تعمیر مبل در جمهوری

تعمیر مبل در جمهوری خدمات تعمیر کلی و جزئی مبل و تعویض پارچه مبلی برای شما عزیزان انجام می شود. خدمات تعمیرات مبل در تعمیر مبل در جمهوری با قیمت مناسب انجام می شود. کافی است برای کارشناسی مبل خود با ما تماس بگیرید.

مبل از جمله وسایل پذیرایی است که نقش موثری در دکوراسیون خانه دارد. بنابراین در صورت زیبا و نو بودن دکوراسیون شیک و جذاب می‌شود. لذا اگر مبل بر اثر استفاده زیاد فرسوده شده و کارکرد خود را از دست داده یا باید مبل جدید خریداری کنید یا اینکه مبل کهنه خود را تعمیر کنید. درست است که تعمیر مبل باصرفه‌تر از خرید آن است، ولی باید توجه کنید که آیا مبل کهنه شما ارزش تعمیرات را دارد یا نه، در صورتی که مبل کلاف یا اسکلت مقاومی داشته باشد و این اسکلت با چوب مرغوب ساخته شده باشد، مبل ارزش تعمیرات را دارد. در تعمیر مبل در جمهوری، تعمیرات مبل شما به بهترین نحو ممکن و بسیار به صرفه انجام می‌شود.

رفو و تعمیرات مبل در جمهوری

مبلمان در اثر استفاده زیاد دچار فرسایش و پارگی می‌شوند و در صورتی که پارچه آنها دچار فرسودگی و پارگی شود، تعمیر خواهند شد. اگر حتی پارچه مبل شما سالم باشد و می‌خواهید آن را متناسب با رنگ دکوراسیون خود عوض کنید، این امکان برای شما وجود دارد. اگر پارگی پارچه خیلی کم باشد، می‌توانید آن را رفو و وصله کنید. وصله زدن پارچه نیز با دوخت یا چسب مخصوص انجام می‌شود. لذا هم روکش پارچه‌ای و هم روکش چرمی را می‌توان رفو و وصله کرد.

تعمیر پایه شکسته مبل

پایه مبل که وزن مبل و انسان را تحمل می‌کند نیز ممکن است دچار آسیب شود، مثلا در صورتی که مبل را روی زمین بکشید، ممکن است پایه دچار شکستگی شود. برخی مواقع مبل نو است و حین اسباب کشی دچار شکستگی می‌شود. لذا اگر پایه مبل بنا به هر دلیلی شکسته شده یا ترک بردارد، امکان تعمیر آن وجود دارد. اگر شکستگی جزیی باشد، می‌توان با بست و چسب مخصوص آن را تعمیر کرد. در صورتی که شکستگی عمیق باشد و پایه با پیچ به مبل متصل شده باشد، پایه عوض خواهد شد. برخی مواقع شکستگی به گونه‌ای است که پایه همراه با بخشی از اسکلت باید تعمیر شود.

تعمیر پایه شکسته مبل

تعمیر مبل سوخته در جمهوری تهران

برخی مواقع می‌بینیم که قسمتی از مبل یا بخش بیشتری از آن دچار سوختگی می‌شود. لذا مبل سوخته را در صورتی می‌توان تعمیر کرد که سوختگی به بخش اسکلت یا کلاف سرایت نکرده باشد.

اگر اسکلت مبل سالم و مقاوم باشد و کارکرد خود را از دست نداده باشد، مبل را می‌توان تعمیر کرد. سوختگی به هر بخشی از مبل که سرایت کرده باشد، همان قسمت تعمیر می‌شود. مثلا اگر پارچه سوخته باشد، امکان تعمیر یا تعویض آن وجود دارد و اگر فوم سوخته باشد، می‌توان آن را تعویض کرد. فوم و پارچه مبل نیز در انواع مختلف با کیفیت‌های متفاوتی موجود هستند که مشتری می‌تواند متناسب با سلیقه خود از هر کدام در تعمیرات مبل خود استفاده کند.

اگر می خواهید مبل سوخته خود را در منزل تعمیر کنید می توانید روش های رفو و تعمیر سوختگی مبل را مطالعه بفرمایید.

هزینه و قیمت تعمیرات مبل

هزینه و قیمت تعمیرات مبل، بسته به عوامل مختلفی فرق دارد. این عوامل عبارتند از:

  • کیفیت مواد اولیه: مواد اولیه به کار رفته در مبل شامل فوم، پارچه، فنرها و غیره هستند که هر کدام قیمت‌های و کیفیت‌های مختص به خود را دارند. مثلا فوم دارای دو مدل سرد و گرم است که نوع سرد کیفیت و قیمت بالاتری دارد.
  • نوع و میزان تعمیرات: نوع تعمیرات همیشه یکسان نیست، برخی مواقع نیاز است پارچه مبل تعویض شود و برخی اوقات تعمیر با رفو و وصله کردن روکش انجام می‌شود. گاهی اوقات نیز لازم است هم فوم و هم پارچه به کل عوض شوند که در اینجا هزینه تعمیرات بیشتر خواهد بود.
  • مدل مبل: برخی مبل‌ها دارای مدل‌ها و طرح‌های پیچیده‌ای هستند، مثلا در آن‌ها چستر یا تزیینات مختلفی و ساختار پیچیده‌ای به کار رفته، به همین دلیل تعمیرات آن‌ها در زمان بیشتری انجام خواهد شد، در نتیجه هزینه تعمیرات بالاتر خواهد بود.

تعمیرات مبل در جمهوری تهران به همراه هزینهتمامی ساکنین منطقه جمهوری می توانند از خدمات تعمیرات و رویه کوبی مبل ترنج استفاده کنند. برای کارشناسی و براورد قیمت می توانید با ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید.
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*