تعمیر مبل تختخواب شو به همراه تعمیر جک

تعمیر مبل تختخواب شو
۰۳ / تیر / ۱۴۰۳

اگر مبل تخت خواب شو شما دچار آسیب شده است به راحتی می توانید با تعویض روکش و فوم مبل مبل های خود را نو کنید. خدمات مبل تختخواب شو با تعویض پارچه، تعمیر جک، تعویض فوم و زیرسازی مبل تختشو انجام می شود.

مبل تختخواب شو، یک مبل کمجا محسوب می‌شود که برای فضاهای کوچک و آپارتمان‌های نقلی مناسب است. این نوع مبلمان با ارائه دو کارکرد متفاوت در یک مبل به محبوبیت زیادی دست یافته‌اند. اما همین کارکرد و استفاده مداوم از این نوع مبل به مرور زمان باعث فرسودگی و نیاز به تعمیر مبل‌های تختخواب شو می‌شود. ما می‌خواهیم تعمیر مبل تختخواب شو، جک مبل، روکش و پارچه، فوم و… را برای شما شرح دهیم. امیدواریم که بتوانیم با توجه به تجربه‌ای که در مرکز تعمیرات مبل ترنج بدست آورده‌ایم، به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم.

تعمیرات مبل تختخواب شو

تعمیر جک مبل تختخواب شو

جک مبل تختخواب شوکه قلب مبلمان چند‌‌کاره شما است. یعنی اصلی ترین بخش این مبل و ستون فقرات مبل تختخواب شو محسوب می‌شود و نقش مهمی در باز و بسته شدن روان و ایمن آن دارد. خراب شدن جک‌ مبل تختخواب شو می‌تواند باعث مشکلاتی مثل گیر کردن مبلمان در حالت باز یا بسته، ایجاد سر و صدای آزاردهنده و یا حتی آسیب به سازه مبل طی استفاده از آن شود. نشانه‌های خرابی جک مبل تختخواب شو که ما میتوانیم از آنها به خرابی مبل پی ببریم این است:

  • باز یا بسته نشدن کامل مبل
  • صدای جیرجیر یا تق تق موقع باز و بسته شدن مبل
  • لق شدن مبل در حالت باز

تعمیرات جک مبلمان تختخوابشو، توسط مرکز ترنج به صورت تخصصی و با استفاده از امکانات و قطعات اورجینال، انجام می‌گیرد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ترنج تماس بگیرید.

مراحل تعمیر جک مبل تختخواب شو

برای تعمیر جک مبل‌ها، ابتدا باید ببینیم که آیا خودمان میتوانیم این کار را انجام دهیم یا اینکه باید این کار را به افراد متخصص این کار واگذار کنیم. در حالت کلی مراحل تعمیر جک مبل، در مرکز ترنج، به شرح زیر باید انجام می‌شود:

  • جک‌های مبل تختخواب شو در انواع مختلفی وجود دارند. این جک‌ها در انواعی مانند فنری، گازی و هیدرولیکی در بازار موجود هستند. شناسایی نوع دقیق جک برای تهیه یدک مناسب یک کار ضروری و لازم است.
  • سپس باید با توجه به نوع و مدل مبل، اجزای مربوط به جک را جدا کنیم.
  • جک خراب شده را با نمونه جدید و مناسب جایگزین کنیم. گاهی اوقات و در برخی از موارد، ممکن است با یک تعمیر جزئی مشکل مبل برطرف شود.
  • پس از تعمیر یا تعویض جک شما میتوانید اجزای جدا شده مبل را مجدّداً سر جای خود قرار دهید و دوباره از مبل خود استفاده کنید.

تعمیر روکش و پارچه مبل تختخواب شو

پارچه و روکش مبل یکی از اجزای مبل است که همیشه در معرض دید قرار دارد بنابراین مهم است که تمیز و عاری از هرگونه خرابی باشد. پارچه مبل در دسترس ترین قسمت مبل است که ممکن است آسیب های زیادی ببیند. این آسیب‌ها برای پارچه و روکش مبل تختخواب شو ساییدگی، پارگی، کثیف شدن و یا رنگ پریدگی است.

تعمیر روکش و پارچه مبل تختخواب شو

تعویض یا ترمیم روکش و پارچه می‌تواند به طور کامل ظاهر مبل شما را تغییر دهد و به آن تازگی ببخشد. کار تعمیر روکش و پارچه مبل تختخواب شو مراحلی دارد که از جمله این مراحل میتوان به انتخاب پارچه جدید، جداسازی روکش قدیمی، اندازه‌گیری و برش پارچه جدید، دوخت روکش جدید و در آخر روکش کردن مبل اشاره کرد. اما این مراحل شرایطی نیز برای خود دارند مثلاً این که:

  • پارچه جدید باید با دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشد و از نظر جنس و کیفیت مناسب برای روکش مبل باشد.
  • روکش قدیمی به دقت از روی مبل جدا شود.
  • با استفاده از الگوهای تهیه شده از روکش قدیمی، پارچه جدید برش داده شود.
  • روکش جدید با ظرافت و دقت دوخته ‌شود.
  • روکش جدید روی مبل کشیده شده و محکم شود.

تعمیر روکش و پارچه مبل تختخواب شو

تعویض فوم مبل تختخواب شو

فوم مبل یکی دیگر از اجزای مبل است که باید شرایط خوبی داشته باشد تا هنگام استفاده از مبل بتوان بیشترین راحتی را هنگام نشستن داشته باشیم. گاهی اوقات فوم مبل تختخواب شو به مرور زمان فشرده می‌‌شود و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. این موضوع می‌تواند منجر به ناهمواری سطح مبل، افتادگی و یا ایجاد گودی در آن شود. تعویض کردن فوم می‌تواند آسایش و راحتی را به هنگام نشستن، خواب یا استراحت روی مبل تختخواب شو به شما بازگرداند. تعویض فوم مبل نیز دارای مراحلی است که این مراحل شامل موارد زیر است:

  • انتخاب فوم جدید باید با توجه به وزن و نوع استفاده از مبل باشد. تراکم و دانسیته فوم در تعیین میزان سفتی یا نرمی آن نقش مهمی دارد.
  • جداسازی فوم قدیمی باید با دقت انجام ‌شود.
  • با استفاده از الگوهای تهیه شده از فوم قدیمی، فوم جدید با دقت برش داده ‌شود. توجه داشته باشید که ضخامت فوم جدید باید متناسب با مدل مبل و نیاز شما باشد.
  • فوم جدید باید به آرامی و با دقت در جای خود قرار داده ‌شود. در برخی موارد ممکن است برای فیکس کردن فوم از چسب مخصوص استفاده شود.
  • و در پایان روکش مبل مجدداً روی فوم جدید کشیده شده و محکم ‌شود.

قیمت تعمیر مبل تختخواب شو

قیمت تعمیر مبل تختخواب شو به عوامل مختلفی مانند نوع خرابی، مدل مبل، جنس پارچه و دستمزد تعمیرکار بستگی دارد. به طور کلی، قیمت تعمیر در جاهای مختلف و شهرهای مختلف متفاوت بوده و به عواملی مانند میزان و نوع خرابی بستگی دارد. مرکز ترنج تمامی هزینه‌ها را بر اساس نوع تعمیرات، به صورت منصفانه، مقرر کرده و به اطلاع مشتریان گرامی می‌رساند.

انواع مبل تختخواب شو برای تعمیر

مبل‌ها همیشه در معرض فرسودگی، پارگی و شکستگی هستند. مبل‌های تختخواب شو نیز از این امر مستثنی نیست. تمامی مدل‌های مبل تختخواب شو، اعم از یک نفره، دو نفره، چستر، کلاسیک و مدرن قابل تعمیر هستند. تعمیرکاران مجرب ترنج با شناخت انواع مختلف جک، مکانیزم و سازه مبل‌های تختخواب شو، قادر به رفع عیوب و مشکلات مدل‌های مختلف این نوع مبلمان هستند.

تعمیر مبل تختخواب شو یک نفره

مبلهای تختخواب شو در ابعاد گوناگونی وجود دارند.این مبل‌ها یک نفره ،دو نفره و یا سه نفره هستند. مبل‌های تختخواب شو یک نفره به دلیل ابعاد کوچکتر و ساختار ساده‌تر، معمولاً نیاز به تعمیرات پیچیده‌ای ندارند. خرابی‌های رایج در این نوع مبل‌ها شامل خرابی جک، پارگی یا کثیف شدن روکش و فشردگی فوم می‌باشد. این مبل‌ها به دلیل سبک و کوچک بودن به راحتی حمل می‌شوند.

تعمیر مبل تختخواب شو دو نفره

مبل‌های تختخواب شو دو نفره به خاطر حجم زیاد و وزن بیشتر و همچنین مکانیزم پیچیده‌تر، شاید نیاز به تعمیرات تخصصی‌تری داشته باشند. خرابی‌های مبل‌های دو نفره هم مانند مبل‌های تک نفره است. با این تفاوت که تعمیر جک و مکانیزم باز و بسته شدن مبل در آنها از حساسیت بیشتری برخوردار است و به نسبت مبل تک نفره پیچیده تر است. بنابراین نیاز به تعمیر توسط تعمیرکاران حرفه‌ای ترنج دارد.

تعمیر مبل تختخواب شو چستر

مبل‌های تختخواب شو چستر به دلیل استفاده از پارچه‌های دکمه‌دار، به تعمیرات ظریف‌تری در ناحیه‌ی روکش و پارچه نیاز دارند. تعمیرکارهای ماهر ترنج با داشتن تخصص در زمینه فنون دوخت و رویه‌کوبی مبل چستر می‌توانند این نوع مبل‌ها را به طور کامل ترمیم کرده و آن را بازسازی کنند.

تعمیر مبل تخت خواب شو برند مبلیران و سیب

اگر دارای مبل تخت خواب شو برند مبلیرات و سیب هستید به راحتی می توانید با مراجعه به مبل ترنج تعمیرات مبل خود را انجام دهید.

تعمیرات مبل تختشو به راحتی با قیمت مناسب برای شما انجام می شود. اگر سوالی در خصوص تعمیرات مبل تخت خواب شو دارید می توانید از کارشناسان ما سوال کنید.

 

امتیاز دهید.
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*