تعمیرات مبل آجودانیه تهران

مبل یکی از وسایل مهم در هر خانه‌ای است که استفاده زیادی دارد. از تاثیر این وسیله در دکوراسیون خانه نمی‌توان غافل شد؛ به همین دلیل باید به تمیزی و نو بودن آن توجه کرد. یک مبل کهنه و فرسوده می‌تواند تاثیر بدی در جلوه خانه داشته باشد و با تعمیر آن می‌توانید تاثیر مثبتش را در دکوراسیون خانه ببینید. شما با تعمیر مبل کهنه می‌توانید مبلی نو با ظاهری زیبا و جدید داشته باشید. همچنین از نقش به صرفه بودن تعمیر مبل نباید غافل شوید؛ زیرا با کمترین هزینه می‌توانید مبل نو و جدیدی داشته باشید.

مرکز تعمیرات مبل ترنج با درنظر گرفتن شعبه فعال در آجودانیه آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل است. تعمیرات مبل آجودانیه شامل تعویض پارچه مبل، ترمیم چوب مبل، تقویت کلاف مبل و حتی تغییرات در اسکلت مبل است.

رویه کوبی مبل آجودانیه

رویه کوبی فرایندی است که طی آن کلاف، فوم، پارچه، اسفنج، فنرها، لایکو و کوسن تعمیر یا تعویض می‌شوند. این فرایند در انواع مبل راحتی، سلطنتی و استیل انجام می‌شود. با این وجود مبل کهنه تبدیل به مبلی نو و جدید خواهد شد. رویه کوبی اصلی‌ترین هنر تعمیرکار مبل است و باید با دقت بالا انجام شود؛ زیرا اگر هر مرحله از این فرایند به خوبی انجام نشود؛ مرحله بعد به درستی انجام نخواهد شد. لذا باید توجه کرد که در این فرایند از بهترین متریال‌ها و لوازم باکیفیت استفاده شود. جهت شروع رویه کوبی ابتدا تمام اجزای پوسیده داخل مبل تخلیه شده و تعویض می‌شوند.

رویه کوبی مبل آجودانیه

بازسازی چوب مبل آجودانیه

بازسازی چوب مبل یکی دیگر از خدمات تعمیرات مبل آجودانیه است. در ساختار مبلمان در بخش‌های مختلفی از چوب استفاده می‌شود. در نمای بیرونی مبل سلطنتی و استیل این متریال بیشتر به چشم می‌خورد و این چوب که در پایه و دسته مبل بیشتر دیده می‌شود؛ اکثرا منبت کاری شده است. این بخش مبل در صورتی نیاز به تعمیرات پیدا می‌کند که دچار خراش، ترک، شکستگی، لقی یا رنگ پریدگی شود. در این صورت توسط استاد کار، رنگ کاری شده و بازسازی می‌شود.

بازسازی چوب مبل آجودانیه

تعمیر کامل مبلمان آجودانیه

تعمیرات کامل مبلمان شامل خدمات مختلفی است که در ادامه فرایند کامل این خدمات را ذکر خواهیم کرد.

  • عیب‌یابی مبل: در قدم اول تعمیرکار ظاهر کلاف و اتصالات آن را بررسی می‌کند و با انجام تست هایی، خرابی‌های مبل را شناسایی خواهد کرد.
  • تعمیر یا تعویض اجزای کلاف: در صورت وجود ترک یا لقی در کلاف مبل، نسبت به تعمیر آن اقدام می‌کند. ولی در صورت مشاهده پوسیدگی یا شکستگی در کلاف، آن را تعویض خواهد کرد. اگر در کلاف کجی یا تاب خوردگی مشاهده شد، استادکار با ابزار مخصوص آن را صاف یا تعویض می‌کند.
  • ترمیم تزیینات و منبت کاری: در صورتی که در منبت کاری‌های عیبی دیده شود آن عیب ترمیم می‌شود. مثلا اگر قسمتی از چوب منبت کاری شکسته شود؛ با چوب جدید عوض خواهد شد.
  • تعمیر یا تعویض فوم: در صورتی که فوم مبل بر اثر استفاده زیاد دچار فرورفتگی یا پوسیدگی شده باشد؛ نسبت به تعویض آن اقدام می‌شود.
  • دوخت مجدد رویه: پارچه مبل با ظرافت بالا و توسط متخصص آن روی کلاف نصب می‌شود.

در صورتی که مبل شما دچار آسیب شده است برای تعمیرات مبل در آجودانیه می توانید با ما تماس بگیرید.

تعمیرات مبل کامل آجودانیه تهران

تعویض پارچه مبلی آجودانیه

مبل وسیله‌ای است که استفاده زیادی داشته و مدام با بدن تماس دارد. به همین دلیل روکش آن دچار ساییدگی می‌شود و نیاز به تعمیرات پیدا می‌کند. در صورتی که پارگی جزئی در سطح پارچه آن ایجاد شود؛ با وصله می‌توان این آسیب جزئی را برطرف کرد. وصله نیز با چسب یا دوخت انجام می‌شود. ولی اگر پارگی یا فرسودگی زیاد باشد؛ با وصله نمی‌توان آسیب وارده را برطرف کرد و باید نسبت به تعویض پارچه مبل اقدام کرد. جهت تعویض روکش مبل نیز می‌توان از هر رنگ و مدل پارچه‌ای استفاده کرد و با انتخاب رنگ و مدل جدید می‌توان استایل جدید به مبل داد. رویه کوبی یا تعویض پارچه مبل باید توسط افراد ماهر و مجرب انجام شود تا استانداردهای لازم در این خصوص به خوبی رعایت شود.

۵/۵ - (۲ امتیاز)
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با تعمیرات مبل آجودانیه تهران

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*