تعمیرات مبلمان

مبل ترنج با 20 سال سابقه در زمینه تعمیرات مبل، به عنوان مرکز تعمیر مبل در تهران و دارنده بزرگ‌ترین سالن رنگ‌کاری و رویه‌کوبی در غرب تهران، طیف وسیعی از خدمات جمله تعویض پارچه‌های کهنه و ساییده‌شده گرفته تا ترمیم ساختاری و رنگ‌آمیزی مجدد چوب مبل را ارائه می دهد. شما می توانید برای کارشناسی قیمت تعمیرات مبل با ما تماس بگیرید.

قبل و بعد تعمیرات مبل

از جمله خدمات جامع مبل ترنج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیر یا تعویض کلاف مبل
  • صاف کردن و ترمیم کلاف مبل
  • ترمیم منبت کاری‌ مبل
  • رویه کوبی مبل
  • رنگ‌آمیزی مجدد چوب مبلمان
  • نجاری و ترمیم قطعات شکسته مبل
  • تعویض پارچه مبلمان

اگر به دنبال مجموعه‌ای حرفه‌ای برای تعمیر مبلمان خود با هدف نوسازی ظاهری و افزایش دوام آن‌ها هستید، می‌توانید با تماس از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

آدرس:  انتهای بلوار اشرفی اصفهانی، چهاردیواری، خیابان آبشار، پایین تراز رستوران رضا، تعمیرات مبل ترنج

مبل ترنج با ارائه خدمات رویه کوبی، تعویض پارچه مبلی، تقویت کلاف مبل و رنگ کاری مبلمان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. تعمیرات مبل در کارگاه مبل ترنج برای انواع مبل راحتی، استیل و سلطنتی، چستر و مبل چرم قابل انجام است.

تماس: 09198197740تماس: 02122347459

  • 10 سال ضمانت بعد از ترمیم مبلمان
  • امکان پرداخت اقساطی
  • حمل و نقل رایگان 
  • استفاده از بهترین مواد اولیه برای تعمیرات مبل

تعمیرات و رویه کوبی مبل

تعویض پارچه مبلی 

اگر می خواهید با تعویض پارچه مبلی ظاهر زیبا در مبل های خود ایجاد کنید و قصد تغییر روکش مبل خود را دارید می توانید روکش مبل خود را تعویض کنید. تعویض پارچه مبلی با انواع پارچه مازاراتی، ملیتا، مسکو، لینا تولید کشور ایران و ترکیه قابل انجام است.

تعویض پارچه مبلی

تعویض اسفنج و فوم مبل

اولین قدم در تعمیر مبل، انتخاب نوع اسفنج مناسب است. اسفنج ها در انواع مختلفی مانند فوم سرد، فوم گرم، فوم HR و فوم پلی اورتان در بازاروجود دارند. هر کدام از این فوم ها دارای ویژگی ها و کاربردهای خاص خود هستند که با توجه به نیاز ونوع مبل از آنها استفاده می شود. ما در مجموعه تعمیرات مبل ترنج با به کار گیری ماهر ترین و متخصص ترین افراد در حوزه تعمیر مبل و استفاده از بهترین مواد اولیه، مبل شما را به بهترین شکل و بالاترین کیفیت تعمیر خواهیم کرد.

تعویض اسفنج و فوم مبل

رنگ کاری مبل

در این مرحله متخصصین مجموعه مبل ترنج، برای رنگ آمیزی چوب توسط ابزارهای مخصوص مانند قلم مو، غلطک و یا پیستوله دست به کار می شوند. تعداد لایه های رنگ اعمال شده روی سطح چوب، با توجه به نوع رنگ و سطح مورد نظر متفاوت خواهد بود؛ که معمولا برای دستیابی به ظاهری زیبا و یکدست دو یا چند لایه رنگ اعمال می شود. رنگ کاری مبل شما به رنگ های صدفی، قهوه ای، شیری، فندقی، گردویی، مشکی و سفید قابل انجام است.

رنگ کاری مبل

هزینه تعمیرات مبل چقدر است؟

هزینه تعویض پارچه و رویه کوبی مبل با توجه به عوامل زیر محاسبه می شود:

تعداد مبلمان

تعداد مبلمان هر چه بیشتر باشد باید مدت زمانی بیشتری برای رویه کوبی و تعویض پارچه اختصاص داده شود؛ و هم متراژ پارچه مورد نیاز بیشتر خواهد بود. به همین دلیل نیز تعداد مبلمان تاثیر مستقیمی روی هزینه تعمیر مبل دارد.

نوع مبلمان

روش تعویض پارچه و رویه کوبی با توجه به نوع مبلمان متفاوت است بنابراین طبیعی است که هزینه ها با توجه به حجم و میزان دشواری کار، متفاوت باشد.

نوع، کیفیت پارچه و متراژ آن

نوع پارچه نیز در هزینه تعمیر مبل موثر است زیرا با توجه به نوع مبلمان، پارچه های مناسب برای آن ها نیز متفاوت است. به عنوان مثال پارچه انتخابی برای مبل راحتی، پارچه های ضخیم، باکیفیت و با دوام است چرا که باید تاب استفاده مداوم را داشته باشد. قیمت پارچه ها نیز با توجه به کیفیت، الیاف، وارداتی بودن و… با یکدیگر متفاوت هستند.

علاوه بر عوامل بالا، باید متراژ پارچه را نیز در نظر بگیرید چرا که هر چه متراژ پارچه مورد نیاز برای تعویض پارچه و رویه کوبی بیشتر باشد به همان اندازه نیز باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. بنابراین در حین انتخاب پارچه مبلی حتما به این نکات توجه کنید تا هزینه ها را به صورت دقیق برآورد کنید.

اجرت رویه کوب و کارگر

عامل دیگری که در برآورد قیمت تعمیر مبل تاثیر چشم گیری دارد، اجرت رویه کوب و همچنین کارگرانی است که در برش پارچه ها، دوخت و… همکاری می کنند. توجه داشته باشید که میزان مهارت و تجربه رویه کوب در تعیین دستمزد او تاثیر چشم گیری دارد.

تماس: 09198197740تماس: 02122347459

کارشناسان مبل ترنج در تلاش اند بهترین خدمات را در تعمیرات مبل ارائه دهند. شما می توانید برای دریافت قیمت تعمیرات مبل و کارشناسی مبلمان با ما تماس بگیرید.

بله. مبل ترنج این امکان را فراهم کرده است تا از شرایط تعمیرات مبل به صورت اقساطی استفاده کنید.

بله شما می توانید با تماس تلفنی از خدمات کارشناسی در منزل و یا محل کار مبلمان خود استفاده کنید.

بله تمامی خدمات حمل و نقل مبلمان از منزل تا کارگاه و برعکس داخل شهر تهران رایگان است.

زمان تحویل مبلمان شما معمولا بین ۱ هفته کاری است.

راه های ارتباطی با مبل ترنج
شماره تلفن موبایل
09198197740
آدرس: انتهای بلوار اشرفی اصفهانی، چهاردیواری، خیابان آبشار، پایین تراز رستوران رضا، تعمیرات مبل ترنج
شماره تلفن کارگاه
02122347459
راه های ارتباطی با مبل ترنج