مبل ال بهتر است یا راحتی 

مبل ال بهتر است یا راحتی 
۱۷ / مرداد / ۱۴۰۳

خیلی از افراد که به مبل ترنج مراجعه می کنند تمایل دارند تا با تبدیل مبل راحتی به مبل ال و یا برعکس شکل تازه ای در موبلمان منزل خود ایجاد کنند. در هنگام تبدیل مبل با پرسش هایی مواجه اند که کدام مدل مبل برای آن ها مناسب است مبل ال یا مبل راحتی؟. آیا مبل ال مناسب خانه آن هاست و مزایا و معایب این مدل مبل چیست؟

مبلمان از وسایل مهم هر خانه‌ای هستند که مدل‌های ال و راحتی آن محبوبیت زیادی دارند. این مبل‌ها در رنگ و مدل‌های متنوعی طراحی شده و بر حسب دکوراسیون هر خانه‌ای انتخاب می‌شوند. به این دلیل که شیوه زندگی به سمت مدرنیته و راحتی سوق پیدا کرده، مبلمان راحتی و ال نیز مورد توجه زیادی قرار گرفته اند. هر یک از این مبلمان مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارند و هر کسی می‌تواند بسته به دکوراسیون خانه خود و مساحتی که در اختیار دارد از هر یک از این نمونه‌ها استفاده کند. در ادامه با مزایای مبل ال و راحتی و نکات خرید هریک آشنا می شوید.

مبل ال تخت خواب شو

مزایای مبل ال

مبل ال حجم کم و اندازه کوچکی دارد و نسبت به نوع راحتی از تعداد نشیمن بیشتری برخوردار است. از این نوع مبل در گوشه سالن استفاده می‌شود، به همین دلیل گوشه سالن به خوبی پوشش داده شده و بهترین استفاده را می‌توان از فضا برد، بنابراین می‌توان گفت این مبل مناسب فضای کوچک است. باید توجه داشت که این مدل مبل قیمت مناسبی داشته و نمونه‌های باکس دار نیز محبوبیت زیادی دارد، زیرا وسایل زیادی را در باکس آن می‌توان نگهداری کرد.

از دیگر مزیت های مبل ال قابلیت تخت خواب شو بودن این مبل است بسیاری از مدل های مبل ال قابلیت تخت خواب شو دارند که از مزایای مبل ال است.

مزایای مبل ال

مزایای مبل راحتی

مبل راحتی برخلاف مبل ال از چند تکه جداگانه تشکیل شده و انعطاف پذیرتر است، بنابراین می‌توانیم طبق سلیقه خودمان چیدمان آن را انجام دهیم. این مبل در ست‌های ۵.۷ و ۹ نفره موجود است که بر اساس فضا و بودجه خود می‌توانیم هر مدلی را انتخاب کنیم. در مبل‌های راحتی تنوع در طرح و مدل بیشتر است و مشتری حق انتخاب بیشتری دارد.

مزایای مبل راحتی

نکات مهم در خرید مبل ال و راحتی

در هنگام خرید مبل ال و راحتی به نکات زیر توجه کنید:

  • رنگ و طرح مبل باید ساده باشد تا آزادی بصری فضا فراهم باشد. با رنگ‌های مکمل و خنثی می‌توانید، تضاد رنگی ایجاد کنید.
  • پیش از خرید مبل مساحت فضا را در نظر بگیرید و بر اساس فضا آن را خرید کنید، اگر فضای کمی در اختیار دارید نمونه‌ای کوچک را انتخاب کنید.
  • برخی مدل‌های مبل ال در دو طرف دارای دسته هستند و در برخی مدل‌ها تنها در یک طرف دسته وجود دارد. در مدل‌هایی که در یک طرف آن‌ها دسته وجود ندارد، می‌توان به عنوان استراحتگاه استفاده کرد.
  • روکش مبل راحتی و ال در انواع مدل‌های چرم و پارچه‌ای موجود است که نوع چرم برخلاف نوع پارچه‌ای به مراقبت بیشتری نیاز دارد. نمونه‌های پارچه‌ای در رنگ و کیفیت‌های مختلفی عرضه می‌شود که باید نوعی را انتخاب کرد که دوام بالایی داشته باشد.
امتیاز دهید.
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*