تعمیرات مبل سبلان تهران

خدمات تعمیر مبل در سبلان شامل رنگ کاری چوب مبل، تعویض اسفنج مبل، تقویت پایه و اسکت مبل و تعویض پارچه مبلی است که در مجموعه شعب تعمیر مبل شرق تهران مبلمان ترنج انجام می شود.

مبلمان جزو آن دسته از وسایلی هستند که می‌توان آن‌ها را تعمیر کرد، ولی نمی‌توان گفت که تمام مبل‌ها قابل تعمیر هستند. مبلی تعمیر می‌شود که اسکلت یا کلاف سالمی داشته باشد، به این معنی که اگر کلاف سالم باشد، استحکام کافی برای تحمل بار دیگر اجزا و وزن انسان‌ها را دارد و می‌توان سال‌ها از آن استفاده کرد. بنابراین استاد کار در تعمیرات مبل سبلان تهران، در قدم اول محتویات مبل را خارج کرده و اسکلت را بررسی می‌کند، اگر ببیند که این بخش، از چوب مرغوب ساخته شده و کاملا سالم است، مبل را تعمیر و قطعات بلااستفاده آن را تعویض می‌کند.

تعویض روکش مبل

تعویض پارچه در مرحله آخر و بعد از تعمیر بخش چوبی، فنر و فوم انجام می‌شود. تعویض روکش مبل از مراحل حساس تعمیرات است که به ظرافت کاری زیادی نیاز دارد. لذا تعمیرکار باید کاملا حرفه‌ای و مجرب باشد تا بتواند پارچه را به خوبی برش بزند، بدوزد و آن را در مبل نصب کند. اگر روکش به خوبی نصب نشود، روی مبل به صورت چین خورده یا بیش از حد کشیده شده، نمایان می‌شود. الگوی پارچه در صورتی که به خوبی طرح ریزی و اجرا نشود، کجی و ناصافی در آن مشاهده خواهد شد. لذا این روکش را مشتری می‌تواند متناسب با رنگ دکوراسیون، سلیقه و بودجه خود انتخاب کند.

تعمیر شکستکی و چوب مبل

پایه مبل اگه شکسته باشد، قابل تعمیر است، پایه ممکن است با پیچ به مبل متصل شده باشد یا امکان دارد متصل به اسکلت باشد؛ در هر صورت بسته به نوع شکستگی و چگونگی اتصال پایه، نوع تعمیرات فرق دارد. اگر پایه با پیچ به مبل متصل شده باشد، می‌توان پایه را عوض کرد، ولی اگر متصل به اسکلت باشد تعمیراتش سخت‌تر خواهد بود. در صورتی که این بخش از مبل، دچار خراش یا تغییر رنگ شده باشد، می‌توان آن را رنگ کرد و حتی امکان تغییر رنگ آن نیز وجود دارد. در هر صورت پایه جزو اصلی مبل است و بدون آن امکان استفاده از مبل وجود ندارد.

خدمات تعمیرات چوب مبل شامل چه مواردی است؟

تعمیرات چوب مبل شامل موارد مختلفی است، همچون:

  • تعمیر خط و خش: اگر در قسمت چوبی مبل خط و خش دیده شود، با رنگ کردن و حتی تعویض رنگ می‌توان این خط و خش‌ها را محو کرد. بعد از رنگ کردن نیز برای اینکه دوام پوشش چوب زیاد شود و در برابر رطوبت مقاومت آن افزایش پیدا کند، همچنین پاک کردن این بخش راحت شود، می‌توان آن را با براق کننده پوشش داد.
  • ترک خوردن: در صورتی که در بخش چوبی ترک ایجاد شود، این ترک را می‌توان با چسب چوب چسباند و آن را رنگ کرد.
  • شکستگی: شکستگی اگر جزئی باشد، با بست یا دیگر ابزارآلات قابل تعمیر است. ولی اگر کلی و پیچیده باشد، نیاز به تعمیرات عمیق‌تر خواهد بود. حتی در اینجور مواقع، تعمیر مبل به صرفه نخواهد بود.

خدمات تعمیرات چوب مبل سبلان

هزینه تعمیر مبلمان در محله سبلان

هزینه تعمیر مبل به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل عبارتند از:

  • نوع تعمیرات: بسته به اینکه کجای مبل باید تعمیر شود، هزینه تعمیر فرق دارد. مثلا هزینه تعویض فوم با تعویض روکش یکسان نیست.
  • کیفیت مواد اولیه: مواد اولیه به کار رفته در مبل هر کدام کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلفی دارند، مثلا قیمت فوم سرد با فوم گرم با هر نوعی از اسفنج یکسان نیست و هر مدل و نوعی از پارچه‌ای با نوع دیگر قیمت یکسانی ندارد. مثلا پارچه ترک با نوع چینی و ایرانی نرخ ثابتی ندارد.
  • مقدار تعمیرات: بسته به اینکه مبل چه مقدار به تعمیرات نیاز دارد و تعمیرات آن چه اندازه از وقت تعمیرکار را می‌گیرد، هزینه متفاوت است. مثلا ممکن است، روکش مبل با رفو پارچه یا وصله کردن تعمیر شود یا امکان دارد نیاز باشد، روکش عوض شود و هر یک قیمت‌های مختلفی دارند.

شما می توانید برای استفاده از خدمات تعویض اسفنج و فوم مبل و خدمات تعویض پارچه مبلی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید.
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*