تعمیر مبلمان در قیطریه 

تعمیر مبلمان در قیطریه شامل خدمات رویه کوبی، تعویض پارچه، تعمیر چوب و تغییر رنگ چوب مبل و خدماتی از جمله تعویض اسفنج مبل است.

خدمات تعمیرات مبل قیطریه

خدمات تعمیرات مبلمان شامل ترمیم اجزای مختلف مبل و تعویض این اجزا است. در صورتی که کلاف مبل استحکام و دوام کافی را داشته باشد و از چوب مرغوب ساخته شده باشد، مبل ارزش تعمیرات را خواهد داشت. کلاف اسکلت اصلی مبل است و از چوب ساخته می‌شود. اگر مبل در زمان استفاده صدای تق تق بدهد، به این دلیل است که در کلاف، دچار مشکل شده و اگر این مشکل زیاد باشد، مبل ارزش تعمیرات را نخواهد داشت.

خدمات تعمیرات مبل قیطریهدر صورتی که کلاف سالم باشد، امکان تعویض فوم، پارچه و دیگر قطعات مبل وجود دارد. مشتری می‌تواند برای اینکه ظاهر مبل خود را جدید کند و روح تازه‌ای به دکوراسیون خود بدهد، پارچه مبل خود را تعویض کند. پارچه مبل را می‌تواند متناسب با دکوراسیون خانه خود و دیگر وسایل سالن انتخاب کند. اگر در کف مبل فرو رفتگی و کاهش خاصیت ارتجاعی ایجاد شد، این نشان می‌دهد که یا فوم مبل کارایی خود را از دست داده یا فنرها خراب شده اند، در این صورت باید نسبت به تعویض اسفنج و فوم یا تعمیر فنرها اقدام کرد.

در مرکز خدمات تعمیر مبل قیطریه انواع مبلمان استیل، راحتی و سلطنتی تعمیر می‌شود. نیروی مجرب این مرکز با استفاده از تجهیزات و ابزارآلات خود بخش‌های مختلف مبل را به بهترین شکل تعمیر می‌کنند.

تعویض رویه مبل چگونه انجام می‌شود؟

رویه مبل از اجزای مهم مبل است که به دلیل اینکه در معرض دید بوده، در زیبایی مبل تاثیر زیادی دارد. این بخش اگر دچار مشکل شود، ظاهر مبل را نامطلوب می‌کند. به همین دلیل می‌توان با عوض کردن آن مدل مبل را جدید و ظاهر آن را نو کرد. پارچه مبل از انواع مدل‌ها و رنگ‌ها موجود است که هر مدل را می‌توانید برای مبل خود انتخاب کنید. این پارچه در انواع برندهای ایرانی، چینی و ترک موجود بوده که مدل‌های ترک قیمت‌های بالایی دارند. نمونه‌های باکیفیت ایرانی از برندهای یزدی هستند که هم دارای قیمت مناسب و هم کیفیت بالا هستند. با تعمیر مبل، این امکان برای شما فراهم شده، که مدل و رنگ مبل خود را کاملا سفارشی انتخاب کنید. به این صورت که پارچه و نوع فوم را طبق بودجه و سلیقه خود انتخاب خواهید کرد.

تعویض رویه مبل قیطریهاگر مبل شما قبلا روکش چرمی داشته و این روکش پاره شده، می‌توانید روکش جدید آن را از نوع پارچه‌ای انتخاب کنید. اگر مبلمان شما از نوع استیل یا سلطنتی است و دسته، پایه و لبه‌های چوبی دارد، می‌توانید با رنگ کردن این قسمت ها، رنگ مبل خود را متناسب با رنگ پارچه آن به طور کل تغییر دهید.

در صورتی که چوب مبل شما دچار خراش و خط و خش شده، امکان پولیش کردن آن وجود دارد. همچنین اگر بخواهید استحکام بخش چوبی را زیاد کنید، می‌توانید به آن براق کننده بزنید، در این صورت مبل رطوبت را جذب نمی‌کند و پاک کردنش نیز راحت خواهد شد. در مرکز مبل قیطریه امکان تعویض پارچه، فوم و فنر مبل وجود دارد و چوب آن نیز رنگ و پولیش خواهد شد. همچنین تمامی خدمات طبق سلیقه و بودجه مشتری انجام می‌شوند.

تعمیرات و تعویض روکش مبل قیطریهمسلما همه در پذیرایی خود مبل دارید و شاید از ظاهر کهنه و فرو رفته آن ناراحت باشید. ممکن است بین خرید مبل و تعمیر آن دو دل باشید و ندانید که آیا مبل خود را تعمیر کنید یا مبل جدید خرید کنید. برای اینکه بدانید مبلتان ارزش تعمیر را دارد یا نه، باید اسکلت آن را بررسی کنید. چون اسکلت پایه و اساس مبل است و در صورتی که معیوب باشد، مبل دیگر کارکرد خوبی نخواهد داشت و ارزش تعمیر را ندارد. بنابراین یک تعمیرکار خوب با بررسی کلاف، نسبت به سالم بودن آن پی برده و بعد اقدام به تعمیر مبل می‌کند. با تعمیر مبلمان قیطریه با ما همراه باشید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*