تعمیر رنگ چوب مبل برای مبل استیل و راحتی

تعمیر رنگ چوب مبل برای مبل استیل و راحتی
۱۱ / اردیبهشت / ۱۴۰۳

اگر مبل شما نیز به علت ضربه خوردگی و یا هر دلیل دیگر دچار خراش و لکه روی چوب مبل است، تعمیر رنگ چوب مبل بهترین راهکار برای مبل استیل و راحتی شما است. تعمیر رنگ چوب مبل موجب می شود ظاهر زیبایی روی مبل ایجاد شود و خراشیدگی ها ترمیم شود. اگر قصد تعمیر رنگ چوب مبل برای مبل استیل و راحتی خود را دارید می توانید برای تعمیر مبل خود با ما تماس بگیرید.

حتی اگر شما با کیفیت ترین مبلمان را نیز تهیه کنید، حریف گذر زمان نخواهید شد چرا که گذر زمان و استفاده مداوم از مبلمان باعث ایجاد خط و خش، سایش، لکه و رنگ پریدگی و در حالت کلی فرسودگی مبلمان خواهد شد و ظاهر آن را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین خدمات تعمیر رنگ چوب مبل برای مبل استیل و راحتی، موهبتی است که به هیچ عنوان نباید از آن غافل شوید زیرا در کمترین زمان ممکن و با هزینه ای بسیار پایین، زیبایی اولیه را به مبلمان باز می گرداند و جلوه متفاوتی را به دکوراسیون و فضای منزل شما می بخشد.

پس اگر شما نیز با مشکلاتی مانند خط و خش سطح چوب، لکه و رنگ پریدگی مبل دست و پنجه نر می کنید و یا می خواهید رنگ مبل را به صورت کامل تغییر دهید، پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید تا با خدمات تخصصی تعمیر رنگ چوب مبل آشنا شوید.

تعمیر رنگ چوب مبل برای مبل استیل و راحتی

خدمات رنگاری و تعمیر رنگ چوب مبل

دریافت خدمات رنگاری و تعمیر رنگ چوب مبل، پیامد های مهمی را به همراه دارد که یکی از مهم ترین آن ها، کاهش چشمگیر هزینه ها است. این خدمات عبارتند از:

لکه گیری و بتونه کاری مبل

در گام اول متخصصین پس از پاکسازی سطح مبلمان، جهت پوشاندن خراش ها، سوراخ ها، ترک ها و در حالت کلی رفع تمامی نواقص موجود در سطح چوب، عملیات لکه گیری و بتونه کاری را با توجه به نوع آسیب دیدگی، با روش های مختلف آغاز می کنند.

سنباده زنی

سنباده زنی مبلمان که یکی از مراحل بسیار مهم در خدمات تعمیر رنگ چوب مبل برای مبل استیل و راحتی است، به منظور صاف و هموار کردن سطح چوب و از بین بردن تمام ناهمواری ها و برجستگی های موجود روی چوب انجام می شود. درواقع به کمک سنباده زنی، رنگ به طور یکنواخت و کامل به چوب می چسبد و خروجی آن ظاهری صاف و یکدست خواهد بود.

آسترکاری مبل

آسترکاری که به عنوان یک لایه پایه برای رنگ عمل می کند و باعث می شود رنگ مبل هر چه بهتر به چوب بچسبد؛ همچنین یکی دیگر از مزایای آسترکاری مبل، محافظت از چوب در برابر رطوبت و سایر آسیب های احتمالی است. بهتر است بدانید که با توجه به نوع چوب و رنگ، از آستر های متنوعی استفاده می شود.

رنگ آمیزی

در این مرحله متخصصین مجموعه مبل ترنج، برای رنگ آمیزی چوب توسط ابزارهای مخصوص مانند قلم مو، غلطک و یا پیستوله دست به کار می شوند. تعداد لایه های رنگ اعمال شده روی سطح چوب، با توجه به نوع رنگ و سطح مورد نظر متفاوت خواهد بود؛ که معمولا برای دستیابی به ظاهری زیبا و یکدست دو یا چند لایه رنگ اعمال می شود.

کیلر زدن مبل

در این مرحله که مرحله نهایی خدمات رنگاری و تعمیر رنگ چوب مبل برای مبل استیل و راحتی محسوب می شود، کیلر بر روی رنگ اعمال می شود که وظیفه این لایه نهایی، محافظت از رنگ در برابر هر نوع خراشیدگی، رطوبت، نور UV و عوامل مخرب است. کیلر علاوه بر محافظت از رنگ، سبب براق و درخشان شدن آن نیز می شود.

خدمات تغییر رنگ چوب مبل

از جمله خدمات محبوب مجموعه حرفه ای مبلمان ترنج که با هزینه ای بسیار کمتر از تعویض مبلمان، تحولی عظیم در دکوارسیون هر خانه ای ایجاد می کند، خدمات تغییر رنگ چوب مبل است. در مجموعه ترنج، لیستی از محبوب ترین رنگ ها در اختیار شما قرار دارد تا رنگ مبلمانتان را با توجه به دکوراسیون و سلیقه خود به آن ها تغییر دهید و از نتیجه نهایی، لذت ببرید.

خدمات تغییر رنگ چوب مبل

از جمله این رنگ ها عبارتند از:

  • رنگ مشکی: اگر این رنگ کلاسیک و شیک را برای مبلمان انتخاب کنید، هیچگاه دغدغه از مد افتادن آن را نخواهید داشت.
  • رنگ سفید: اگر می خواهید فضای منزل خود را فضایی روشن و بزرگ نشان دهید، رنگ سفید بهترین گزینه برای انتخاب است؛ چرا که این رنگ با انعکاس نور هم باعث روشن تر و بزرگتر به نظر رسیدن فضا می شود و هم حس تمیزی، خنکی و سادگی را القا می کند و با طیف وسیعی از رنگ ها نیز در دکوراسیون هماهنگ می شود.
  • طوسی: اگر قصد دارید رنگی را انتخاب کنید که هیچگونه محدودیتی برای شما ایجاد نکند، طوسی به عنوان رنگی خنثی و مدرن بهترین انتخاب خواهد بود چرا که این رنگ با هر دکوراسیونی به خوبی ست می شود.
  • فندقی: برای ایجاد فضایی دلنشین در منزل، شما نیازمند استفاده از رنگ های گرم و صمیمی هستید بنابراین رنگ فندقی بهترین و مناسب ترین گزینه است.
  • صدفی: اگر فضایی که در اختیار دارید کوچک است، باید به سراغ رنگ های لطیف و روشن مانند صدفی برای مبل ها بروید.
  • طلایی: طلایی رنگی لوکس و مجلل که هر نگاهی را به خود خیره می کند و با قرارگیری در هر مکانی، جلوه ای خاص و ویژه به آن می بخشد؛ رنگی نیست جز رنگ طلایی.
۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*