تعمیرات مبل راحتی غرب تهران

تعمیرات مبل راحتی غرب تهران
۱۱ / خرداد / ۱۴۰۳

ساکنین مناطق پونک، سردارجنگل، سعادت آباد و کلیه مناطق غرب تهران می توانند از خدمات تعمیرات مبل راحتی غرب تهران استفاده کنند. خدمات تعمیرات مبل در غرب تهران شامل تعویض پارچه مبلی، تقویت کلاف مبل و تعمیر اسفنج مبل است. اگر شما هم قصد تعمیرات مبل راحتی خود را دارید می توانید انواع خدمات تعمیرات مبل آشنا شوید.

مبلمان جز کاربردی ترین وسایل هر خانه ای به حساب می آیند که مانند بسیاری از لوازم منزل پس از مدتی استفاده دچار فرسودگی می شوند. حتی اگر جز مبل های با دوام باشند تکراری شده و نیاز به تعویض آن ها احساس می شود. اما از آنجایی که خرید مبل جدید هزینه زیادی دارد بسیاری از افراد ترجیح می دهند مبل قدیمی را تعمیر کرده و آن را به مبل جدیدتر تبدیل کنند و حتی مدل آن را تغییر دهند. این کار به نصف هزینه خرید مبلمان نو امکان پذیر است؛ به شرطی که به افراد متخصص و با تجربه سپرده شود. در این مطلب مراحل تعمیرات مبل راحتی غرب تهران را ذکر می کنیم. تا انتها همراه ما باشید.

رنگ کاری مبل راحتی

از آسیب ترین بخش های مبلمان سازه های چوبی مانند پایه یا دسته هستند. البته اسکلت داخلی نیز ممکن است دچار آسیب شود. در تعمیرات چوب های فرسوده را برداشته و چوب جدید و خام را جایگزین می کنند. برای افزایش دوام چوب ها، آن را به مواد آغشته می کنند که سبب افزایش استحکام در برابر فعالیت حشرات خورنده چوب می شود. سپس پایه و دسته مبل را متناسب با سلیقه مشتری رنگ آمیزی می کنند.

رنگ کاری چوب مبل راحتی می تواند با رنگ های فندقی، مشکی، قهوه ای، سفید، صدفی و طلایی انجام شود.

رنگ کاری مبل راحتی

تقویت کلاف مبل راحتی

کلاف همان اسکلت مبل است که سایر اجزای مبل به این بخش متصل می شود. استحکام مبل به کیفیت اسکلت آن وابسته است بنابراین این بخش نیاز به تقویت دارد. در تعمیرات مبلمان کلاف بررسی شده و خرابی های آن تعمیر می شود. پس از ایجاد استحکامات لازم در کلاف و زیرسازی استاندارد، ادامه مراحل طی می شود.

تعویض رویه مبل راحتی

در زمان نشستن روی مبل بیشترین تماس بدن با رویه یا پارچه مبل است که در طولانی مدت کیفیت پارچه را تغییر می دهد. علاوه بر آن برای ایجاد تغییرات بیشتر در مبل باید پارچه مبلی را تعویض کرد. رنگ و جنس پارچه های مبلی تنوع بالایی دارد و متناسب با سلیقه مشتری انتخاب می شود. مرحله آخر تعمیرات رویه کوبی مبل است و در این مرحله پارچه های جدید دوخته می شوند.

تقویت کف مبل راحتی

نشیمنگاه مبل در استفاده طولانی دچار فرورفتگی می شود که دلیل آن از بین رفتن انعطاف اسفنج ها است. برای تقویت این بخش اسفنج های تراکم بالا را به جای فوم و اسفنج تخریب شده قرار می دهند. این نوع اسفنج در عین انعطاف پذیری که دارد خاصیت ارتجاعی خود را حفظ کرده و تخت نمی شود.

 

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*