هزینه تعمیر مبل راحتی

هزینه تعمیر مبل راحتی
۰۴ / اردیبهشت / ۱۴۰۳

هنگامی که افراد تصمیم می گیرند مبل خود را تعمیر کنند به قیمت و هزینه تعمیرات مبل فکر می کنند. اولین مسئله ای که ذهن اشخاص را درگیر می‌کند، هزینه تعمیر مبل است. و آیا هزینه تعمیرات مبل مقرون بصرفه است؟ در این بخش، قصد بررسی هزینه تعمیر مبل راحتی و عوامل موثر بر آن را داریم. اما قبل از رفتن به سراغ اصل مطلب، نکاتی جهت کاهش هزینه تعمیر مبل راحتی را بیان خواهیم کرد. این نکات شامل موارد زیر است:

  • تعمیرهای ساده را خودتان انجام دهید.
  • از یک مرکز تعمیرات معتبر و با سابقه کمک بگیرید.
  • در صورت امکان، از تعویض قطعات مبل خودداری کنید و به جای آن، آنها را تعمیر کنید.
  • از پارچه‌های ارزان قیمت و ساده استفاده کنید.
  • از رنگ‌های ساده و رایج استفاده کنید.
  • در صورت امکان، تعمیر مبل را به فصل‌های کم‌کارتر موکول کنید.
  • قبل از تعمیر، از چند مرکز تعمیرات مبلمان مختلف قیمت گرفته و بنابر شرایط تان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

اگر قصد تعمیرات مبل راحتی خود را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا با ریز هزینه های تعمیر کلاف مبل، تعویض پارچه و تغییر رنگ مبل  راحتی آشنا شوید. همچنین برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت تعمیر مبل راحتی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت تعمیر مبل راحتی

هزینه تعمیر مبل راحتی با تقویت کلاف مبل

کلاف مبل همانند اسکلت بدن انسان عمل می‌کند. پس هر چقدر محکم تر و با کیفیت تر باشد، عمر و کارایی مبلمان را افزایش خواهد داد. بنابراین از تعمیر و تقویت کلاف مبل را به بهانه هزینه، ساده عبور نکنید.

هزینه تعمیر و تقویت کلاف مبل راحتی به چندین عامل مهم و عمومی بستگی دارد:

  • میزان و نوع آسیب‌دیدگی کلاف: آسیب‌دیدگی کلاف مبل هر چقدر بیشتر و پیچیده‌تر باشد، به مواد اولیه و زمان و هزینه بیشتری نیاز خواهد داشت.
  • نوع و جنس چوب کلاف: چوب‌های راش، گردو و بلوط، به دلیل سختی و مقاومت بالا، قیمت تعمیر بیشتری نسبت به چوب‌های مصنوعی مانند MDF دارند.
  • متراژ و ابعاد مبل: متراژ و ابعاد مبل بزرگ‌تر، به مواد و زمان بیشتر و همچنین هزینه بیشتری نیاز دارد.

به حالت کلی، هزینه تعمیر مبل راحتی با تقویت کلاف مبل از حدود ۲ میلیون تا ۵ میلیون تومان، وابسته به عواملی که بیان کردیم، متغیر است.

اگر در براورد هزینه تعمیرات مبل راحتی به صورت یکجا برای شما مشکل است، مبل ترنج این امکان را فراهم اورده است تا از خدمات تعمیرات مبل راحتی  اقساطی استفاده کنید.

هزینه تعمیر مبل راحتی با تعویض پارچه مبل

تعویض پارچه مبل راحتی از متحول کننده ترین تعمیرات مبل راحتی است. زیرا به صورت کلی ظاهر مبل را تغییر داده و نو می‌کند. به همین دلیل درخواست تعمیر مبل راحتی با تعویض پارچه، از میان درخواست های ما، بیشترین آمار را به خود اختصاص می‌دهد. هزینه‌ تعویض پارچه مبل راحتی به چندین عامل مهم بستگی دارد:

  • نوع و جنس پارچه: پارچه‌های طبیعی مانند ابریشم و چرم، قیمت بالاتری نسبت به پارچه‌های مصنوعی مانند نایلون و پلی استر دارند. همچنین پارچه‌های با طرح و رنگ خاص، قیمت بالاتری نسبت به پارچه‌های ساده دارند.
  • متراژ پارچه مورد نیاز: متراژ پارچه مورد استفاده در هزینه ها بسیار موثر است.
  • تعداد و ابعاد مبل: تعداد و اندازه های بیشتر مبلمان، نیاز به پارچه بیشتری خواهند داشت.

درباره هزینه دقیق تعویض روکش مبل راحتی، نمیتوان مبلغ دقیقی ارائه داد، زیرا همه چیز بستگی به نوع پارچه انتخابی شما دارد. با توجه و تورم و نوسانات اقتصادی موجود در کشور، قیمت پارچه ها نیز هر روزه دچار تحولاتی می‌شود که امکان بیان مبلغ را از ما سلب می‌کند.

به طور کلی در حداقل ترین حالت هزینه تعویض پارچه برای مبل راحتی با پارچه ایرانی حدود ۸ میلیون تومان است و با پارچه ترک به مبلغ ۱۶ میلیون تومان می رسد.

اگر دارای مبل ۹ نفره هستید برای براورد قیمت کلی می توانید به بخش هزینه تعمیر مبل ۹ نفره مراجعه کنید.

هزینه تعمیر مبل راحتی با تعمیر چوب مبل

چوب استفاده شده در ساخت مبلمان از درخت های گوناگونی است که هر کدام دارای مقاومت و استحکام متفاوتی هستند. مقاومت و استحکامات چوب مبل، تعیین کننده دوام و طول عمر آن مبل است. به عنوان مثال چوب‌های درخت راش، گردو و بلوط مقاومت بالایی داشته و کار با آن ها سخت تر است. به همین دلیل قیمت تعمیرشان نیز بالاتر است.

بنابر آخرین تغییرات قیمت در سال جدید، هزینه تعمیر مبل راحتی با تعمیر چوب مبل ۷ نفره مبلغی ما بین ۳ تا ۱۰ میلیون است.

هزینه تعمیر مبل راحتی با تغییر رنگ چوب مبل

تغییر رنگ چوب مبل با استفاده از چندین روش متفاوت انجام می‌شود که هر کدام بنابر زحمتی که دارند، هزینه‌ی متغیری خواهند داشت. به عنوان مثال ممکن است رنگ کاری با اسپری انجام شود که سریع تر بوده و هزینه کمتری دارد، گاهی نیز ممکن است رنگ آمیزی با قلم مو انجام شود که دقت و ظرافت بالایی نیاز دارد و به طبع هزینه بیشتری می‌خواهد. علاوه بر این موارد، کیفیت رنگ انتخابی سما، میزان خراشیدکی، مثراژ رنگ کاری و نوع چوب نیز بر هزینه تعمیر رنگ کاری موثر خواهد بود. تغییر رنگ چوب مبل راحتی به رنگ های مشکی، صدفی، سفید، بژ، طلایی و دیگر رنگ ها در مبل ترنج امکان پذیر است.

مبلغ رنگ کاری مبل استیل وابسته به عواملی که گفتیم، به آزاری هر عدد مبلغی میان ۵۰۰ تومان تا ۶ میلیون تومان است.

هزینه تعمیر مبل راحتی با تغییر رنگ چوب مبل

مبل راحتی به یکی از اعضای ثابت هر خانه‌ای تبدیل شده است. به گونه‌ای که اگر در خانه‌ای یکدست مبل کلاسیک یا سلطنتی وجود داشته باشد، جهت رفاه و استراحت خانواده، حتما یکدست مبل راحتی هم وجود دارد. به دلیل استفاده مداوم از این مدل مبلمان برای استراحت و آرامش اعضای خانواده، این مدل مبل بیشتر از نوع های دیگر دچار فرسودگی می‌شود. در نهایت بهترین راه برای اطلاع از قیمت دقیق تعمیر مبل راحتی، تماس با مرکز تعمیرات معتبر ترنج است. مبل ترنج با سابقه بیش از ۲۰ سال در زمینه تعمیر و بازسازی انواع مبلمان راحتی، یکی از معتبرترین مراکز تعمیر مبل در تهران است که خدمات خود را با بالاترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت ارائه می‌دهد.

 

۴/۵ - (۴ امتیاز)
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*