تعمیرات مبل چستر

مبل های چستر هم مانند مبل های دیگر دچار خرابی می شوند، اگر مبل چستر شما نیز دچار خرابی شده است می توانید با تماس با کارشناسان ما تعمیر مبلمان چستر خود را انجام دهید. تعمیرات مبل چستر شامل تمامی خدمات رویه کوبی، تعویض پارچه مبلی، تعمیر دکمه و تقویت کلاف مبل برای انواع مبل چستر قابل انجام است.

تعویض پارچه و رویه کوبی مبل چستر

مبل چستر در تعداد نفرات متفاوت، مانند هفت، هشت یا نه نفره تولید و به بازار عرضه می‌گردد. مبلمان چستر با ظاهری زیبا و شکیل و دکمه‌های نفیس، از محبوبیت بالایی برخوردار است. مبل چستر به دلیل ساختار پیچیده و ظرافت‌های زیاد، در صورت نیاز به تعمیر، باید به دست افراد مجرب و متخصص سپرده شود‌.

تعویض پارچه و رویه کوبی مبل چستر به فرایندی گفته میشود که طی آن، پارچه مبل که دچار پارگی یا کهنگی شده است را، با پارچه نو جایگزین می‌کنند‌. انجام این کار اثرات مرور زمان بر روی مبلمان از بین برده و یک مبل جدید و نو در اختیار شما قرار می‌دهد. در واقع تعویض پارچه و رویه کوبی مبل چستر می‌تواند به طور کامل ظاهر این مبلمان را دگرگون کرده و به آن طراوت و شادابی ببخشد.

تعویض پارچه و رویه کوبی مبل چسترجهت اطلاع و آگاهی شما همراهان عزیز، مراحل تعویض پارچه مبل را بررسی می‌کنیم.

  • انتخاب پارچه جدید: پارچه بهتر است با دکوراسیون، همخوانی داشته و از نظر جنس، طرح و رنگ با سبک کلاسیک و اصیل این نوع مبلمان سازگار باشد.
  • جداسازی پارچه و رویه قدیمی: با دقت و ظرافت، پارچه و رویه قدیمی از روی مبل جدا می‌شود.
  • آماده سازی فوم و اسکلت مبل: در صورت نیاز، فوم مبل تعویض یا ترمیم شده و اسکلت مبل از هرگونه آلودگی یا آسیب احتمالی پاکسازی می‌شود.
  • برش و دوخت پارچه جدید: با استفاده از الگوهای تهیه شده از رویه قدیمی، پارچه جدید با دقت برش داده می‌شود و سپس با ظرافت و مهارت تمام، دوخته و آماده نصب می‌شود.
  • رویه کوبی مبل: رویه جدید با دقت و ظرافت بر روی مبل کشیده شده و محکم می‌شود. در این مرحله، توجه به چین و چروک‌های پارچه و تناسب آن با دکمه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

تعمیر دکمه مبل چستر

عنصر اصلی شکل دهنده ظاهر شیک مبلمان چستر دکمه‌ها هستند. این دکمه ها به مرور زمان ممکن است شل شده، کنده شده یا آسیب ببینند. تعمیر دکمه مبل چستر زیبایی و اصالت مبلمان چستر را حفظ کرده و به زیبایی بیشتر آن کمک می‌کند. از این رو مراحل تعمیر دکمه مبل چستر را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

مراحل تعمیر دکمه مبل چستر، پیچیده نیست و توسط تعمیرکاران متخصص به راحتی قابل انجام است. تنها کافیست به مراکز معتبر مراجعه کرده و درخواست تعمیر دکمه مبل چستر را ثبت نمایید. اما در حالت کلی مراحل تعمیر دکمه مبل چستر به صورت زیر است:

  • بررسی و شناسایی دکمه‌های آسیب دیده: دکمه‌های شل شده، کنده شده یا آسیب دیده به دقت بررسی و شناسایی می‌شوند.
  • نصب دکمه‌های جدید: در صورت نیاز، دکمه‌های جدید با جنس، طرح و رنگ مناسب جایگزین دکمه‌های آسیب دیده می‌شوند.
  • محکم کردن دکمه‌های شل شده: دکمه‌های شل شده با استفاده از نخ و سوزن مناسب و یا ابزارهای مخصوص، مجدداً در جای خود محکم می‌شوند.

تعمیر مبل چستر مدرن و ترک

مبل‌های چستر مدرن و ترک، مدلی از مبلمان چستر است که  ظرافت و طراحی نوین را به نمایش می‌گذارد. به همین دلیل انجام امورات تعمیرات آن ها کمی پیچیده تر از چسترهای دیگر است. تعمیر این نوع مبلمان، باید توسط افراد متخصص و با آگاهی از ظرافت‌های خاص آنها انجام شود.  مراحل انجام تعمیرات این مدل مبل چستر، به شرح زیر است:

  • ترمیم و بازسازی اسکلت: استحکام و پایداری مبل، شرط اصلی آسایش و ایمنی شماست. تعمیرکاران مجرب، با بررسی دقیق اسکلت مبل، نقاط آسیب‌دیده را شناسایی و ترمیم می‌کنند تا از لرزش، ناپایداری و ایجاد صداهای ناخوشایند جلوگیری شود.
  • تعویض و ترمیم فوم و اسفنج: فوم و اسفنج بخش اصلی نشیمن و تکیه‌گاه مبل هستند و با گذشت زمان، فرسوده و نامناسب می‌شوند. تعویض اسفنج با فوم‌های مرغوب و با دانسیته بالا، راحتی و آسایش مبلتان را به ارمغان می‌آورد.
  • رویه‌کوبی و لمسه‌کاری: رویه مبل، چهره‌ اصلی آن را تشکیل می‌دهد و انتخاب پارچه‌ای مناسب و باکیفیت، عمر مبلتان را نیز افزایش می‌دهد. در بخش تعویض روبه مراحل انجام تعویض روکش مبلمان چستر را خدمتتان توضیح دادیم.
  • رنگ‌آمیزی و جلاکاری: رنگ و جلا، به مبل شما جلوه‌ای نو و تازه می‌دهد. تعمیرکاران با استفاده از رنگ‌های مرغوب و متناسب با جنس چوب، ظاهری زیبا و یکدست به مبلتان می‌بخشند.

تعمیرات مبل چستر با پارچه چرم

پارچه چرم به دلیل مقاومت بالا در برابر سایش و پارگی و زیبایی که دارد، بسیار مورد توجه مبل‌سازان چستر قرار می‌گیرد.  در هنگام انجام تعمیرات مبل چستر با پارچه چرم، انتخاب نوع و ضخامت مناسب چرم برای رویه کوبی مبل چستر از اهمیت بالایی برخوردار است. هم‌چنین داشتن مهارت و تخصص کامل با نحوه برش، دوخت چرم نیز مهم است.

نکات مهمی مانند همیشه تمیز نگهداشتن و زدودن گرد و غبار از سطح چرم و…. در مراقبت و نگهداری پارچه چرم وجود دارد که زیبایی و طول عمر چرم مبل چستر، را افزایش می‌دهد. بیان این نکات خارج از موضوع این مطلب است.

رویه کوبی و تعمیر مبل چستر راحتی

داشتن فوم‌های نرم‌تر و پشتی‌های بلندتر، ویژگی برتر مبلمان چستر راحتی است. رویه کوبی و تعمیر این نوع مبلمان نیز باید با توجه به این ویژگی انجام شود. در مرکز معتبر ترنج، فوم‌های مورد استفاده در مبل‌های چستر راحتی، از تراکم و دانسیته مناسب برخوردار بوده و به اندازه کافی نرم و راحت است.

همچنین پشتی و دسته‌های مبل‌های چستر راحتی، هنگام تعمیر به طور کامل رویه کوبی می‌شوند. درنهایت تعمیر مبل راجتی باید به گونه‌ای انجام شود که تناسب و زیبایی ظاهری آن حفظ شود.

تعمیرات مبل چستر کلاسیک

مبل‌های چستر نوع کلاسیک، جهت ایجاد فضایی کلاسیک بهترین گزینه است. ترکیبی از زیبایی، ظرافت و به روز بودن ساختار مبل چستر کلاسیک را می‌سازد. تعمیر این مدل مبلمان چستر، توسط تعمیرکاران حرفه‌ای انجام می‌شود. در مرکز مبل ترنج، جهت انجام تعمیرات مبل چستر کلاسیک، از مواد مرغوب و با کیفیت بالا استفاده شده و به جزئیات ظریف مانند نوع پارچه، دکمه‌ها، دوخت و ظرافت کار توجه ویژه‌ای می‌شود. در واقع تعمیرات مبل چستر کلاسیک میبایست اصالت و زیبایی مبلمان را حفظ کرده و از به تعمیرات غیرضروری که به ارزش آن آسیب می‌زند، خودداری کند.

تعمیرات مبل چستر کلاسیکمبل چستر، اصالتی انگلیسی دارد. ‌در قرن پانزدهم این نوع مبلمان با استحکام و دوام بالایی که دارد، به بازار معرفی شد.‌ زیبایی، راحتی، شیک و محکم بودن ویژگی‌هایی هستند که مبل چستر را پر طرفدارترین نوع مبل راحتی کرده است. این نوع مبلمان با وجود نسبتا جدید بودن، به آمار فروش بالایی دست یافته و محبوبیت زیادی به دست آورده است.

استحکام و دوام کلاف و ساختار مبلمان از ویژگی‌هایی است که آن را برای استفاده سالهای متمادی مناسب می‌سازد. اما به دلیل راحتی بودنش، ممکن است دچار فرسودگی و کهنگی یا پارگی روکش شود. در این هنگام به دلیل استحکام بالایی که چستر دارد، تعمیرات مبل چستر گزینه مناسب تری، نسبت به خرید آن به نظر می‌آید. در این مطلب به صورت کامل به انواع خدمات تعمیرات مبل چستر اشاره کردیم اگر با پرسشی مواجه هستید می توانید در بخش کامنت ها مطرح کنید.

 

 

امتیاز دهید.
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*