تبدیل مبل راحتی به سلطنتی

تبدیل مبل راحتی به سلطنتی
۰۲ / فروردین / ۱۴۰۳

گاهی خانواه ها و عموما خانم ها خواستار تغییرات بزرگ و زیبایی در دکوراسیون خانه شان هستند؛ به همین دلیل نیز اولین موردی که به نظرشان می آید، تعویض مبلمان است که عنصر بزرگی از دکوراسیون هر خانه محسوب می شود. اما سوالی که باید قبل از هر اقدامی پرسیده شود این است که با وجود این همه تورم و هزینه های گزاف، آیا خریدن مبل کار درستی است یا خیر؟ قطعا خیر؛ به همین دلیل نیز بسیاری از افراد تصمیم به تعویض روکش مبل و تغییر رنگ مبلمان می گیرند تا تغییرات محسوسی در دکوراسیون منزلشان ایجاد کنند.

اما ما برای شما پیشنهاد بهتر و بزرگتری داریم! شما می توانید مبل راحتی را به سلطنتی تبدیل کنید! تبدیل مبل راحتی به استیل راه حلی ایده‌آل برای افرادی است که در پی تغییر وسیع دکوراسیون با هزینه کم هستند. در واقع با این کار، بدون نیاز به خرید مبلمان جدید، می‌توانید زیبایی و تغییرات مثبت را به منزلتان دعوت کنید.

تبدیل و تعمیر مبل راحتی به سلطنتی

مراحل تبدیل مبل راحتی به سلطنتی

تبدیل مبل راحتی به سلطنتی کار دشوار و پیچیده ای است. اگر توسط افراد خبره و متخصص انجام نشود، ممکن است نتیجه دلخواه شما به دست نیاید. بنابراین بهتر است با مراکز معتبری مانند مرکز تعمیرات مبل ترنج همکاری داشته باشید. در این بخش مراحل تغییر مبل راحتی به سلطنتی در این مرکز را با هم بررسی می‌کنیم:

  • در اولین مرحله، که معمولا مختص بانوی خانه است، طرح و مدل مورد نظر انتخاب می‌شود. مبلمان سلطنتی در طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار وجود دارند که می توانید با توجه به معیارهای شخصی و سبک منزلتان یک مدل را انتخاب کنید.
  • سپس باید برای تبدیل مبل راحتی به سلطنتی برآورد هزینه انجام دهید. این کار در مرکز ترنج توسط کارشناس انجام می شود. اما در حالت کلی هزینه این فرایند که کاملا با تعمیرات مبل راحتی متفاوت است، به نوع و مدل مبل راحتی، طرح و مدل مبل استیل، جنس و کیفیت مواد اولیه، و دستمزد تعمیرکار بستگی دارد.
  • پس از برآورد هزینه و توافق با مرکز مبل ترنج، کار اصلی تغییر مبل راحتی به سلطنتی شروع می شود. این پروسه شامل مراحل مختلفی است که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد:

تغییر اسکلت مبل: تعمیرکار در ابتدای کار، باید ساختار کلی مبل را که به آن شکل می دهد را تعویض میکند. اسکلت مبل سلطنتی باید به گونه‌ای باشد که وزن تاج، پایه های بلند و سایر تزیینات مبل سلطنتی را بتواند تحمل کند.

تعویض روکش: روکش مبل استیل معمولا نسبت به مبل راحتی فاخرتر و گران قیمت‌تر است. نوع، طرح و رنگ پارچه توسط خود مشتری انتخاب می شود.

اضافه کردن تاج و پایه‌های بلند: داشتن تاج و پایه های بلند، از ویژگی های اصلی مبل های سلطنتی است که باید اضافه شوند.

منبت‌کاری و تزئینات: درنهایت برای تکمیل کار، منبت کاری انجام می‌شود. این فرایند زمانبر و هزینه بر است. به همین دلیل انجام یا عدم انجام آن اختیاری است و توسط خود مشتری تعیین می شود. اما در حالت کلی بهتر است که انجام شود زیرا برای زیباتر شدن مبل، راهی جز منبت‌کاری و تزئینات حاشیه، گل میخ و…. وجود ندارد.

مزایای تبدیل مبل راحتی به سلطنتی

تبدیل مبل راحتی به سلطنتی، راه حلی خلاقانه و مقرون به صرفه برای ایجاد فضایی مجلل است. تبدیل مبل راحتی به سلطنتی در مقایسه با خرید مبلمان جدید، هزینه کمتری دارد. همچنین علاوه بر کاهش هزینه ها، با این کار به کاهش ضایعات و حفظ محیط زیست نیز کمک خواهید کرد.

سابقه و تجربه چندین ساله تعمیرگاه مبلمان ترنج می تواند انتخاب درستی برای تغییر مبل راحتی به استیل و سلطنتی باشد. بهره‌مندی از متخصصان مجرب و ماهر، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تجهیزات مدرن، تجربه انجام تعمیر و تغییر را برای شما عزیزان، به تجربه‌ای متمایز و ممتاز تبدیل خواهد کرد.

۵/۵ - (۲ امتیاز)
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*