تعمیرات مبل و صندلی کافه و رستوران

تعمیرات مبل و صندلی کافه و رستوران
۰۹ / خرداد / ۱۴۰۳

مبل و صندلی کافه و رستوران به دلیل استفاده طولانی مدت مشتریان، زودتر از مبلمان خانگی دچار فرسودگی می شود. عوض کردن صندلی و مبل آن هم در تعداد بالا هزینه زیادی ایجاد می کند که مقرون به صرفه نیست. به جای آن می توان مبل های قدیمی را تعمیر کرد و با شکل جدیدتر مورد استفاده قرار داد. تعمیرات مبلمان باید توسط تیم با تجربه و توانا انجام بگیرد تا در نهایت مبل و صندلی مشابه نمونه های نو به شما تحویل دهد.

مبل ترنج با بزرگترین مجموعه در زمینه تعمیرات مبل آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات مبل کافه و رستوران است. شما می توانید برای تعویض پارچه صندلی ها و مبل ها، عوض کردن رنگ چوب، زیرسازی و تقویت چوب ها با ما تماس بگیرید.

نحوه تعمیرات مبل و صندلی کافه رستوران ها

در کافه و رستوران ها عمدتا از مبل کلاسیک و یا صندلی ها تک نفره استفاده می شود. نشستن مداوم روی مبل های کلاسیک باعث از بین رفتن انعطاف اسفنج ها شده و فرورفتگی ایجاد می کند. همچنین ممکن است پایه های مبل یا صندلی دچار شکستگی شوند. برای تعمیر مبل ها پس از بررسی کلاف و اطمینان از سالم بودن چوب های اسکلت، زیرسازی انجام شده و اسفنج نو نصب می شود. اگر مشتری تصمیم به تعویض شکل مبل داشته باشد تغییرات اعمال می شود اما ممکن است نیازمند متریال بیشتری باشد.

پارچه رو مبلی در رستوران ها و کافه های خیلی زود دچار تغییر رنگ و فرسودگی می شود. بنابراین مهمترین نکته در تعمیر مبل های رستورانی انتخاب پارچه رو مبلی مناسب است. رنگ و جنس پارچه به سلیقه مشتری انتخاب می شود و پس از برش، رویه کوبی مبل انجام شده و پارچه دوخته می شود. بخش از مبل یا صندلی که با چوب کار شده اند نیاز به رنگ کاری دارند. پس از رنگ کردن چوب و نوسازی آن، کار آماده تحویل به مشتری می شود. مبل و صندلی های فلزی که دچار زنگ زدگی شده اند، پس از تعمیر بخش فرسوده، به ماده ضد زنگ آغشته شده و رنگ کاری می شوند.

شما می توانید برای براورد قیمت و کارشناسی مبل کافه و رستوران خود با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در کمترین زمان در محل حضور پیدا می کنند تا بتوانند در تعمیر صندلی و مبل به شما کمک کنند.

۵/۵ - (۲ امتیاز)
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*