تعمیر میز و صندلی ناهارخوری

تعمیر میز و صندلی ناهارخوری
۰۹ / اردیبهشت / ۱۴۰۳

اگر میز و صندلی ناهارخوری خود دچار آسیب و خراشیدگی شده است و نیاز به تعمیرات دارد، و یا می خواهید با تعویض پارچه میز و صندلی خود جان تازه ای به خانه خود بدهید در ادامه با ما همراه باشید و یا برای دسترسی سریع با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در خانه‌ها هر وسیله‌ای کاربردی دارد، برخی وسایل فقط کاربرد تزیینی داشته و برخی دیگر بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. میز و صندلی ناهارخوری از آن دسته وسایلی است که کاربرد بسیار بالایی در منزل دارد. از یک طرف تکمیل کننده دکوراسیون آشپزخانه است و از یک طرف محلی برای صرف غذا و دورهم نشستن اعضای خانواده و دوستان است.  اما گذشت زمان و استفاده مداوم، موجب می‌شود میز و صندلی ناهارخوری دچار خرابی شود. گاهی دل کندن از وسایل منزل برای افراد خانه دشوار است، زیرا خاطرات بسیاری با آن دارند، به همین دلیل تصمیم می‌گیرند بجای تعویض، میز غذاخوری را تعمیر کنند. البته از نظر مالی نیز تعمیرات میز و صندلی ناهارخوری بسیار بهتر از خرید وسایل جدید است. با تعمیر میز و صندلی ناهارخوری ، زیبایی و کارایی مجدد به این وسیله باز می‌گردد و می‌توانید سالهای زیادی از آن استفاده کنید. در ادامه می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص تعمیر صندلی و میز ناهارخوری بدست آورید.

قیمت تعمیر صندلی ناهارخوری

انواع تعمیر میز و صندلی ناهارخوری

تعمیر میز و صندلی ناهارخوری، بنابر انواع آسیب‌ها، انواع مختلفی دارد که در این بخش قصد بررسی این خدمات تعمیرات مبل را که تمامی آنها توسط مبل ترنج قابل انجام است، می‌پردازیم.

ترمیم خراش‌ها و رنگ‌پریدگی: خراش‌ها و رنگ‌پریدگی‌های از مشکلاتی است که عموما برای میزو صندلی‌های چوبی اتفاق می‌افتد. اگر این خراش‌ها جزیی باشند، با استفاده ازماژیک مخصوص ترمیم چوب و یا رنگ مخصوص چوب پوشانده می‌شوند. همچنین با تعمیر رنگ مبل چوبی به راحتی می توانید خراشیدگی میز و صندلی خود را ترمیم کنید و حتی رنگ چوب را عوض کنید.

تعمیر پایه‌ها میز و صندلی: از رایج ترین مشکلاتی که ممکن از به مرور زمان برای صندلی‌ها و گاهی نیز میز ناهارخوری اتفاق بیافتد، لق شدن پایه‌هاست؛ که با استفاده از چسب چوب و یا پیچ و مهره محکم می‌شوند. همچنین اگر نیاز به تقویت پایه میز صندلی شما باشد توسط تعمیرکار مبل قابل انجام است.

تعمیر صندلی‌ها: تعمیر صندلی‌ها خود شامل چندین نوع تعمیر است که بنابر آسیب دیدگی انجام می‌شود. انواع آسیب‌های صندلی‌های غذا خوری شامل موارد زیر است:

  • تعمیر یا تعویض پارچه رویه صندلی‌ها
  • تعمیر یا نوسازی فوم و اسفنج صندلی‌ها
  • نوسازی پایه‌ها

رنگ‌آمیزی: رنگ پریدگی بر اثر ضربه، جابجایی یا بی کیفیت بودن رنگ سابق میز و صندلی ناهارخوری است. ترمیم رنگ، از جمله خدماتی است که توسط مرکز مبل ترنج انجام می‌گیرد. برای اینکار از رنگ مخصوص چوب استفاده می‌شود. گاهی تعمیرکار بنابر سلیقه و انتخاب مشتری، از تکنیک پتینه‌کاری برای ایجاد ظاهری جدید و جذاب برای میز و صندلی استفاده می‌کند.

نا گفته نماند که نگهداری صحیح از میز و صندلی ناهارخوری، موجب افزایش عمر آنها می‌شود، بنابراین با نگهداری و مراقبت، به خدمات تعمیرات میز و صندلی ناهارخوری کمتر نیاز خواهید داشت.

انواع تعمیر میز و صندلی ناهارخوری

قیمت تعمیر میز و صندلی ناهارخوری

اکثر مشتریان مراجعه کننده به مرکز ما، اولین سوالی که می‌پرسند، درباره هزینه و قیمت تعمیر میز و صندلی ناهارخوری است. تعمیرات نسبت به خرید وسایل جدید، بسیار کم هزینه تر و اقتصادی تر است. برخی از مراکز به دلیل استفاده از مواد اولیه کم کیفیت، قیمت تعمیر میز و صندلی ناهارخوری را بسیار کمتر از مبلغ واقعی اعلام می‌کنند. این موضوع مشتریان را به مراجعه به این مراکز ترغیب می‌کند، اما نکته مهم این است که شما تعمیرات وسایلی که مکرراً در منزل استفاده میشود را باید با بهترین مواد اولیه و توسط مجرب ترین تعمیرکاران انجام دهید؛ تا تعمیرات به صورت با کیفیت و بدون بازگشت خرابی انجام شود. قیمت تعمیر میز و صندلی ناهارخوری به موارد زیر بستگی دارد:

  • نوع و میزان آسیب‌دیدگی
  • نوع چوب یا جنس میز و صندلی
  • هزینه مواد اولیه و لوازم مورد نیاز
  • میزان مهارت و تجربه تعمیرکار
  • نوع و میزان پارچه

بهترین راه برای اطلاع از تعرفه‌های تعمیرات میز و صندلی، تماس با کارشناسان مرکز ترنج است، اما قیمت دقیق دقیق تعمیر میز و صندلی ناهارخوری پس از بررسی حضوری اعلام میشود که ممکن است با تعرفه پرسیده شده مغایرت داشته باشد. زیرا در بررسی حضوری، میزان و نوع آسیب مشخص می‌شود.

تعویض روکش صندلی میز ناهار خوری

تعویض روکش صندلی که معمولا شامل نشیمن صندلی است، به دقت و ظرافت بالایی نیاز دارد، تا روکش بدون چین خوردگی باشد. این کار در چندین مرحله انجام می‌شود:

  • در مرحله‌ی اول تعمیرکار صندلی را آماده میکند و روکش قبلی را جدا می‌کند‌. این کار به نحوی انجام می‌شود که به بدنه صندلی آسیبی وارد نشود.
  • در دومین گام، تعمیرکار پارچه روکش جدید را که با توجه به سلیقه و دکوراسیون شما و توسط خودتان انتخاب شده است را برش می‌زند.
  • سپس روکش را می‌دوزد و نصب می‌کند.

تعویض روکش صندلی‌های میز ناهارخوری، ظاهری جدید و جذاب به صندلی‌ها می‌دهد و کارایی آنها را برای چندین سال آینده تمدید می‌کند.

قیمت تعویض روکش صندلی ناهارخوری

قیمت تعویض روکش صندلی ناهارخوری، به چندین عامل مهم بستگی دارد. مانند: نوع پارچه و جنس آن که توسط خود شما انتخاب می‌شود. اندازه صندلی‌ها که اندازه‌ی پارچه‌ مورد استفاده را تعیین می‌کند و بر روی هزینه‌ها موثر خواهد بود؛ تعداد صندلی‌ها که بنابر ماهیت میزهای غذا خوری، معمولا چهار، شش، هشت نفره هستند؛ و در نهایت مهارت و تجربه تعمیرکار نیز که کیفیت انجام تعمیرات را تضمین خواهد کرد، بر روی قیمت تعویض روکش صندلی ناهارخوری موثر است.

رنگ کاری میز ناهارخوری

رنگ کاری میز ناهارخوری موثرترین تعمیر در نو کردن ظاهر میز ناهارخوری است. رنگ کاری با چندین روش انجام میشود و ابزارهای ویژه‌ای دارد. بهترین تصمیم برای رنگ کاری میز ناهارخوری، مراجعه به مراکز تعمیر مبلمان است. زیرا کیفیت رنگ و نوع رنگ کاری تضمین کننده ماندگاری آن است. اگر قصد رنگ کاری میز و صندلی ناهارخوری را دارید می توانید همان رنگ قبلی را انتخاب کنید و یا از رنگ های جدید صدفی،بژ، طلایی، مشکی و قهوه ای و ….. استفاده کنید.

قیمت رنگ کاری میز ناهارخوری

قیمت رنگ کاری میز ناهارخوری نیز متغیر است و به چندین عامل مهم وابسته است.

  • اولین عامل در قیمت رنگ کاری میز ناهارخوری نوع و جنس رنگ است که ماندگاری آن را مشخص می‌کند، بنابراین اگر میخواهید چندین سال دیگر از میزان استفاده کنید، رنگ با کیفیت، بدون در نظر گرفتن قیمت، انتخاب کنید.
  • دومین عامل در براورد هزینه رنگ کاری میز ناهارخوری اندازه میز است که در میزان رنگی که استفاده خواهد شد موثر است و از این طریق بر هزینه‌ها نیز موثر خواهد بود.
  • سومین عامل تعداد لایه‌های رنگ است که بنابر تشخیص تعمیرکار، تعیین می‌شود. اخرین عامل تجربه و مهارت رنگ کار است، برخی رنگ کارهای حرفه‌ای درخواست دستمزد بیشتری دارند‌.

رنگ کاری صندلی ناهارخوری

تعمیر پایه صندلی ناهارخوری

شلی یا شکسته شدن از خرابی‌های پایه‌های صندلی‌هاست. این خرابی به دلیل استفاده مکرر و کشیده شدن بر روی زمین به وجود می‌آید. تعمیر پایه‌ صندلی ناهارخوری، راهی برای بازگرداندن استحکام و کارایی به صندلی‌ها است. گاهی ممکن است فقط با یک چسب چوب ساده، پایه‌ها محکم شوند، اما در موارد دیگر، ممکن است نیاز باشد، تعویض پایه‌ها انجام شود، که میبایست توسط مراکز تعمیرات مبلمان صورت گیرد.

مرکز تعمیرات مبلمان ترنج، در زمینه تعمیر میز و صندلی ناهارخوری نیز آماده ارائه هرگونه خدمت است. پشتوانه تیم ما رضایت و خوشنودی شما مشتریان گرامی است. با این هدف تصمیم گرفتیم که با دریافت هزینه‌های متعارف، یاری گر شما در شرایط اقتصادی موجود باشیم. با ما در تماس باشید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*