مرکز تعمیرات مبل در صادقیه

اگر به دنبال مرکز معتبر جهت تعمیر مبلمان غرب تهران و در منطقه صادقیه هستید، مرکز تعمیرات مبل صادقیه بهترین کارگاه برای تعمیرات مبل شماست. شما می توانید برای رویه کوبی، تعویض پارچه مبل، رفو مبل و رفع خراشیدگی ها به مرکز تعمیرات مبل صادقیه مراجعه کنید.

مبلمان یکی از وسایل مهم خانه هستند که زیبایی آنها در جذابیت دکوراسیون تاثیر زیادی دارد. به گونه‌ای که یک مبل کهنه و پاره مسلما نمای دکوراسیون را زشت می‌کند. امروزه با وجود گران بودن قیمت مبل، خرید یک مبل نو با قیمت‌های بالایی همراه است. لذا ما می‌توانیم با تعمیر مبلمان خود با قیمت مناسب تر، مبلی نو و شیک با استایل جدید داشته باشیم. جدای از آن، برخی مبل‌های استیل و سلطنتی کهنه ما، دارای اسکلت و چوب مستحکم و درجه یک هستند و حیف است آن‌ها را با مبل جدیدی که از چنین کیفیتی برخوردار نیستند، عوض کنیم. اینجاست که متوجه خواهیم شد که تعمیر چنین مبل‌هایی چه ارزش بالایی دارد. در ادامه مطلب با مرکز تعمیرات مبل صادقیه با ما همراه باشید.

قبل و بعد تعمیرات مبل صادقیه

تعویض پارچه مبل صادقیه

با تعویض پارچه مبل، می‌توانید روکش مبل خود را نو و جدید کنید. برخی مواقع می‌بینیم که اسکلت و چوب مبل اعلا و کاملا سالم است و تنها در پارچه مبل پارگی مشاهده می‌شود. در اینصورت حیف است که مبل را کنار گذاشته و مدل جدید و بی‌کیفیت خرید کنیم. بلکه می‌توانیم با تعویض پارچه آن، همچنان مبلی مستحکم و نو داشته باشیم. پارچه مبل را می‌توانیم در طرح و مدل جدیدتری انتخاب کنیم و نمای بروزتری به دکوراسیون خانه خود بدهیم.

تعویض پارچه مبل صادقیه

پارچه مبل در طرح و مدل‌های متنوعی موجود است که بسته به تراکم و ضخامت آن قیمت‌هایش فرق دارد. مثلا هر چه تراکم و ضخامتش پارچه بیشتر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت. در بازار، پارچه مبل در انواع برندهای ترک و ایرانی دیده می‌شود که نوع ترک مسلما قیمت‌های بیشتری خواهد داشت. شما می‌توانید رنگ و طرح پارچه مبل خود را در رنگ و برند جدیدی انتخاب کنید. توجه کنید که رنگ پارچه متناسب با مدل و نوع مبل انتخاب شود.

تغییر رنگ چوب مبل صادقیه

در مبل‌های سلطنتی و استیل چوب بیشتری استفاده شده؛ مثلا در بیرون پایه و دسته آن‌ها چوب به کار رفته است. این چوب اصولا دارای منبت کاری و تزئینات متنوعی بوده که زیبایی مبل را دو چندان می‌کند. در صورتی که چوب مبل شما کثیف شده یا در آن خراش یا تغییر رنگ ایجاد شده، امکان تغییر رنگ یا پولیش آن وجود دارد. می‌توانید رنگ چوب مبل را بر اساس رنگ پارچه آن عوض کنید.

تغییر رنگ چوب مبل صادقیه

در صورتی که مبل شما دارای چوبی مرغوب و اعلا باشد، ارزشش را دارد که چوبش را رنگ کرده و مبل را به طور کامل تعمیر کنید. با پولیش کردن و براق کردن این چوب، علاوه بر زیبایی بخشیدن به آن، امکان تمیز کردنش برای همیشه وجود دارد. همچنین براق کردن چوب، دوام آن را بیشتر خواهد کرد، زیرا چوب براق شده، آب و کثیفی‌ها را به خود نفوذ نخواهد داد. در صورتی که چوب مبل دچار ترک و شکستگی یا لقی شده باشد نیز امکان تعمیر یا تعویض آن وجود دارد.

مرکز تعمیرات مبل صادقیه آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل استیل به شما عزیزان است . تعمیر مبل استیل و سلطنتی با تعویض فوم و اسفنج، تقویت کلاف مبل، پولیش و رفو چوب مبل و تغییر رنگ چوب مبل انجام می شود شما می توانید چوب مبل خود را با توجه به پارچه انتخابی به رنگ های سفید، صدفی، بژ، طلایی، قهوه ای و حتی مشکی تبدیل کنید.

تعمیر اسفنج و ابر مبل در صادقیه

مبلمان از وسایلی هستند که استفاده زیادی در طول روز دارند. لذا با استفاده مدام از مبلمان، کفی و پشتی آن‌ها نشست می‌کند؛ در اینصورت ظاهر مبل زشت شده و راحتی آن از بین می‌رود. بنابراین در تعمیرات مبل صادقیه، امکان معاوضه اسفنج یا فوم مبل وجود دارد. با تعویض فوم، علاوه بر اینکه مبل نو می‌شود، راحتی آن نیز تامین خواهد شد. فوم یا اسفنج مبل در کیفیت‌های مختلفی موجود هستند؛ مثلا فوم سرد و گرم دو مدل مختلف با کیفیت‌های متفاوت هستند.

لذا هر چه کیفیت فوم یا اسفنج استفاده شده بالاتر باشد، به راحتی نشست نمی‌کند. در مبلمان راحتی نسبت به نوع سلطنتی و استیل از فوم بیشتری استفاده شده و بسته به اندازه مبل میزان اسفنج به کار رفته، متفاوت است. بنابراین هر چه میزان ابر استفاده شده بیشتر باشد و کیفیت ابر هم بالا باشد، هزینه تعویض آن نیز بالاتر خواهد بود.

مبلمان ترنج با سال ها تجربه در زمینه نوسازی مبلمان شما آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل به شما عزیزان است. اگر ساکن محدوده صادقیه هستید برای دریافت اطلاعات بیشتر و کارشناسی مبل خود با ما تماس بگیرید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با مرکز تعمیرات مبل در صادقیه

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*