تعمیرات مبل در تجریش

اگر به دنبال خدمات تعمیرات مبل در شمال تهران هستید، شعب فعال تعمیر مبل ترنج در تجریش آماده ارائه خدمات در منطقه ۱ است. خدمات تعمیرات مبل در تجریش شامل تعویض رویه مبل، تغییر رنگ مبل، تعمیر اسفنج و مواردی از این قبیل است. در تعمیرات مبل تجریش بخش‌های مختلف مبل با بهترین مواد اولیه و توسط استادکار ماهر تعمیر می‌شود.

خدمات تعمیر مبلمان در تجریش

خدمات تعمیر مبلمان در تجریش بسیار زیاد و متنوع هستند که این خدمات عبارتند از:

  • رفو و وصله کردن پارچه مبل یا تعویض آن: در صورتی که مبل مورد نظر دچار پارگی در حد کمی شده باشد و پارچه ظاهر سالم و مطلوبی داشته باشد، با وصله یا رفو تعمیر آن انجام می‌شود، ولی اگر این پوسیدگی و پارگی شدید باشد، باید پارچه تعویض شود. پارچه مبل در کیفیت‌ها و مدل‌های متنوعی موجود است که در حین خرید، باید به تراکم و ضخامت آن توجه کرد.
  • تعمیر قسمت‌های چوبی: بخش‌های چوبی مبل بر اثر استفاده زیاد دچار تغییر رنگ و خط و خش خواهد شد که این مشکلات را می‌توان با رنگ کاری و براق کننده رفع کرد. همچنین امکان تغییر رنگ بخش چوبی مبل نیز متناسب با رنگ پارچه و مدل دکوراسیون خانه وجود دارد.
  • تعمیر و تعویض فوم: در صورتی که فوم دچار پارگی یا پوسیدگی شده باشد، این قسمت را می‌توان تعمیر یا تعویض کرد، باید در تعمیر فوم مبل، از فوم باکیفیت و مرغوب استفاده کرد. فوم در انواع مدل‌های سرد و گرم عرضه می‌شود که نوع سرد بهترین کیفیت را دارد.
  • تعمیر فنرها: اگر مبل دچار فرورفتگی در کفی شده باشد امکان خراب شدن فنرها وجود دارد و در این صورت می‌توان این بخش‌ها را تعمیر کرد.

خدمات تعمیر مبلمان در تجریش

تعمیر مبل لوکس قدیمی تجریش

مبل‌های لوکس قدیمی اصولا دارای اسکلت یا کلاف مستحکمی هستند و از چوب مرغوب ساخته شده اند. این مبلمان‌ها به دلیل داشتن اسکلت مقاوم و بادوام ارزش تعمیر را دارند، زیرا می‌توان با وجود اسکلت مقاوم، از دوام بالای مبل اطمینان حاصل کرد. این مبل‌ها مدل قدیمی دارند و می‌توان مدل آن‌ها را تغییر داد. همچنین امکان تغییر مدل آن‌ها از استیل به راحتی نیز وجود دارد. اگر دسته این مبل‌ها تمام چوب است می‌توان آن‌ها را با فوم و پارچه پوشاند تا در مدل آن‌ها تغییر ایجاد شود. همچنین با رنگ کاری و برق انداختن بخش‌های چوبی این وسایل، می‌توان تغییری در استایل آن‌ها ایجاد کرد. در تعمیرات مبل لوکس قدیمی تجریش امکان تعمیر اجزای مختلف این مبل‌ها وجود دارد.

اگر دارای مبل های قدیمی آمریکایی، ایتالیایی و فرانسوی هستید و نگران آسیب به این مبل های ارزشمند هستید برای اطلاعات بیشتر به تعمیرات مبل قدیمی مراجعه کنید.

تعمیر مبل لوکس قدیمی تجریش

تعویض پارچه در تعمیرات مبل تجریش

پارچه انواع مبل را می‌توان رفو و تعمیر کرد، جهت تعویض پارچه یا روکش مبل ابتدا روکش قدیمی را از مبل جدا می‌کنند و در صورتی که نیاز باشد از پارچه قدیمی به عنوان الگو استفاده شود، درزهای پارچه را می‌شکافند. سپس پارچه جدید را طبق الگو برش می‌دهند، درزهای آن را می‌دوزند و بعد آن را روی مبل نصب می‌کنند. جهت نصب آن نیز از منگنه و چسب مخصوص استفاده خواهد شد.

در خرید پارچه مبل باید آن را بر اساس سبک دکوراسیون خود انتخاب کنید و مدلی را خرید کنید که دوام و کیفیت بالایی داشته باشد. کیفیت پارچه از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا دوام پارچه در دوام مبل تاثیر زیادی دارد. تعویض روکش مبل باید توسط تعمیرکار مجرب و ماهر انجام شود، زیرا اگر برش و دوخت این روکش به خوبی انجام نشود، پارچه روی مبل حالت کشیدگی یا چین خوردگی پیدا می‌کند.

تعویض پارچه در تعمیرات مبل تجریش

تعمیر مبل فرایندی است که طی این فرایند اجزای مختلف مبل بررسی شده و نسبت به تعمیر و تعویض این اجزا اقدام می‌شود. برخی مواقع تعمیر این وسیله بسیار باصرفه‌تر از خرید آن است، به همین دلیل افراد زیادی ترجیح می‌دهند به جای خرید، آن را تعمیر کنند، ولی باید توجه داشت که مبل در صورتی ارزش تعمیرات را دارد که کلاف سالمی داشته باشد. زیرا وزن انسان حین استفاده از مبل و وزن اجزای مختلف مبل را همین کلاف تحمل می‌کند و اگر کلاف از چوب نامرغوب ایجاد شده باشد، مبل دوام خوبی نخواهد داشت.

شما می توانید برای دریافت مشاوره تعمیرات مبل در تجریش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید.
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*