هزینه تعمیر مبل سلطنتی و استیل و کلاسیک

هزینه تعمیر مبل استیل و کلاسیک
۰۹ / مرداد / ۱۴۰۳

هزینه تعمیر مبل استیل و کلاسیک با توجه به ظرافت و مدت زمانی که برای ارائه خدمات مربوط به این نوع مبلمان لازم است، تفاوت های بسیاری با سایر مبلمان که تعمیرشان راحت تر است، دارد.
به همین دلیل نیز در این مقاله شما را با انواع خدمات و هزینه های مربوط به تعمیر مبل استیل آشنا خواهیم کرد و به محاسبه آن ها می پردازیم؛ بنابراین به هیچ عنوان مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

هزینه تعویض پارچه مبل استیل

زمانی که بحث هزینه ها به میان می آید، شما باید به دنبال شناسایی عوامل موثر در هزینه ها باشید، درواقع این قانون در تمام امور زندگی صادق است و هزینه تعویض پارچه مبل استیل نیز از این قاعده مستثنی نیست. تعویض پارچه مبل با توجه به نوع پارچه و متراژ پارچه مورد نیاز براورد می شود.
عوامل موثر در هزینه تعویض پارچه مبل استیل عبارتند از:

  • تعداد و ابعاد مبلمان
  • نوع و کیفیت پارچه
  • پارچه وارداتی و قیمت ارز در کشور
  • مدل و پیچیدگی کار
  • دستمزد تعمیرکار
  • هزینه های جانبی

در ادامه مقاله با بررسی و برآورد هزینه ها، به خوبی متوجه تاثیر این عوامل خواهید شد.

هزینه تعویض پارچه مبل ۷ نفره استیل

در بالا به عوامل موثر در هزینه تعویض پارچه مبل، اشاره کردیم؛ حال در این بخش هزینه تعویض پارچه مبل ۷ نفره استیل را مورد بررسی قرار می دهیم تا به صورت کامل نقش این عوامل را در هزینه تعمیر مبل استیل و کلاسیک درک کنید.

فرض کنید شما پارچه “شانل” را برای رویه کوبی مبلمان استیل خود انتخاب کرده اید؛ بنابراین با ما همراه باشید تا بررسی کنیم که هزینه تعویض پارچه مبل ۷نفره استیل با این پارچه چه قدر خواهد بود:

  • هزینه هر متر پارچه شانل: ۴۲۰,۰۰۰ تومان الی ۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان
  • دستمزد رویه کوب: ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان الی ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان (دستمزدها با توجه به مهارت و تجربه استادکار ممکن است بیشتر و یا کمتر نیز باشد.).
  • متراژ پارچه برای مبل استیل ۷ نفره: ۸ الی ۲۴ متر

مثال: فرض کنید شما ۲۴ متر پارچه شانل برای تعویض پارچه مبل ۷ نفره استیل خود نیاز دارید. قیمت ۱ متر مدل پارچه شانل که انتخاب کرده اید ۴۲۰,۰۰۰ تومان می باشد.
بنابراین هزینه ای که باید فقط برای تهیه پارچه مبلی پرداخت کنید، برابر است با:
۲۴*۴۲۰,۰۰۰ = ۱۰,۰۸۰,۰۰۰
درواقع شما فقط برای تهیه پارچه مبلی باید ۱۰ میلیون تومان هزینه کنید؛ حال اگر هزینه هایی مانند دستمزد استاد کار و هزینه های جانبی دیگر که با توجه به پیچیدگی کار و یا هزینه تعمیر مبل استیل و کلاسیک در حین تعویض پارچه نیاز است، نیز اضافه شود؛ مبلغی که باید بپردازید بیشتر خواهد شد.
اگر در این مثال صرف نظر از هزینه های جانبی، فقط دستمزد رویه کوب را ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان در نظر بگیریم؛ در این صورت هزینه رویه کوبی مبل ۷ نفره استیل شما ۱۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان خواهد شد.

هزینه تعویض پارچه مبل ۹ نفره استیل

هزینه تعویض پارچه مبل ۹ نفره استیل نیز دقیقا به صورت مبل ۷ نفره محاسبه می شود، اما با این تفاوت که برای مبل ۹ نفره استیل، ۸ الی ۳۰ متر پارچه نیاز است.
برای کسب اطلاعات دقیق درباره متراژ پارچه و همچنین مناسب ترین پارچه برای مبل استیل و کلاسیک، می توانید از مشاوره های رایگان تیم تخصصی ما در ترنج بهره مند شوید و تعویض پارچه مبلمانتان را بسیار اصولی و حرفه ای تر انجام دهید.

هزینه تعویض پارچه مبل 9 نفره استیل

هزینه تعمیر مبل قدیمی مبل استیل

برای برآورد هزینه تعمیر مبل قدیمی مبل استیل، باید به این نکته توجه داشته باشید که هزینه خدمات تعمیر مبل استیل، با یکدیگر متفاوت است بنابراین شما باید با توجه به نوع خدماتی که می خواهید دریافت کنید، نسبت به برآورد هزینه ها اقدام کنید.
همچنین از طرفی نیز متخصص باید شرایط مبلمان را بررسی کنید و مطمئن شود که جز تعمیرات مورد نظر شما، نیاز به تعمیرات دیگری مانند تقویت کلاف مبل و… ندارد.
به عنوان مثال اگر شما قصد ترمیم و یا تعویض رنگ مبل های خود را داشته باشید، این مبلغ با توجه به عمق و شدت آسیب دیدگی می تواند از ۵۰۰,۰۰۰ تومان تا ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان متفاوت باشد.
نکته: لازم به ذکر است که در مجموعه ترنج، امکان تغییر رنگ مبلمان استیل به رنگ های زیر وجود دارد که هزینه انجام آن به میزان پیچیدگی و حساسیت کار بستگی دارد.

  • سفید
  • طلایی
  • مشکی
  • فندقی
  • طوسی
  • صدفی

هزینه تعمیر اسفنج و ابر مبل استیل

هزینه تعمیر اسفنج و ابر مبل استیل ۷ نفره بر اساس نوع اسفنج و ابر از ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان تا ۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان متفاوت است.
نکته قابل توجه این است که همواره هزینه ای به عنوان هزینه کارشناسی نیز دریافت می شود؛ که این هزینه با توجه به مهارت و همچنین تعرفه هر تعمیرکار متفاوت خواهد بود.
اما در حالت کلی، اگر شما فقط مبلمانتان را برای بررسی و کارشناسی به متخصص نشان دهید و پس از آن هیچ خدماتی از او دریافت نکنید، پرداخت هزینه کارشناسی همچنان الزامی است.

هزینه کلی تعمیر مبل قدیمی

برای محاسبه هزینه کلی تعمیر مبل قدیمی شما باید تمام هزینه تعمیر مبل استیل و کلاسیک را در نظر بگیرید. درواقع شما پس از کارشناسی و مشخص شدن اقدامات لازم در راستای نوسازی مبلمان، باید هزینه مربوط به هر یک از آن ها را از متخصص سوال کنید و سپس برآورد کلی را انجام دهید.
به همین دلیل نیز ما برای آسایش مشتریان عزیزمان، سریع ترین راه را برای دسترسی به متخصصین باتجربه فراهم کرده ایم؛ بنابراین تنها کاری که لازم است در راستای بررسی شرایط مبلمانتان و برآورد هزینه نهایی انجام دهید، این است که با کارشناسان ما تماس بگیرید و از راهنمایی هایشان بهره مند شوید.

 

۴/۵ - (۲ امتیاز)
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*