تعمیرات و رویه کوبی مبل شمال غرب تهران

تعمیرات و رویه کوبی مبل شمال غرب تهران
۱۴ / مرداد / ۱۴۰۳

ارائه خدمات تخصصی تعمیرات مبل در تهران از هدف های اصلی مبل ترنج است. ساکنین شمال غرب تهران از جمله زعفرانیه، سعادت آباد، ولنجک، شهرک غرب، اوین و درکه می توانند از خدمات تعمیرات مبل شمال غرب استفاده کنند. در مرکز تعمیرات و رویه کوبی مبل شمال غرب تهران، تمامی قسمت‌های مبل مانند پارچه، فوم، اسفنج، کلاف، فنرها و اتصالات قابل تعمیر و تعویض هستند.

هزینه تعویض روکش در شمال غرب تهران از چقدر شروع می‌شود؟

هزینه تعویض روکش مبل در شمال غرب تهران بسته به عوامل مختلفی فرق دارد، حتی اگر یک بخش مبل مانند پارچه مبل نیز تعویض شود، بسته به اینکه کیفیت پارچه چگونه است، قیمت متفاوت خواهد بود. بنابراین نمی‌توان همیشه قیمت ثابتی را اعلام کرد. اگر تعمیرات جزیی باشد، مانند رفو و وصله کردن پارچه، قیمت بسیار کمتر است.

به طور کلی هزینه تعویض روکش پارچه از دو میلیون شروع می‌شود، لذا هر چه ضخامت پارچه و تراکم آن بیشتر باشد، هزینه تعمیر مبل بیشتر خواهد بود. تعمیر کار، جهت تعیین قیمت تعویض پارچه مبلی، دستمزد و قیمت پارچه را محاسبه خواهد کرد. اگر پارچه مبل از نوع چرم است و دچار پارگی شده، می‌توانید روکش را از چرم به پارچه تغییر دهید و برعکس. لذا قیمت چرم نیز بسته به کیفیت‌ها و مدل‌ها مختلف خواهد بود.

هزینه تعویض روکش در شمال غرب تهران

تعمیر کلاف و استحکام کف مبل در شمال غرب تهران

کلاف یا اسکلت مبل همان قسمتی است که تمام اجزا، روی آن نصب شده‌اند و این اسکلت است که وزن دیگر اجزا و وزن انسان را تحمل می‌کند. بنابراین کلاف باید سالم باشد، تا بتوان مبل را تعمیر کرد و دیگر اجزا را روی آن نصب کرد، در غیر اینصورت تعمیر مبل ممکن نخواهد بود.

برخی اوقات مشکلی که در کلاف ایجاد می‌شود، جزیی است و تعمیر آن ممکن خواهد بود. مثلا در اتصالات آن مشکل ایجاد می‌شود یا مشکلی جزیی در آن به وجود می‌آید. اگر حین استفاده از این وسیله، صداهایی حاکی از لقی در مبل شنیدید، نشان می‌دهد که در کلاف مبل مشکل ایجاد شده است. در این صورت تعمیر کار جهت اینکه از سالم بودن آن اطمینان حاصل کند، اجزای مبل را خارج کرده تا کلاف را بتواند ببینید و مشکل آن را بررسی کند. شما می‌توانید تمامی اجزای مبل خود را در شمال غرب تهران با قیمت مناسب تعمیر کنید.

تعمیر مبل فرایندی است که در آن تمامی اجزا و عناصر مبل بررسی شده و در صورت نیاز نسبت به تعمیر یا تعویض آن‌ها اقدام می‌شود. برخی از اجزای مبل مانند کلاف در درون دیگر اجزا قرار گرفته‌اند و باید پیش از تعمیر، این قسمت‌ها بررسی شوند، جهت بررسی کلاف تعمیرکار پارچه و فوم را خارج کرده و آن را بررسی می‌کند. برخی از اجزا نیز قابل دید هستند، مانند پارچه که پارگی یا فرسودگی یا تغییر رنگ در آن مشاهده می‌شود. اگر قصد استفاده از خدمات تعمیر مبل را دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید.
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*