بازسازی و تبدیل مبل کلاسیک و سلطنتی به راحتی

بازسازی و تبدیل مبل کلاسیک و سلطنتی به راحتی
۱۳ / اردیبهشت / ۱۴۰۳

تبدیل مبل کلاسیک به مبل راحتی یکی از پرطرفدارترین خدمات تعمیرات مبل ترنج است که از محبوبیت بالایی برخوردار است. مبل های راحتی با داشتن طراحی آرگونومیک به گونه‌ای طراحی و ساخته می شوند که نرم و انعطاف‌پذیر باشند. به همین  دلیل برای نشستن طولانی مدت و استراحت، بسیار مناسب تر از مبل های کلاسیک و سلطنتی هستند. همچنین مبل های راحتی در طرح ها و مدل های متنوع و مناسب برای فضاهای کوچک و بزرگ تولید می‌شوند که این تنوع به خوبی پاسخگوی تمام نیاز مشتریان با هر نوع سلیقه‌ای است.

داشتن پارچه های باکیفیت و قابل شستشو، امکان نگهداری آسان‌تر این مدل مبل ها را نسبت به مبل های کلاسیک و سلطنتی فراهم می کند. تمام این موارد را بیان کردیم تا به علت درخواست بالای بازسازی و تبدیل مبل کلاسیک و سلطنتی به راحتی، در مرکز تعمیرات مبل ترنج برسیم. درست است که مبل های کلاسیک و سلطنتی جلوه خاصی به دکوراسیون منزل می بخشند، اما برای استراحت طولانی مدت مناسب نبوده و نیاز به فضای زیادی دارند. به همین دلیل بسیاری از عزیزان مراجعه کننده به مرکز ما، خواستار تبدیل مبل های سلطنتی به مبل راحتی هستند. در ادامه بیشتر این موضوع را بررسی خواهیم کرد. اگر می خواهید اطلاعات جامع تری در خصوص تبدیل مبل کلاسیک به  راحتی بدست آورید با ما همراه باشید.

بازسازی و تبدیل مبل کلاسیک و سلطنتی به راحتی با تقویت کلاف مبل، اصلاح تاج ها، تعویض پارچه مبل و تعمیر اسفنج مبل انجام می شود. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مزایای بازسازی و تبدیل مبل کلاسیک و سلطنتی به راحتی

با در نظر گرفتن نوسانات مالی کنونی در کشورمان، بازسازی و تبدیل مبل کلاسیک و سلطنتی به راحتی در مقایسه با خرید مبلمان جدید، به صرفه تر است. از طرفی نیز با بازسازی وسایل قدیمی منزل و استفاده مجدد از آن ها، به کاهش ضایعات و حفظ محیط زیست کمک خواهید کرد. و در آخر، از آنجایی که مبل راحتی برای استراحت و آرامش خانواده خیلی مناسب تر است، شما با تبدیل مبل کلاسیک و سلطنتی به راحتی، وسیله‌ای ایده‌آل برای استراحت و آرامش خود و خانواده‌تان خواهید داشت. تعمیرات و بازسازی مبل قدیمی جان تازه ای به مبل های شما می دهد و موجب می شود تغییر دکوراسیون ویژه ای در خانه خود داشته باشید.

مزایای بازسازی و تبدیل مبل کلاسیک و سلطنتی به راحتی

مبل های کلاسیک و سلطنتی به چه نوع مبل راحتی می‌توانند تبدیل شوند؟

بهتر است قبل از اقدام به تعمیر و تبدیل مبل کلاسیک و سلطنتی به مبل راحتی، درباره مدل مبلی که می خواهید داشته باشید، تصمیم بگیرید؛ زیرا با توجه به ساختار مبل های کلاسیک و سلطنتی، تعمیرکاران برای تبدیل و تغییر آن ها دارای محدودیت‌هایی خواهند بود. در اینجا چند نمونه از طرح‌ها و مدل‌های قابل تبدیل مبل کلاسیک و سلطنتی را جمع آوری کرده ایم:

  • مبل‌های کلاسیک با پایه‌های بلند و منبت کاری ظریف

مبل هایی با این ویژگی می توانند به مبل های راحتی با پایه های کوتاه و ظاهری مدرن تبدیل شوند. تعمیرکار ابتدا پایه های بلند مبل را با پایه های کوتاه چوبی یا فلزی تعویض کرده و روکش مبل را با پارچه‌های ساده و لطیف عوض می‌کند.

  • مبل‌های کلاسیک با دسته‌های پهن و منبت کاری شده

مبل های راحتی با دسته های ساده و ظریف، نتیجه تبدیل این مدل مبل ها هستند. تعمیر کار مبل ترنج دو راه دارد که بنابر انتخاب شما عمل خواهد کرد، دسته های پهن مبل را با دسته های ساده چوبی یا فلزی جایگزین می کند یا منبت کاری های روی دسته ها را حذف کند.

  • مبل‌های کلاسیک با پشتی بلند و منبت کاری شده

این مدل مبل ها قابل تبدیل به مبل های راحتی با پشتی کوتاه و ساده هستند. تعمیرکار حرفه‌ای، در این فرایند تبدیل، ارتفاع پشتی مبل کلاسیک را کوتاه کرده و منبت کاری های روی پشتی را حذف می‌کند.

  • مبل‌های سلطنتی با تاج و تخت و منبت کاری‌های پرکار

این نوع مبل ها به دلیل ساختار پیچیده، به طور کامل به مبل راحتی تبدیل نمی شوند.

مرکز تعمیرات مبلمان ترنج، با ارائه خدمات بازسازی و تبدیل مبل کلاسیک و سلطنتی به مبل راحتی، مسیری خلاقانه و مقرون به صرفه برای تغییر دکوراسیون پیش روی شما می‌گذارد. شما بزرگواران با انتخاب درست طرح و مدل مبل راحتی‌ و با اطمینان از کیفیت مواد اولیه و حرفه‌ای بودن تعمیرکار، با یک تغییر اساسی، صاحب مبل راحتی زیبا و با کیفیتی خواهید شد. کافیست به دستان هنرمند تعمیرکاران مبل ترنج اعتماد کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*