرد و در صورت ایجاد شکستگی در فنرها، باید نسبت به تعمیر تخصصی آن‌ها اقدام کرد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با  تعمیرات مبل در باغ فیض غرب تهران

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*