شعب فعال تعمیرات مبل شمال تهران

شعب فعال تعمیرات مبل شمال تهران
۰۹ / تیر / ۱۴۰۳

اگر به دنبال مرکز موفق برای تعمیرات مبل در شمال تهران هستید، شعب فعال مبل ترنج آماده ارائه خدمات تعمیرات مبل در تهران به شما عزیزان در شمال تهران است. تمامی ساکنین مناطق نیاوران، الهیه، زعفرانیه، پاسداران، دیباجی، فرمانیه، تجریش و سایر مناطق منطقه ۱ می توانند از خدمات تعمیرات مبل شمال تهران استفاده کنند. خدمات تعمیرات مبل در شمال تهران شامل رویه کوبی مبل، تعویض پارچه، تعمیر چارچوب مبلمان، تعویض اسفنج، زیرسازی مبلمان و تغییر رنگ چوب است.

در این بخش قصد داریم به بررسی خدمات تعمیرات مبل در شمال تهران پرداخته و به شما کمک می‌کنیم تا با انتخابی درست، مبلمانتان را به روزهای درخشانش بازگردانید و سالها از آن‌ها استفاده کنید.

محدوده خدمت رسانی تعمیر مبل شمال تهران

محدوده دقیق خدمات رسانی تعمیر مبل در شمال تهران توسط هر کارگاه، می‌تواند متفاوت باشد. اما، به طور کلی، کارگاه‌های تعمیر مبل ترنج، در شمال تهران، خدمات خود را به مناطقی که نام می‌بریم ارائه می‌دهد:

  • شمال شرق تهران: قیطریه، اقدسیه، نیاوران، لواسان، جمشیدیه، کامرانیه، آجودانیه، دارآباد، جماران، فرمانیه، لواسان بزرگ، فشمک، شمشک.
  • شمال غرب تهران: زعفرانیه، ولنجک، محمودیه، اوین،فرشته، الهیه، درکه، سعادت آباد، شهرک غرب و ….
  • مرکز شمال تهران: خیابان ولیعصر، میدان ونک، میدان تجریش، الهی، خیابان شریعتی، خیابان قلهک، خیابان ظفر، خیابان پاسداران، خیابان دروس، خ

مناطقی که نام بردیم، از محدوده‌های خدمت رسانی تعمیرات مبل شمال تهران است. این مرکز در تلاش است با افتتاح شعبه‌های دیگر، نزدیک ترین مراکز به شما را داشته باشد. تا بدون نیاز به صرف هزینه گزاف حمل و نقل، از خدمات تعمیرات مبلمان به صورت تخصصی و حرفه ای بهره مند شوید.

خدمات تعمیرات مبل شمال تهران

اگر ساکن منطقه شمال تهران هستید، میتوانید از خدمات تعمیرات مبل شمال تهران، در نزدیک ترین مرکز موجود، بهره مند شوید و به مبلمان خود جانی دوباره ببخشید. در مرکز تعمیرات مبل شمال تهران، انواع خدمات برای هر مدل مبلی قابل انجام است. کافیست به تخصص و تجربه ما اعتماد کنید. در این بخش قصد داریم چندین مورد از خدمات انجامی در این مرکز را برای شما بزرگواران شرح دهیم:

خدمات تعمیرات مبل شمال تهران

تقویت کلاف مبل

تعمیرکاران همیشه از کلاف مبل، به عنوان اسکلت آن یاد می‌کنند. این اسکلت، استحکام و پایداری مبل را تضمین می‌کند. اکثرا اسکلت مبلمان به دلیل دوام و مقاومت بالا، از چوب‌های مقاوم درختان گردو، راش، بلوط و… ساخته می‌شوند. اما استفاده مداوم موجب ایجاد شکستگی‌ها و ترک‌هایی بر روی کلاف خواهد شد. در اینصورت مبلمان شما به هیچ عنوان دیگر قابل استفاده نیست. دو راهکار پیش رو دارید، یا مبلمانتان را تعویض کنید، یا اینکه آن‌ها را تعمیر کنید. راه دوم به صرفه تر و راحت از راه اول است! برای استفاده از خدمات تعمیرات مبلمان، متخصصان مجرب ترنج با استفاده از روش‌های نوین و ابزارهای پیشرفته، کلاف مبل شما را ترمیم و تقویت می‌کنند.

راه‌های تعمیر و تقویت کلاف مبلمان شامل موارد زیر است:

  • جوشکاری تخصصی: ترمیم شکستگی‌ها و ترک‌های کلاف با استفاده از جوشکاری دقیق و ظریف
  • اتصالات چوبی: تقویت اتصالات چوبی کلاف با استفاده از روش‌های سنتی و مدرن
  • استفاده از چسب‌های مخصوص: به‌کارگیری چسب‌های باکیفیت و مرغوب برای اتصال قطعات کلاف
  • بازسازی و تقویت کلی کلاف: در صورت نیاز، بازسازی کامل کلاف و استفاده از متریال‌های جدید

تعویض پارچه مبل

پارچه مبل، مانند لباسی است که بر تن مبلمان خود کرده‌اید. پس در نگاه اول بسیار به چشم آمده و نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون منزل شما دارد.چنانچه پارچه یا روکش مبلمان‌ کهنه شده یا رنگ خود را از دست داده، یا دچار پارگی و ساییدگی شده است، باید به فکر تعویض رویه مبل باشید.

مجموعه‌های تعمیرات مبل در شمال تهران، انواع پارچه‌های مبلی با کیفیت بالا و طرح‌های متنوع، یا قیمت‌های مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهد‌؛ تا بتوانید پارچه‌ای متناسب با شرایط منزل‌تان انتخاب کنید.

تغییر رنگ مبل

رنگ مانند یک متد است که تمام کارها را در دکوراسیون بر دوش می‌کشد. بدین معنی که ناهماهنگی در رنگ‌های وسایل خانه، موجب بهم ریختگی در آن می‌شود. مبلمان نیز از این قضیه به کنار نیست. در هنگام خرید مبلمان به رنگ آن باید توجه ویژه‌ای داشت. اما اگر مبلمانتان رنگ اصلی خود را به دلیل استفاده مداوم، از دست داده است  و یا میخواهید به دلیل هماهنگی با دکوراسیون رنگ جدید به مبلهایتان بزنید، میبایست به مراکز تعمیر مبل مراجعه کنید. تغییر رنگ مبل در مرکز تعمیرات مبل شمال تهران، با ظرافت و دقت بالا انجام می‌شود تا کیفیت اولیه مبل حفظ گردد.

تغییر رنگ مبل

بازسازی مبل قدیمی

مبلهای قدیمی به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه، هنوز هم در خانه هایمان جا دارند. کلاف و ساختار این مبل‌ها آنقدر محکم و با دوام است که بارها و بارها قابلیت تعمیر و بازسازی دارند‌. اگر قصد بازسازی مبل قدیمی تان را دارید، سعی کنید به مراکزی اعتماد کنید که به ساختار محکم آن ها آسیبی وارد نکنند. بازسازی مبل شامل تعمیر و تقویت کلاف مبل، تعویض پارچه و فوم مبل، رنگ‌آمیزی و سایر اقداماتی است که به مبلمان شما ظاهری نو و شیک می‌دهد. بنابراین کار را به کاردان بسپارید. مرکز تعمیرات مبل شمال تهران، با ساختار های قدیمی مبلمان کاملا آشنا بودن و توانایی انجام هرگونه خدمات تعمیراتی را دارد.

بازسازی مبل قدیمی

تعمیر نشیمن و فوم مبل

نشیمن و فوم مبل اجزایی هستند که راحتی و نرمی مبلمان را می‌سازند. اگر فوم‌ها دچار فرورفتگی و یا فرسودگی شود، مبل، علاوه بر زیبایی، کارکرد اصلی خود که استراحت و راحتی افراد است را از دست می‌دهد. در این حال باید مبلمان خود را به تعمیرکاران مجرب بسپارید تا با تعویض فوم و یا ترمیم نشیمن، به مبلمان‌تان راحتی و استحکام اولیه را باز می‌گردانند.

تعمیر نشیمن و فوم مبل

از آنجایی که مبلمان به عضو جدا ناپذیر خانه‌هایمان تبدیل شده است، در هر منطقه‌ تهران، چندین مرکز تعمیراتی مبلمان به وجود آمده است؛ تا زحمات حمل و نقل این وسایل بزرگ و سنگین را به حداقل برساند. تعمیرات مبل شمال تهران نیز یکی از آن مراکز معتبر و با سابقه تعمیر مبلمان است. این مرکز با در اختیار داشتن بزرگترین کارگاع مبلسازی، از جدیدترین امکانات و تجهیزات بهره‌مند بوده و انواع خدمات تعمیرات مبلمان را در سریع ترین زمان به انجام می‌رساند.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*