هزینه تعمیرات مبل چقدر است

هزینه تعمیرات مبل
۰۳ / خرداد / ۱۴۰۳

هزینه تعمیرات مبل با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود بنابراین برای برآورد دقیق آن، شما باید به خوبی این عوامل را بشناسید. درواقع برای رسیدن به پاسخ سوال “هزینه تعمیرات مبل چقدر است؟” چندین سوال دیگر مطرح می شود مانند:

  • قصد دریافت چه خدماتی را دارم؟
  • شدت آسیب دیدگی مبلمان چقدر است؟
  • جنس و کیفیت متریال و لوازم مورد استفاده باید چگونه باشد؟
  • تعداد مبل های قابل تعمیر من چقدر است؟
  • دستمزد تعمیرکار چقدر است؟

بنابراین اگر مبلمان شما نیازمند تعمیر است، به هیچ عنوان نباید به دنبال دریافت پاسخ یک کلمه ای باشید، بلکه باید به دنبال پیدا کردن پاسخ سوال های بالا باشید، تا بتوانید برآورد دقیق و صحیحی داشته باشید. البته ما در ادامه این مقاله و برای آسودگی خیال شما، به صورت دقیق و جزئی به بررسی هزینه های تعمیرات مبل پرداخته ایم؛ به همین دلیل نیز پس از مطالعه، ذهنیت خوبی از هزینه ها و نحوه محاسبه آن ها پیدا خواهید کرد.

قیمت تعمیرات مبل

هزینه تعویض پارچه مبلی

برای برآورد هزینه تعویض پارچه مبلی، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. چند نفره بودن مبل

به عنوان مثال اگر مبل هایتان ۷ نفره است، اولین گام برای شما این است که بدانید چه مقدار پارچه، برای تعویض پارچه مبل ۷ نفره نیاز است.

  1. جنس پارچه

قیمت پارچه مبلی، تاثیر مستقیمی با جنس آن دارد، بنابراین به این گزینه نیز توجه بسیاری داشته باشید؛ بنابراین قبل از هر گونه اقدامی، با توجه به نوع مبل و بودجه خود، جنس پارچه را مشخص کنید. با توجه به اینکه معمولا قیمت پارچه مبل راحتی ارزان تر از مبل سلطنتی است. هزینه تعمیرات مبل راحتی بسیاری کمتر از تعمیر مبل استیل و سلطنتی است.

  1. داخلی و یا وارداتی بودن پارچه

پس از انتخاب جنس پارچه مبلی، حالا باید داخلی و یا وارداتی بودن آن را انتخاب کنید. پارچه های وارداتی نسبت به پارچه های داخلی، گران تر بوده و قیمتشان تحت تاثیر عوامل زیر متغییر خواهد بود:

  • نرخ ارز
  • برند پارچه
  • تعرفه های گمرکی
  • شرایط سیاسی و اقتصادی
  • مد و فشن؛ پارچه هایی که در یک بازه زمانی خاص مد هستند و تقاضای بیشتری نیز برای آن ها وجود دارد، قیمتشان بیشتر است.
  1. دستمزد تعمیرکار

عامل دیگری که تاثیر چشمگیری در هزینه تعمیرات مبل و هزینه تعویض پارچه آن، دارد، دستمزد تعمیرکار است؛ تعمیرکاران ماهر و باتجربه که سالیان سال است مشغول به ارائه خدمات در این زمینه هستند، دستمزد بیشتری دریافت می کنند.

حالا که به خوبی با عوامل تاثیر گذار در هزینه تعویض پارچه مبلی آشنا شدید، با ما همراه باشید تا قیمت تعویض پارچه برای مبل ۷ نفره راحتی را مورد بررسی قرار دهیم:

  • پارچه مورد نیاز: ۱۸ الی ۳۵ متر
  • قیمت هر متر پارچه داخلی (با توجه به نوع پارچه): شروع قیمت از ۴۰۰ هزارتومان

بنابراین فقط هزینه خرید پارچه مبلی برابر است با:

۱۸ * ۴۰۰,۰۰۰ = ۷,۲۰۰,۰۰۰ تومان

یا قیمت رویه کوبی مبل استیل ۷ نفره برای هر ست از ۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان تا ۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان متفاوت است.

نکته: دستمزد رویه کوب را نیز باید به این مبلغ اضافه کنید تا هزینه کل تعویض پارچه مبلی را به دست آورید.

هزینه تعمیر مبل سه نفره چقدر است

برای برآورد هزینه تعمیر مبل سه نفره نیز باید به عوامل زیر توجه کنید:

  • شدت فرسودگی و آسیب دیدگی مبلمان
  • تعداد خدمات مورد نیاز
  • نوع مبل
  • مدت زمان مورد نیاز برای ارائه خدمات
  • تاریخ دریافت خدمات
  • کیفیت و جنس مواد مورد استفاده برای تعمیرات
  • دستمزد تعمیرکار

نکته: برای برآورد دقیق هزینه تعمیرات مبل، مبلمان شما باید توسط یک متخصص مورد بررسی قرار گیرد و سپس برای هر یک از موارد نام برده شده در بالا، یک قیمت ارائه دهد؛ سپس هزینه نهایی به دست خواهد آمد.

اما متوسط هزینه های تعمیرات خرده کاری مبل در خانه، معمولا از ۵۰۰,۰۰۰ تومان تا ۶,۵۰۰,۰۰۰ متغییر است و این هزینه با توجه به خدماتی که دریافت می کنید، ممکن است بیشتر یا کمتر باشند؛ زیرا همانطور که در بالا بررسی کردیم، در خدمات رویه کوبی، شما باید نزدیک به ۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان فقط صرف خرید پارچه مبلی کنید.

حال اگر مبل های شما به کارگاه انتقال داده شوند، هزینه های دیگری از جمله حمل و نقل نیز به آن اضافه خواهد شد.

بنابراین به خوبی به این نکات ریز توجه داشته باشید تا بتوانید برآورد صحیح هزینه ها را انجام دهید؛ همین امر خود منجر به تخصیص بودجه حرفه ای و مدیریت هزینه ها خواهد شد.

هزینه تعمیر مبل سه نفره

هزینه تعمیر مبل ۹ نفره چقدر است

هزینه تعمیر مبل ۹ نفره مسلما بیشتر از هزینه تعمیر مبل ۷ نفره و یا ۳ نفره خواهد بود، چرا که به لوازم و متریال زیاد و همچنین مدت زمان بیشتری برای تعمیر نیاز است. بنابراین تاکید می کنیم که برای دریافت خدمات مربوط به تعمیرات مبل ۹ نفره، حتما به یک تعمیرکار حرفه ای که خدمات باکیفیتی را ارائه می دهد، مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که هزینه تعمیرات خرده کاری، به مراتب خیلی کم تر از هزینه تعمیرات کلی مبلمان است.

هزینه تعمیر مبل 9 نفره

هزینه تعمیر مبل راحتی ۷نفره چقدر است

برای برآورد هزینه تعمیر مبل راحتی ۷ نفره نیز شما باید مشخص کنید که نیازمند دریافت تعمیرات خرده کاری هستید یا تعمیرات کلی. در حالت کلی نرخ تعمیرات از ۳ میلیون تومان آغاز می شود؛ البته اگر نیاز به تعمیرات جزئی نیاز باشد، هزینه آن بسیار پایین تر از این نرخ خواهد بود. پس باز هم لازم است تاکید کنیم که برآورد دقیق هزینه ها را به متخصصین معتمد این زمینه بسپارید.

خبر خوب برای شما عزیزان این است که متخصصین ما در مجموعه ترنج، پیش از ارائه هر گونه خدماتی، ابتدا شرایط مبل را بررسی کرده، و سپس قیمت دقیق تعمیرات را به مشتری اعلام می کنند.

هزینه تعمیر مبل راحتی ۷نفره

قیمت رنگ کاری میز ناهار خوری

رنگ کاری میز ناهار خوری نیز مانند خدمات رویه کوبی و… جزو خدمات تخصصی است که باید توسط متخصصین حرفه ای ارائه شود. قیمت تعمیر و رنگ کاری میز ناهارخوری نیز از ۵۰۰,۰۰۰ تومان شروع شده و با توجه به حجم و مدت زمان کار، این مبلغ افزایش پیدا می کند.

به عنوان مثال برای میزی که دچار خط و خش جزئی شده است و نیازمند ترمیم رنگ به صورت جزئی است، هزینه بسیار پایینی دریافت خواهد شد. اما در مقابل، اگر میز ناهار خوری نیازمند تغییر رنگ و یا رنگ کاری کلی باشد، قطعا هزینه دریافتی بسیار بیشتر خواهد بود.

قیمت تعویض فوم مبل

قبل از هر چیزی بهتر است بدانید بودجه ای که برای خرید فوم نیاز است با توجه به جنس، نوع و مقدار فوم تعیین می شود. پس از آن باید مبلغی را نیز بابت دستمزد تعمیرکار، جهت تعویض فوم مبل در نظر بگیرید. لازم به ذکر است دستمزد متوسط برای تعویض فوم مبل از  ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان آغاز می شود.

هزینه تغییر رنگ چوب مبل

تغییر رنگ چوب مبل که منجر به خلق مبلمان جدید با هزینه ای بسیار کمتر از خرید مبلمان جدید می شود، یکی از خدمات پرتقاضا است چرا که تاثیر بسزایی در کاهش هزینه های افراد دارد. بهترین راه برای برآورد هزینه تغییر رنگ چوب مبل، دریافت مشاوره از متخصصین این حوزه است؛ زیرا هزینه تغییر رنگ چوب مبل، با توجه به رنگ و نوع آن، نوع مبلمان، مدت زمان و سختی کار و… متفاوت است.

از آنجایی که ما در مجموعه ترنج، خدمات تغییر رنگ چوب مبل را با جذاب ترین و متنوع ترین رنگ ها مانند رنگ سفید، طلایی، فندقی، طوسی، صدفی و مشکی ارائه می دهیم؛ بنابراین شرایطی را برای شما فراهم آورده ایم که در کوتاه ترین زمان ممکن با متخصصین ما در ارتباط باشید و بهترین پاسخ را برای سوالاتی که در ذهن دارید، دریافت کنید.

قیمت تقویت کلاف مبل

تقویت کلاف مبل یکی از مهم ترین و تخصصی ترین خدماتی است که تاثیر مستقیمی در میزان کیفیت سایر خدمات مربوط به تعمیرات مبل دارد؛ چرا که انجام تعمیرات مختلف روی یک کلاف سست و ضعیف، فقط منجر به از دست رفتن هزینه های شما خواهد شد.

به همین دلیل نیز پیش از شروع هر نوع تعمیری، ابتدا استحکام و دوام کلاف مبل سنجیده می شود. البته این موضوع درباره تعیین قیمت تقویت کلاف مبل نیز صادق است زیرا هر چه کلاف مبل نیاز به تعمیر بیشتری داشته باشد، به همان اندازه نیز باید هزینه بیشتری جهت تعمیر پرداخته شود. پس طبیعی است که پس از هر اقدامی ابتدا به صورت دقیق شرایط کلاف، استحکام و دوام آن مورد بررسی قرار گرفته شود و سپس با توجه به شرایط موجود، هزینه نهایی اعلام شود. بنابراین برای برآورد هزینه تعمیرات مبل و قیمت تقویت کلاف آن، خدمات مشاوره رایگان تیم تخصصی ما را از دست ندهید.

به طور کلی هزینه تک تک خدمات تعمیرات مبل بیشتر از مجموع هزینه های دریافتی خواهد بود به عبارتی شما با انجام کلیه خدمات تعمیرات مبل می توانید آفر ویژه ای دریافت کنید و هزینه های خود را به صورت قابل ملاحظه ای کاهش دهید.

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*