مرکز تعویض پارچه مبل در تهران

مرکز تعویض پارچه مبل در تهران
۲۳ / شهریور / ۱۴۰۳

اگر به دنبال مرکز تعویض پارچه و تعمیرات مبل در تهران هستید، می توانید از خدمات تعویض پارچه مبل در تهران استفاده کنید. خدمات تعمیرات مبل در تهران شامل تعویض پارچه و روکش مبل، تعمیر نشیمن و اسفنج مبل و رویه کوبی مبل است.

یکی از اجزای مهم مبل پارچه آن است که در اثر استفاده زیاد ممکن است دچار سایش و پارگی شود و در صورت بروز هرگونه مشکل در این بخش، می‌توان آن را تعمیر کرد. در مرکز تعویض پارچه مبل در تهران تعمیرکار حرفه‌ای با تجربه و مهارتی که دارد، روکش مبل را تعویض می‌کند. بعد از تعویض این قسمت مبل کاملا نو و جدید خواهد شد. تعویض روکش مبل راهی است که بتوانید مبلی نو و جدید با قیمت مناسب داشته باشید. در اینصورت نیازی به خرید مبل جدید نیست و مبل شما به راحتی و با هزینه کم نو می‌شود.

خدمات تعویض پارچه مبل در تهران

خدمات تعویض پارچه مبل در تهران شامل فرایندی است که در این فرایند مبل بررسی شده تا عیوب و خرابی‌های آن شناخته شود تا بتوان نسبت به تعمیر این خرابی‌ها اقدام کرد. خدمات تعویض مبل شامل موارد زیر هستند:

  • در مرحله اول با جداسازی منگنه‌های اتصال یافته به مبل و روکش، پارچه کهنه جدا می‌شود و در صورتی که نیاز باشد از پارچه کهنه به عنوان الگو استفاده شود، درزهای آن شکافته می‌شوند، باید توجه شود که این روکش سالم جدا شود تا بتوان به عنوان الگو از آن استفاده کرد.
  • بعد از جداسازی پارچه کهنه، دیگر بخش‌های مبل مانند کلاف، اسکلت و فنرها بررسی می‌شوند تا در صورت وجود مشکل و خرابی نسبت به تعمیر آن‌ها اقدام شود. مبل در صورتی ارزش تعمیر را دارد که کلاف یا اسکلت سالمی داشته باشد، زیرا همه وزن انسان و اجزای مبل بر روی اسکلت قرار می‌گیرد.
  • بعد از اینکه دیگر عیوب و خرابی‌های مبل برطرف شدند، باید پارچه جدید انتخاب شود، در انتخاب پارچه باید توجه کرد که نمونه‌ای را انتخاب کرد که تراکم و ضخامت بالایی داشته باشد، زیرا دوام و کیفیت پارچه، در دوام مبل تاثیر زیادی دارد. پارچه باید در برابر استفاده زیاد و سایش مقاوم باشد و به راحتی نیز بتوان آن را تمیز کرد. این پارچه در طرح، رنگ و مدل‌های متنوعی موجود است که باید بر اساس سبک دکوراسیون منزل خود و بر اساس سلیقه خود آن را انتخاب کنید.
  • بعد از انتخاب پارچه، آن را بر اساس الگو، برش می‌دهند و سپس آن را با چرخ مخصوص می‌دوزند. برش و دوخت پارچه باید توسط تعمیرکار با تجربه انجام شود، زیرا دوخت و برش اگر به درستی صورت نگیرد، روی پارچه کشش و چین ایجاد می‌شود و پارچه به خوبی روی مبل قرار نخواهد گرفت.
  • بعد از دوخت پارچه، آن را با منگنه و چسب مخصوص روی مبل نصب می‌کنند. نصب پارچه باید توسط تعمیرکار مجرب انجام شود، زیرا اگر این کار به درستی صورت نگیرد، پارچه به خوبی روی مبل نصب نمی‌شود و ظاهر مطلوب و بادوامی نخواهد داشت.

راهنمای تعویض پارچه مبلی

اگر می‌خواهید روکش مبل خود را عوض کنید باید در انتخاب پارچه جدید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • رنگ پارچه مبل را بر اساس رنگ وسایل خانه و سبک دکوراسیون خود انتخاب کنید و در صورتی که مبل از نوع استیل باشد، رنگ پایه‌ها و بخش‌های چوبی باید متناسب با رنگ پارچه مبل باشد.
  • برای خانه کوچک، پارچه‌ای خلوت و برای خانه‌های بزرگ طرح شلوغ را انتخاب کنید.
  • اگر از مبل زیاد استفاده می‌کنید و اگر در مکان شلوغ می‌خواهید از این وسیله استفاده کنید، روکشی تیره رنگ را برای آن انتخاب کنید.
  • اگر منزل شما کم نور است، پارچه با رنگ روشن را برای آن در نظر بگیرید.
  • اگر فرزند خردسال دارید و نگران کثیف شدن مبل خود هستید، پارچه‌ای با رنگ کاراملی، زغالی، نسکافه ای، فندقی و غیره را بهترین گزینه است.
  • اگر پارچه مبل با طرح ساده را انتخاب کردید، برای آن کوسن تهیه کنید.

شما می توانید برای تعویض پارچه مبلی خود در تهران از خدمات مبل ترنج استفاده کنید. خدمات تعویض پارچه مبلی شامل رویه کوبی و تعویض اسفنج مبل است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*