جدیدترین مدل‌های مبل استیل و سلطنتی

 جدیدترین مدل‌های مبل استیل و سلطنتی
۰۴ / مرداد / ۱۴۰۳

همه افراد دوست دارند تا هنگام خرید مبل با مد روز پیش بروند در این محتوا به  جدیدترین مدل‌های مبل استیل و سلطنتی سال ۱۴۰۳ اشاره خواهیم کرد. مدل های لورنزو، چراغان، زمرد و الگانت از جدیدترین مدل های مبل استیل است.

مبل سلطنتی و استیل از جمله مبلمانی هستند که در آن‌ها چوب زیادی به کار رفته و دسته، پایه و لبه‌های مبل را چوب تشکیل داده است، در این چوب‌ها نیز با منبت کاری نقش و نگارهای متنوعی ایجاد شده که این بر زیبایی مبل افزوده است. این مبل‌ها دارای ارتفاع بلند و نسبت به نمونه‌های راحتی، اندازه‌های نسبتا کوچکی هستند، همچنین بیشتر در دکوراسیون کلاسیک استفاده می‌شوند. این وسیله در طرح، رنگ و مدل‌های متنوعی تولید می‌شود که در ادامه در مورد جدیدترین مدل‌های مبل سلطنتی صحبت خواهیم کرد.

انواع مدل‌های جدید مبل سلطنتی و استیل

مبل سلطنتی و استیل در مدل‌های مختلفی موجود است که هر یک را معرفی خواهیم کرد:

مبل سلطنتی و استیل ایتالیایی

این مدل مبل از چوب راش، گیلاس و بلوط تولید می‌شود و قیمت بالایی دارد. جهت ساخت آن بهترین چوب و بهترین نقوش منبت کاری به کار می‌رود. به دلیل ظاهر پر زرق و برقی که داشته، محبوبیت زیادی دارد. رنگ‌های خنثی، تناسب و تقارن در آن به وضوح دیده می‌شود.

مبل سلطنتی و استیل ایتالیایی

مبل استیل ترک

مبل استیل و سلطنتی ترک محبوبیت زیادی دارد و با وجود آن نمای کلاسیک و منحصر به فردی ایجاد خواهد شد. ولی هم اکنون مدل‌های این نمونه مبل در ایران توسط تولید کنندگان در کیفیت‌های بالا تولید می‌شوند.

مبل استیل ترک

مبل سلطنتی و استیل کلاسیک

این مدل مبل‌ها از نمونه‌های سبک هستند که در طرح‌های ساده تولید می‌شوند. با وجود اینکه این مبل‌ها دارای دسته‌ای چوبی هستند، ولی با پارچه، آن‌ها را پوشش می‌دهند تا استفاده از مبل راحت باشد. حکاکی و کنده کاری به کار رفته در این وسیله در طرح و نقش‌های مختلف، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. به طور کل باید عنوان کرد که در ساخت آن از سادگی و تجمل به صورت تلفیقی استفاده شده، همچنین در دکوراسیون مدرن به کار می‌رود.

خوشبختانه مبل ترنج این امکان را برای شما فراهم کرده است تا مبلمان استیل خود را به شکل های مختلف بازسازی کنید برای این خدمات می توانید از تعمیرات مبل سلطنتی استفاده کنید.

مبل استیل و سلطنتی پتینه

پتینه به نوعی به معنی زنگار و کهنه بوده و مبل پتینه از جمله مبلمان کلاسیک است که در دکوراسیون کلاسیک استفاده می‌شود. این مبل زیبایی خاصی داشته و در اشکال متنوعی تولید می‌شود.

مبل استیل و سلطنتی پتینه

مبل استیل و سلطنتی مصری

مبل مصری توسط تولید کنندگان ایرانی در کیفیت‌های بالایی تولید می‌شود. این مبل اکثرا از چوب راش گرجستان تولید شده و بسیار مستحکم و سخت ساخته شده است. پارچه به کار رفته در آن نیز بسیار زیبا، خوش رنگ و با کیفیت بوده و فوم به کار رفته در آن کیفیت بالایی دارد.

مبل استیل و سلطنتی مصری

مبل استیل و سلطنتی مدل الگانت

مبل مدل الگانت دارای نشیمنی با فوم یک تکه و پشتی لمسه دوزی یا چستر است که منبت کاری‌های بخش چوبی در نقوش متنوع ایجاد شده‌اند. همچنین این مبل از بهترین چوب و باکیفیت‌ترین پارچه ساخته می‌شود.

مبل استیل و سلطنتی مدل لورنزو

این مدل مبل در مدل گرد و بدون زاویه طراحی می‌شود و پشتی و دسته‌های آن بلند هستند و به بیرون متمایل شده اند. نشیمن آن از نوع یک تکه و پایه‌ها کوتاه هستند که منبت‌های‌ها در بخش‌های چوبی مشاهده می‌شوند، اسفنج ضخیم ۳۵ نیز در کفی و پشتی آن به کار می‌رود.

مبل استیل و سلطنتی مدل لورنزو

مبل استیل و سلطنتی مدل افسون

این مدل مبل دارای پشتی در مدل چستر و دارای نشیمن در مدل ساده است که بخش‌های چوبی، پارچه و فوم آن کیفیت بالایی دارند. این مبل از دسته‌های بلند و حلزونی و اسفنج نشیمن یک تکه تشکیل شده که پایه‌های بلند و منحنی نیز از دیگر مشخصاتش است.

مبل استیل و سلطنتی مدل افسون

مبل استیل و سلطنتی مدل زمرد

مبل زمرد از اسفنج حجیم و لمسه دوزی‌های منظم تشکیل شده که اسفنج کفی آن از نوع جداپذیر است. این مبل به شکل بدون زاویه و نیم دایره طراحی شده است.

مبل استیل و سلطنتی مدل زمرد

مبل استیل و سلطنتی چراغان

مبل مدل چراغان، از منبت کاری‌های متنوع تشکیل شده و دسته‌ای با اسفنج حجیم و حلزونی دارد. همچنین پایه‌های کوتاه و اسفنج یک تکه از دیگر مشخصاتش است.

مبل استیل و سلطنتی چراغان
با جدید ترین مدل های مبل استیل آشنا شدیم. به نظر شما کدام یک از مدل ها برای زندگی امروز بهتری است؟ شما کدام مدل مبل سلطنتی را می پسندید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*