قیمت تعویض روکش صندلی ناهارخوری و رویه کوبی 

قیمت تعویض روکش صندلی ناهارخوری و رویه کوبی 
۱۹ / شهریور / ۱۴۰۳

صندلی ناهارخوری یکی از وسایلی است که خیلی‌ها از آن استفاده می‌کنند و این وسیله به دلیل استفاده مدام، ممکن است دچار پوسیدگی و پارگی شود. تعمیرات صندلی ناهار خوری در بخش های مختلف مانند پایه، پارچه صندلی، چوب، اسفنج و ابر و موارد دیگر انجام می شود که در این محتوا به تعویض روکش مبل پرداخته می شود.

در مدل‌های مختلفی موجود است که در صورت بروز مشکل در روکش این وسیله امکان تعمیر و رویه کوبی آن وجود دارد. با تعمیر روکش، ظاهر صندلی با هزینه کم، نو و تمیز می‌شود و دیگر نیازی به خرید صندلی جدید نخواهد بود. قیمت تعویض روکش صندلی ناهارخوری و رویه کوبی آن نیز بسته به کیفیت مواد اولیه به کار رفته، نوع و میزان تعمیرات متفاوت خواهد بود.

قیمت پارچه برای صندلی ناهارخوری

پارچه صندلی ناهارخوری در طرح، رنگ، مدل و جنس‌های مختلفی عرضه می‌شود که قیمت آن بسته به عوامل مختلفی فرق دارد که این عوامل عبارتند از:

  • نوع پارچه: پارچه مخصوص صندلی ناهارخوری در مدل‌ها و جنس‌های مختلفی مانند مازراتی، مخمل، چرمی و غیره موجود است که هر یک بسته به کیفیت و جنس قیمت‌های مختلفی دارند. همچنین هر نوعی از این پارچه‌ها نیز بسته به تراکم و ضخامت در کیفیت‌های مختلفی موجود هستند که هر چه ضخامت و تراکم آن‌ها بیشتر باشد، قیمت بیشتری خواهند داشت.
  • تعداد صندلی ها: قیمت پارچه صندلی به صورت متری محاسبه می‌شود و هر چه تعداد صندلی بیشتر باشد، به پارچه به میزان بیشتری نیاز است، بنابراین قیمت پارچه بیشتر خواهد شد.
  • برند پارچه: پارچه مخصوص صندلی در انواع برندهای ایرانی و خارجی موجود است که برندهای خارجی قیمت‌های بیشتری دارند. در برندهای ایرانی نمونه‌های باکیفیت و قیمت مناسب زیادی موجود هستند که طرح و رنگ های متنوعی دارند. به طور کلی قیمت پارچه صندلی از ۲۰۰ هزارتومان تا ۶۰۰ هزار تومان براورد می شود.

قیمت تعمیر اسفنج صندلی ناهارخوری

اسفنج صندلی ناهارخوری اصولا کرم رنگ است و ظاهری متخلخل و وزن سبکی دارد. در اصل ماده تشکیل دهنده آن پلی یول، ایزوسیانات و آب است که آب باعث افزایش حجم و انبساط آن می‌شود. اسفنج بسته به نوع دارای ضخامت‌های مختلفی بوده که هر چه تراکم و چگالی بیشتری داشته باشد، ضخامت و دوام بیشتری دارد، در نتیجه قیمت بیشتری خواهد داشت.

اسفنج‌ها بسته به چگالی و تراکم در انواع مختلف ۱۵.۱۷، ۲۰.۲۵، ۳۰ و ۳۵ دسته‌بندی می‌شوند که هر یک از نظر قابلیت ارتجاع، انعطاف پذیری، سختی و غیره متفاوت هستند. بهترین نوع اسفنج نمونه‌های ۳۰ و ۳۵ هستند که تراکم و قیمت‌های بالاتری دارند. در صورتی که در صندلی از اسفنج باکیفیت استفاده شود، دوام آن بیشتر خواهد شد.

قیمت تعمیر اسفنج صندلی ناهارخوری

قیمت رویه کوبی صندلی ناهارخوری

با رویه کوبی صندلی ناهارخوری می‌توانید مبل خود را نو و جدید کنید. در این فرایند روکش، اسفنج و پشتی صندلی تعمیر می‌شود. به طور کل هزینه رویه کوبی بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود:

  • نوع مواد اولیه: پارچه و فوم از مواد اولیه به کار رفته در تعمیرات صندلی است و هر چه پارچه بادوام و مستحکم باشد، هزینه رویه کوبی بیشتر خواهد شد، هر چه صندلی لوکس و ظریف باشد، پارچه گرانتری در آن استفاده می‌شود و پیچیدگی نصب در آن بیشتر است. فوم یا اسفنج نیز در کیفیت‌های مختلفی عرضه می‌شود.
  • دستمزد تعمیرکار: برحسب میزان تخصص و مهارت تعمیرکار و حجم کار دستمزد تعمیرکار متفاوت است. هر چه مدل صندلی ظریف و پیچیده‌تر باشد، تعمیرکار باید وقت بیشتری را صرف تعمیر آن کند و در نتیجه هزینه تعمیر بیشتر خواهد شد.
  • مدل و تعداد صندلی: صندلی ناهارخوری در مدل‌های متنوع و به تعداد مختلفی وجود دارد که هر چه تعداد صندلی بیشتر باشد و هر چه اندازه آن‌ها بزرگتر باشد، مقدار فوم و پارچه بیشتری در آن‌ها به کار می‌رود، در نتیجه هزینه رویه کوبی بیشتر خواهد شد. مثلا هزینه رویه کوبی میز ناهارخوری سلطنتی از نوع ساده بیشتر است.

قیمت رویه کوبی صندلی ناهارخوری

در این بخش به قیمت تعویض روکش صندلی ناهارخوری و رویه کوبی پرداختیم برای اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه ها می توانید با ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید.
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*