تبدیل مبل دسته چوبی به تمام پارچه

تبدیل مبل دسته چوبی به تمام پارچه
۰۴ / اردیبهشت / ۱۴۰۳

بسیاری از افراد که برای تعمیرات مبلمان به مبل ترنج مراجعه می کنند، بهترین راهکار برای تعمیر و بازسازی دسته مبل آن ها تبدیل مبل دسته چوبی به دسته پارچه ای است. چرا که در بسیاری از مواقع ترمیم چوب هزینه بر است.

تبدیل مبل دسته چوبی به تمام پارچه، یک راهکار خلاقانه است که موجب نوسازی و تغییر ظاهر مبلمان شما خواهد شد به همین دلیل بهترین کار این است که به یک مرکز معتبر مانند مبل ترنج مراجعه کنید تا به بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن، تغییر و تبدیل مبل شما انجام شود. در ادامه به بررسی مراحل انجام این فرایند در مرکز تعمیرات مبلمان ترنج، خواهیم پرداخت.

تعمیر و تبدیل مبل دسته چوبی به تمام پارچه

مراحل تبدیل مبل دسته چوبی به تمام پارچه

مراحل تبدیل مبل دسته چوبی به تمام پارچه عبارتند از:

  • اولین و مهم‌ترین گام در فرایند تبدیل مبل دسته چوبی به پارچه ای، انتخاب پارچه مبلی مناسب است. پارچه باید از نظر جنس و طرح، با سلیقه و دکوراسیون منزل شما مطابقت داشته باشد. بهتر است بدانید که برای رویه مبلمان، از پارچه های مختلفی مانند مخمل، کتان، چرم و… استفاده می شود. طرح پارچه ها نیز می‌تواند بنابر سلیقه شخصی شما، ساده، یا طرح‌دار باشد. رنگ پارچه نیز باید با دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشد.
  • پس از انتخاب پارچه، نوبت به جداسازی دسته های چوبی مبل می رسد. لازم به ذکر است تمام این مراحل توسط تعمیرکار و با دقت و ظرافت تمام طی می شود تا دسته ها آسیب نبینند. برای اینکار، تعمیرکار با استفاده از پیچ‌گوشتی، پیچ های اتصال دسته های چوبی به کلاف مبلمان را باز کرده و دسته های چوبی را از کلاف جدا می کند.
  • پس از جداسازی دسته های چوبی، کلاف مبلمان آماده می‌شود. آماده سازی کلاف به اینصورت است که تعمیرکاران با استفاده از سمباده، سطح کلاف مبلمان را صاف و صیقلی می کنند. سپس هرگونه نقص یا آسیب در کلاف را با بتونه چوب ترمیم کرده و دوباره سمباده می زنند تا سطح کلاف صاف و یکدست شود.
  • در گام چهارم نوبت به مرحله حساس و مهم برش پارچه مبل می رسد. تعمیرکار مجرب مبل ترنج، برش پارچه را با ظرافت و دقت کامل انجام می دهد تا در روکش چین و چروک ایجاد نشود.
  • سپس تعمیرکار پارچه را روی کلاف مبلمان قرار داده و لبه‌های آن را با سوزن ته گرد ثابت می کند. بعد، با استفاده از منگنه کوب، پارچه را به کلاف مبلمان منگنه کرده و لبه‌های اضافی پارچه را می برد.

این روزها که دنیا به سمت مدرنیته حرکت می کند، دکوراسیون منزل بسیار با اهمیت تر از گذشته شده است و تنها برای زیبایی نیست. دکوراتیو منزل هر خانواده‌ای، انعکاسی از شخصیت و سلیقه آن ها است بنابراین هر عنصری در آن نقشی مهمی دارد. مبلمان بزرگترین و مهم ترین عضو دکور است چرا که نقش بسزایی در ایجاد فضایی زیبا و دلنشین دارد.اما گاه پیش می آید که مبلمان به دلیل استفاده مداوم، فرسوده و کهنه شده باشد. برخی افراد در این شرایط تصمیم می گیرند که مبل جدید خریداری کنند که هزینه گزافی به همراه دارد، اما بسیاری از مردم، به جای صرف هزینه زیاد، به راهکاری مانند تعمیر و تبدیل مبل دسته چوبی به تمام پارچه روی می آورند.

ما در این بخش مراحل تبدیل مبل دسته چوبی به تمام پارچه را جهت آگاهی و اشراف بیشتر شما به کیفیت کار، بازگو کردیم. اما چنانچه قصد انجام این کار را دارید، حتما از خدمات مراکز معتبر تعمیرات مبلمان استفاده کنید؛ چون بقول معروف کار را باید به کاردان سپرد.

مرکز تعمیرات مبلمان ترنج به دلیل سال ها تجربه و مهارت، پشتوانه محکمی برای ارائه خدمات متنوع دارد.این عوامل موجب می شود که خدماتی که توسط این مرکز ارائه می شود، خدمات تخصصی و بدون عیب برای شما عزیزان باشد. شما می توانید با مراجعه به بخش تماس، از خدمات مشاوره با کارشناسان ما بهره‌مند شده و بهترین و اصولی ترین تصمیم را برای تغییر و نوسازی دکوراسیون منزلتان بگیرید.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*