هزینه تعمیر مبل ۹ نفره چقدر است

هزینه تعمیر مبل 9 نفره
۲۷ / فروردین / ۱۴۰۳

هزینه تعمیر مبل ۹ نفره با توجه به خدمات و شدت آسیب دیدگی مبل متفاوت است؛ بنابراین برای برآورد هزینه تعمیرات مبل باید عوامل متعددی در نظر گرفته شود که در ادامه با توجه به نوع خدمات، این عوامل را مورد بررسی قرار می دهیم. همچنین می توانید قیمت تعمیر مبل ۹ نفره را به صورت دقیق در جدول مشاهده کنید.

هزینه تعویض پارچه و رویه کوبی مبل ۹ نفره

هزینه تعویض پارچه و رویه کوبی مبل با توجه به عوامل زیر محاسبه می شود:

  1. تعداد مبلمان

تعداد مبلمان هر چه بیشتر باشد باید مدت زمانی بیشتری برای رویه کوبی و تعویض پارچه اختصاص داده شود؛ و هم متراژ پارچه مورد نیاز بیشتر خواهد بود. به همین دلیل نیز تعداد مبلمان تاثیر مستقیمی روی هزینه تعمیر مبل دارد.

  1. نوع مبلمان

روش تعویض پارچه و رویه کوبی با توجه به نوع مبلمان متفاوت است بنابراین طبیعی است که هزینه ها با توجه به حجم و میزان دشواری کار، متفاوت باشد.

  1. نوع، کیفیت پارچه و متراژ آن

نوع پارچه نیز در هزینه تعمیر مبل ۹ نفره موثر است زیرا با توجه به نوع مبلمان، پارچه های مناسب برای آن ها نیز متفاوت است. به عنوان مثال پارچه انتخابی برای مبل راحتی، پارچه های ضخیم، باکیفیت و با دوام است چرا که باید تاب استفاده مداوم را داشته باشد. قیمت پارچه ها نیز با توجه به کیفیت، الیاف، وارداتی بودن و… با یکدیگر متفاوت هستند.

علاوه بر عوامل بالا، باید متراژ پارچه را نیز در نظر بگیرید چرا که هر چه متراژ پارچه مورد نیاز برای تعویض پارچه و رویه کوبی بیشتر باشد به همان اندازه نیز باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. بنابراین در حین انتخاب پارچه مبلی حتما به این نکات توجه کنید تا هزینه ها را به صورت دقیق برآورد کنید.

  1. اجرت رویه کوب و کارگر

عامل دیگری که در برآورد قیمت تعمیر مبل ۹ نفره تاثیر چشم گیری دارد، اجرت رویه کوب و همچنین کارگرانی است که در برش پارچه ها، شابلون، حمل و نقل و… همکاری می کنند. توجه داشته باشید که میزان مهارت و تجربه رویه کوب در تعیین دستمزد او تاثیر چشم گیری دارد.

 

هزینه تعمیر کلاف مبل ۹ نفره

طول عمر و دوام مبل در گرو کیفیت و استحکام کلاف آن است. درواقع تعمیر کلاف همیشه هزینه بیشتری را نسبت به سایر خدمات تعمیرات مبل در بر می گیرد.

از جمله عواملی که در هزینه تعمیر کلاف مبل ۹ نفره تاثیر می گذارد عبارتند از:

  • میزان آسیب دیدگی
  • نوع و مدل مبل
  • اجرت تعمیرکار
  • موقعیت جغرافیایی
  • مواد و مصالحی که برای تعمیر و یا تقویت کلاف استفاده می شود.

هزینه تعمیر کلاف مبل 9 نفره

برآورد هزینه تعمیرات مبل ۹ نفره برای مبل راحتی

برای برآورد قیمت تعمیرات مبل ۹ نفره برای مبل راحتی باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • نوع خدمات: همانطور که در بخش های قبلی نیز اشاره کردیم، هزینه هر یک از خدماتی که ارائه می شود باتوجه به دشواری و زمان بر بودن کار، حجم کار، نوع و کیفیت مواد و متریال مورد استفاده مانند پارچه، رنگ و… متفاوت خواهد بود.
  • میزان آسیب دیدگی: مسلما هر چه میزان آسیب دیدگی مبل راحتی بیشتر باشد، تعمیر آن زمان بر و دشوار خواهد بود بنابراین مشتری نیز هزینه بیشتری پرداخت خواهد کرد.
  • زمان دریافت خدمات: تعرفه و هزینه خدمات تعمیرمبل در زمان های خاصی از سال به صورت چشم گیری افزایش پیدا می کند؛ به عنوان مثال ماه های آخر سال همواره هزینه خدمات تعمیرات مبل افزایش پیدا می کند.
  • میزان تجربه و حرفه ای بودن تعمیرکار: همانطور که در بالا به این نکته اشاره شد، دستمزد تعمیرکار با توجه به میزان تجربه و حرفه ای بودن او، متفاوت است. بنابراین در برآورد هزینه های تعمیرات مبل باید به این مسئله نیز توجه داشته باشید.

هزینه تعمیرات مبل ۹ نفره برای مبل سلطنتی

در برآورد هزینه تعمیرات مبل ۹ نفره برای مبل سلطنتی، یک عامل بسیار مهم وجود دارد که سایر عوامل را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث افزایش هزینه تعمیر این نوع مبلمان می شود.

درواقع طرح های پیچیده و منبت کاری های ظریف مبلمان سلطنتی، سبب می شود تمامی خدمات با دقت زیادی ارائه شوند؛ در نتیجه مدت زمان تعمیر و خدماتی که برای یک مبل سلطنتی ارائه می شود به مراتب بسیار بیشتر از یک مبل راحتی است.

از طرفی نیز تعمیر این نوع مبل نیازمند تخصص و مهارت بسیار بالایی است تا نتیجه مطلوب کسب شود بنابراین با انتخاب یک تعمیرکار حرفه ای باید دستمزد بیشتری نیز بپردازید.

جدول براورد هزینه و قیمت تعمیرات مبل ۹ نفره

قیمت تعمیرات مبل ۹ نفره شروع قیمت از تومان
هزینه پارچه مبل ۹ نفره راحتی از ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
هزینه پارچه مبل ۹ نفره سلطنتی از ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
هزینه دستمزد تعویض پارچه از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
هزینه تقویت کلاف مبل از ۸۰۰,۰۰۰ تومان
هزینه پتینه کاری مبل از ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
هزینه تغییر رنگ مبل از ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
هزینه تعمیر اسفنج و ابر مبل از ۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان
هزینه تعمیر صدا و فنر مبل از ۵۰۰,۰۰۰ تومان
هزینه حمل و نقل رایگان
۳.۴/۵ - (۵ امتیاز)
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*